Nem szoktam ide képet rakni.. szóval Román Herky-k Otopeni-n..
http://jetbirds.gportal.hu/gindex.php?PHPSESSID=t8o5fibpmnmqioiuk13m9e0am3&pg=874848&gid=2989833
néhány napra felraktam..
Hát,könnyen meglehet.Ha jol emlékszem eredetileg B változatok voltakEzek még vietnámot is megjárhatták annak idején![]()
Basszus Pisti….http://jetbirds.gportal.hu/picview.php?prt=25101&gid=2989833&index=4
Az említett szegecsek amiket simán ki lehetett húzni a szárnyból..
szegény gép siralmas állapotban volt, ezt nem alkatrészforrásnak használták ?http://jetbirds.gportal.hu/picview.php?prt=25101&gid=2989833&index=4
Az említett szegecsek amiket simán ki lehetett húzni a szárnyból..
-----Basszus Pisti….
Amit kihúztál az egy csavaros gyorszár volt. Gratulálok!
Az a dolga hogy egy csavarhúzóval elforgatva ki lehessen húzni.
Semmi köze a szegecsekhez.
Az általad linkelt képen minden szegecs a helyén van.-----
Nem a csavaros gyorszárról írok.. Annyira lüke nem vagyok. Az egész gép így nézett ki. Nem én mondtam egyébként,hogy basszus, hanem egy ott lévő repülőmérnök.. Nem egyedül voltam a bázison...
5927, 5930, 6150 6166 B verziókat kapták. A 6150 annyira rossz állapotban volt, hogy utána kellett még 1-et beszerezniük, a 6191-est de az már H változat.
Először tehát 4 gépet, kaptak összesen. Az egyik amit lefotóztam, annak kellett elrepíteni Amerikába az egész függőleges vezérsíkját..A 6150-es volt légcsavar nélkül félig meddig kibelezve. Ráadásul volt egy annak számát nem láttam, aminek alkatrészei az egyik hangárban voltak tárolva (légcsavarok, fütóműrészek stb.)
Azért gondoljátok el, hogy a 6150-es ocskavasalmazt, valahogy átrepülték és leszállt Romániában...
Ezeket ugye ingyen kapták?-----
Nem a csavaros gyorszárról írok.. Annyira lüke nem vagyok. Az egész gép így nézett ki. Nem én mondtam egyébként,hogy basszus, hanem egy ott lévő repülőmérnök.. Nem egyedül voltam a bázison...
5927, 5930, 6150 6166 B verziókat kapták. A 6150 annyira rossz állapotban volt, hogy utána kellett még 1-et beszerezniük, a 6191-est de az már H változat.
Először tehát 4 gépet, kaptak összesen. Az egyik amit lefotóztam, annak kellett elrepíteni Amerikába az egész függőleges vezérsíkját..A 6150-es volt légcsavar nélkül félig meddig kibelezve. Ráadásul volt egy annak számát nem láttam, aminek alkatrészei az egyik hangárban voltak tárolva (légcsavarok, fütóműrészek stb.)
Azért gondoljátok el, hogy a 6150-es ocskavasalmazt, valahogy átrepülték és leszállt Romániában...
Marmint a szegecset vagy a gyorszart?Ezeket ugye ingyen kapták?
cakkumpakk, gang, sparhelt,...aaa van egy csomoSack und pack vagy magyarosan cakkumpakk.
Na igen, de ezekért a gépekért tényleg fizettek?![]()
----
Nem Molni, nagyon is hasonlóan látjuk a dolgokat, csak én belekevertem egy kis szövetségi rendszert, meg teherbíró képességet. egyrészt felemlegeted, helyesen a szárazföldiek igényét, ezért minek a 2. griff század.. Ugyanúgy látjuk az kiképzési rendszer nemzeti alapon kialakításának értelmetlenségét (egyszerűen kicsi a légierő).. Ugyanakkor tankert írsz (meg vannak akik AWACS-ot).
Ismétlem a képesség fontos (méghozzá a szövetségi keretek miatt még inkább), de maga a repülőgépek, meg nem, mert egyszerűen nem fér bele, amikor még mennyi kielégítetlen igény van. Ahogy pld. közösen megjegyeztük nincs fegyverzet és elég harci gép, akkor mit és mikor töltenénk és minek.. Nem mindegy , hogy a háborús helyzetben kb 1-2 napig működő harcászati légierőnk, x gépe mennyi ideig maradna a levegőben??? Ha leszállnak, akkor sem tudunk mit aggatni a pilonokra..
Nos, először ezek, majd ha lenne, de nincs rá pénzt és ezért igény szintén is sokkal hátrább van, akkor kell tanker, stb. gondolat..
Azok akikkel nem szövetségi rendszerben - hanem azon belül harcolnának egyesek - (a NATO történetében 2. esetben volt ilyen) azoknak sincs, szövetségi rendszerben megvan a protokoll, ezért nincs mindenkinek tankere, pedig pld Norvégia, Dánia, Belgium simán megengedhetné magának.. de minek..
Ja a szövetségen belül az ismert görög-török összecsapásokon kívül egyedül UK és Izland vívta az un. tőkehal háborút, amikor néhány brit fregatt és izlandi őrhajó kergette egymást, meg össze is ütköztek a halászati övezetek miatt.
Egyébként osztom azt is, hogy aki beült B1-be, vagy KC390-be, azok még nem ismerik a repülőgépet.. De legalább utánamentünk és a bulvár, a wiki, a gyártók és néhány szakmai, vagy éppen újságíró, vagy PIAR-os kiadmány mellett saját szemünkkel megnézni, és üzemeltetőtől, hajózótól, gyártótót megkérdezni..
ezért utálom mikor pld. ekézik Kővári laci-t, vagy Zhord Gabi-t, mert fél tucat embert ismerek akikkel mindig összefutok kiállításokon, hadgyakorlatokon, stb, akik ott vannak, ha esik, ha fúj, stb. saját pénzen, energián stb..
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..