[HUN] Airbus A319

Sajnos magáról a szegecshúzásról nincs képem..
picview.php


picview.php

picview.php
 
Basszus Pisti….
Amit kihúztál az egy csavaros gyorszár volt. Gratulálok!
Az a dolga hogy egy csavarhúzóval elforgatva ki lehessen húzni.
Semmi köze a szegecsekhez.
-----
Nem a csavaros gyorszárról írok.. Annyira lüke nem vagyok. Az egész gép így nézett ki. Nem én mondtam egyébként,hogy basszus, hanem egy ott lévő repülőmérnök.. Nem egyedül voltam a bázison...

5927, 5930, 6150 6166 B verziókat kapták. A 6150 annyira rossz állapotban volt, hogy utána kellett még 1-et beszerezniük, a 6191-est de az már H változat.
Először tehát 4 gépet, kaptak összesen. Az egyik amit lefotóztam, annak kellett elrepíteni Amerikába az egész függőleges vezérsíkját..A 6150-es volt légcsavar nélkül félig meddig kibelezve. Ráadásul volt egy annak számát nem láttam, aminek alkatrészei az egyik hangárban voltak tárolva (légcsavarok, fütóműrészek stb.)
Azért gondoljátok el, hogy a 6150-es ocskavasalmazt, valahogy átrepülték és leszállt Romániában...
 
szerintem inkább magyar gépekkel foglalkozzunk. Vannak egyébként sokkal megdöbbentőbb képeim is...akár román, akár bolgár akár xxx országokból..
 
  • Tetszik
Reactions: alfa74
-----
Nem a csavaros gyorszárról írok.. Annyira lüke nem vagyok. Az egész gép így nézett ki. Nem én mondtam egyébként,hogy basszus, hanem egy ott lévő repülőmérnök.. Nem egyedül voltam a bázison...

5927, 5930, 6150 6166 B verziókat kapták. A 6150 annyira rossz állapotban volt, hogy utána kellett még 1-et beszerezniük, a 6191-est de az már H változat.
Először tehát 4 gépet, kaptak összesen. Az egyik amit lefotóztam, annak kellett elrepíteni Amerikába az egész függőleges vezérsíkját..A 6150-es volt légcsavar nélkül félig meddig kibelezve. Ráadásul volt egy annak számát nem láttam, aminek alkatrészei az egyik hangárban voltak tárolva (légcsavarok, fütóműrészek stb.)
Azért gondoljátok el, hogy a 6150-es ocskavasalmazt, valahogy átrepülték és leszállt Romániában...
Az általad linkelt képen minden szegecs a helyén van.
Egy csavarós gyorszárral rögzített lemez sarka van kihajolva és néhány rögzítőelem hiányzik belőle. Valószínű nálad vannak...:(Darabja kb. 1 dollár.

A gép állapota megfelel egy nagyjavítás előtt álló 40 éves gép állapotának. Nagyjavítás során valószínűleg javították a lemezt és pótolták az általad ellopott csavarokat.
 
-----
Nem a csavaros gyorszárról írok.. Annyira lüke nem vagyok. Az egész gép így nézett ki. Nem én mondtam egyébként,hogy basszus, hanem egy ott lévő repülőmérnök.. Nem egyedül voltam a bázison...

5927, 5930, 6150 6166 B verziókat kapták. A 6150 annyira rossz állapotban volt, hogy utána kellett még 1-et beszerezniük, a 6191-est de az már H változat.
Először tehát 4 gépet, kaptak összesen. Az egyik amit lefotóztam, annak kellett elrepíteni Amerikába az egész függőleges vezérsíkját..A 6150-es volt légcsavar nélkül félig meddig kibelezve. Ráadásul volt egy annak számát nem láttam, aminek alkatrészei az egyik hangárban voltak tárolva (légcsavarok, fütóműrészek stb.)
Azért gondoljátok el, hogy a 6150-es ocskavasalmazt, valahogy átrepülték és leszállt Romániában...
Ezeket ugye ingyen kapták?
 
----
Nem Molni, nagyon is hasonlóan látjuk a dolgokat, csak én belekevertem egy kis szövetségi rendszert, meg teherbíró képességet. egyrészt felemlegeted, helyesen a szárazföldiek igényét, ezért minek a 2. griff század.. Ugyanúgy látjuk az kiképzési rendszer nemzeti alapon kialakításának értelmetlenségét (egyszerűen kicsi a légierő).. Ugyanakkor tankert írsz (meg vannak akik AWACS-ot).
Ismétlem a képesség fontos (méghozzá a szövetségi keretek miatt még inkább), de maga a repülőgépek, meg nem, mert egyszerűen nem fér bele, amikor még mennyi kielégítetlen igény van. Ahogy pld. közösen megjegyeztük nincs fegyverzet és elég harci gép, akkor mit és mikor töltenénk és minek.. Nem mindegy , hogy a háborús helyzetben kb 1-2 napig működő harcászati légierőnk, x gépe mennyi ideig maradna a levegőben??? Ha leszállnak, akkor sem tudunk mit aggatni a pilonokra..
Nos, először ezek, majd ha lenne, de nincs rá pénzt és ezért igény szintén is sokkal hátrább van, akkor kell tanker, stb. gondolat..
Azok akikkel nem szövetségi rendszerben - hanem azon belül harcolnának egyesek - (a NATO történetében 2. esetben volt ilyen) azoknak sincs, szövetségi rendszerben megvan a protokoll, ezért nincs mindenkinek tankere, pedig pld Norvégia, Dánia, Belgium simán megengedhetné magának.. de minek..

Ja a szövetségen belül az ismert görög-török összecsapásokon kívül egyedül UK és Izland vívta az un. tőkehal háborút, amikor néhány brit fregatt és izlandi őrhajó kergette egymást, meg össze is ütköztek a halászati övezetek miatt.

Egyébként osztom azt is, hogy aki beült B1-be, vagy KC390-be, azok még nem ismerik a repülőgépet.. De legalább utánamentünk és a bulvár, a wiki, a gyártók és néhány szakmai, vagy éppen újságíró, vagy PIAR-os kiadmány mellett saját szemünkkel megnézni, és üzemeltetőtől, hajózótól, gyártótót megkérdezni..
ezért utálom mikor pld. ekézik Kővári laci-t, vagy Zhord Gabi-t, mert fél tucat embert ismerek akikkel mindig összefutok kiállításokon, hadgyakorlatokon, stb, akik ott vannak, ha esik, ha fúj, stb. saját pénzen, energián stb..

Én pl azért szoktam "ekézni" Kővárit mert nem tud megírni egy cikket politizálás nélkül! Undorító hogy fizetek az újságért és csak ekézi a kormányt és az oroszokat! Mi szükség van erre?