Berakom már ide, hogy itt is meglegyen az utókornak. Jó kis gyárban összeszerelős képek: http://englishrussia.com/2014/03/24/how-russian-btrs-are-being-assembled/
<blockquote rel="Unio">Berakom már ide, hogy itt is meglegyen az utókornak. Jó kis gyárban összeszerelős képek: http://englishrussia.com/2014/03/24/how-russian-btrs-are-being-assembled/
A btr-70-ben is dupla motor volt. Elmondható, hogy a szovjetek első modernnek mondható kerekes PSZH-ja a btr-80 volt.
Hm. A csőrös ZILnek sorhatos motorja volt. A kék ZIL 130asnak volt V8asa. Akkor szerettem bele a V8ba.A történet röviden a következő. A szovjetek a második világháborúba Land-Lease keretén belül egy rakás Studebaker US6 kamiont kaptak az amerikaiaktól. Ebben volt egy 6 literes V8 Hercules JXD 320 benzinmotor. Ennek a másolata lett a ZiL-151 kamion aminek a bázison készült el a BTR-152.
A BTR-152 után jött a BTR-60, kicsit feljavított motorral és persze mivel nem volt elegendő a lóerő egyszerre két darabbal.
Aztán jött a BTR-70, amiben szintén ugyanazok a motorok voltak, talán vagy 10 LE erősebb változatban.
Ismétlem a BTR-80 megjelenéséig a szovjeteknek nem volt megbízhatónak mondható kerekes PSZH-juk.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..