Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Berakom már ide, hogy itt is meglegyen az utókornak . Jó kis gyárban összeszerelős képek: http://englishrussia.com/2014/03/24/how-russian-btrs-are-being-assembled/
<blockquote rel="Unio">Berakom már ide, hogy itt is meglegyen az utókornak . Jó kis gyárban összeszerelős képek: http://englishrussia.com/2014/03/24/how-russian-btrs-are-being-assembled/
A btr-70-ben is dupla motor volt. Elmondható, hogy a szovjetek első modernnek mondható kerekes PSZH-ja a btr-80 volt.
Hm. A csőrös ZILnek sorhatos motorja volt. A kék ZIL 130asnak volt V8asa. Akkor szerettem bele a V8ba.A történet röviden a következő. A szovjetek a második világháborúba Land-Lease keretén belül egy rakás Studebaker US6 kamiont kaptak az amerikaiaktól. Ebben volt egy 6 literes V8 Hercules JXD 320 benzinmotor. Ennek a másolata lett a ZiL-151 kamion aminek a bázison készült el a BTR-152.
A BTR-152 után jött a BTR-60, kicsit feljavított motorral és persze mivel nem volt elegendő a lóerő egyszerre két darabbal.
Aztán jött a BTR-70, amiben szintén ugyanazok a motorok voltak, talán vagy 10 LE erősebb változatban.
Ismétlem a BTR-80 megjelenéséig a szovjeteknek nem volt megbízhatónak mondható kerekes PSZH-juk.