Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

DbKDNdrXcAEXC7k.jpg:large
 
Aztakurva. Hát erre azért nem számítottam volna még 2-3 éve, de talán most sem. Lehet, hogy politkai fordulat is lesz és jönnek az F-35-ösök? (Bár még 4++ gép beszerzést sem tudtak lezavarni...)
Szerintem rájöttek, hogy a befektetett dollár milliárdok soha a büdös életbe nem térülnének meg. Rengeteg buktató van ebben a programban.
 
Szerintem rájöttek, hogy a befektetett dollár milliárdok soha a büdös életbe nem térülnének meg. Rengeteg buktató van ebben a programban.
Vagy kaptak egy jobb ajánlatot a másik oldalról amiről még nem tudunk (F-35). Vagy maradnak a 4+nál a pénz miatt.
 
Vagy kaptak egy jobb ajánlatot a másik oldalról amiről még nem tudunk (F-35). Vagy maradnak a 4+nál a pénz miatt.
Sok oka van ennek én azt gondolom, de a legfontosabb az lehet, hogy Kína és az Oroszok nagyon egymásra találtak. Innen elég szar Indiai szemmel, aki azért főleg Kína és a szintén Kína által fegyverzett Pakisztán ellen készül, hogy az eddig legfontosabb fegyverszállítója az ősellenségével pacsizott le. Nyilván váltani kell nekik is. Nem véletlen az USA felé kacsingat.
 
Én mondjuk örülök neki, hogy az indiaiak kiléptek a programból. Eddig is csak akadékoskodtak, semmi más hozadékuk nem volt.
E mellet india anyagilag egy lutri. A népesség számhoz képest alig van bevételük, ellenben el vannak adósodva a kormányzat minden szintjén.
És még hiper korruptak is. Meg a szakértelem is erősen hiányzik egy ilyen gép gyártásához.
Előttem is írták már, a Rafi-val sem bírtak. De említhetném a Tejas programot is.... Az a nyomi gép még annyit sem tud, mint a Mirage 2000 aztán van köztük 30 év difi a Tejas javára :D
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Az indiaiak ragaszkodnak a hazai gyártáshoz, hogy fejlődjön a saját repiparuk, plusz a pénz minél nagyobb része maradjon otthon, csak az a gond, hogy az eddigi hírek szerint komoly minőségi problémák voltak, vannak. A franciáknál az volt a probléma, hogy nem voltak hajlandóak garanciát adni az Indiában gyártott gépekre, ami nélkül meg az indiaiak nem voltak hajlandóak aláírni a szerződést.
 
Muszáj gyártani? Venni vagy lízingelni nem lehet logisztikával együtt?

Azzal nincsenek előrébb ha vesznek vagy lízingelnek.Nekik a technológia a lényeg.Több mint 1 milliárdan vannak bem engedhetik meg naguknak,hogy örökké násoktól függjenek.
 
Én mondjuk örülök neki, hogy az indiaiak kiléptek a programból. Eddig is csak akadékoskodtak, semmi más hozadékuk nem volt.
E mellet india anyagilag egy lutri. A népesség számhoz képest alig van bevételük, ellenben el vannak adósodva a kormányzat minden szintjén.
És még hiper korruptak is. Meg a szakértelem is erősen hiányzik egy ilyen gép gyártásához.
Előttem is írták már, a Rafi-val sem bírtak. De említhetném a Tejas programot is.... Az a nyomi gép még annyit sem tud, mint a Mirage 2000 aztán van köztük 30 év difi a Tejas javára :D
Kifizették a végül 2-2,5 féleszeres árba kerülő hordozót a szutyok széteső 29K-val és a Szu-30MKI-ket is, annál is volt vagy 80-100%-ps költségtúllépés meg hajtóműgondok...

A Tejas még a belerakott nyugati hajtóművel sem fog sokat érni.