Ahogy Mack is írta, ilyen talicskára akkor van igény, ha palettás portékát kell berámolni. Ha az egyel korábbi fotót nézed, ott a rampa vízszintesben van rögzítve és így neki tud koccanni a végének a járgány.Az ilyen jármű nem akkor kell, ha nem rámpás a gép? Vagy ez most jött ki a gépből? Vagy hogy van ez? Nem értem.
15 évnyi kutatás és fejlesztés után Kínának sikerült autómatikus (robot) gyártósort létrehozia
Igen erdekes vegulis hasonlo taktikat kovetnek mint a romai birodalom anno./a romaiak a meghodditott teruletek tudasat nem lenezte hanem hasznositotta belegyurta a kozos romai "masszaba" es igy lett sikeresebb es fejlettebb vetelytarsainal... Ha ugyvesszuk kina is majdnem ugyan ezt csinalja csak nem a meghoditott teruletek technologiajat tudasat veszi at es alkalmazza hanem az egesz vilagon /szabad vilag egyseges piac/ termekeit tudasat technologiajat megveszi penzert... /ameg van aki fejleszt es hajlando eladni ez sem rossz taktika/hissz mindig akad olyan aki felyleszt es hajlando azt eladni./Gondolom a mostani sikerekhez nagyban hozzájárult az, hogy a kis kínaiak megvették a német KUKA céget, amely nem kis név az ipari automatizációban.
(A kínai anyacég a midea lett) Így nem kellet még sokszor 15 évet fejleszteniük, hogy eljussanak erre a szintre
![]()
Igen erdekes vegulis hasonlo taktikat kovetnek mint a romai birodalom anno./a romaiak a meghodditott teruletek tudasat nem lenezte hanem hasznositotta belegyurta a kozos romai "masszaba" es igy lett sikeresebb es fejlettebb vetelytarsainal... Ha ugyvesszuk kina is majdnem ugyan ezt csinalja csak nem a meghoditott teruletek technologiajat tudasat veszi at es alkalmazza hanem az egesz vilagon /szabad vilag egyseges piac/ termekeit tudasat technologiajat megveszi penzert... /ameg van aki fejleszt es hajlando eladni ez sem rossz taktika/hissz mindig akad olyan aki felyleszt es hajlando azt eladni./
15 évnyi kutatás és fejlesztés után Kínának sikerült autómatikus (robot) gyártósort létrehozia a sorozatban gyártott repülőgépeihez: Y-20 teherszállító, J-20 vadász, Y-9 teherszállító, ARJ-21 utasszállító stb. összesen 9 típushoz.
A K&F (értsd kutató fejlesztő) csapat 17 automatizált rendszert fejlesztett ki repülőgépek összeszerelésére, valamint 2 "pulse production" fogalmam sincs, hogy mi lehet dologhoz. Lehe valami agrár akármi.
Köszi. Gondolom a J-20 esetében is egy ilyen gyártósort építettek/építenek.A pulse production-t akkor használják, amikor nem full folyamatos a gyártás, nem szerelő sor-ról beszélünk, hanem úgynevezett pulzáló szerelő sorról. Tehát egy álláson parkol 2-6 napot (hetet) a cucc, majd gurul a következő állásra. Az amcsi AH 64 sor ilyen, amit már tv-ben is mutattak, ott talán 1 hetes a várakozás az egyes állomásokon és utána léptetnek. Tehát innen ered a pulzáló kifejezás, parkol és szerelik, majd lép, majd ismétlődik..... Ez általában a kisebb szériák, vagy a széria de bonyolult cuccok szereléséhez illesztett logisztika/összeszerelés szinonímája az angol nyelvű kifejezés.
Köszi. Gondolom a J-20 esetében is egy ilyen gyártósort építettek/építenek.
Köszi. Gondolom a J-20 esetében is egy ilyen gyártósort építettek/építenek.
Valószínű, hogy mindkét típusból több százas darabszám készül majd.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..