A MiG 1.44 eredeti hangja. Ezek bizony nem Al-31F-ek, ahogy sokan akkor írták, hanem a mindössze pár példányban létező Al-41F-ek. Az Al-41F hasonló megoldásokkal bírt, mint az amerikai ATF programhoz kifejlesztett YF119 és YF120-asok. A MiG 1.44 mérete és tömege igényelte is azt a hatalmas tolóerőt amit ez a két rettenetes kályhacső produkált, de más, azóta megálmodott gép nem. Ha megépült volna a Szu-37 nevű egyhajtóműves projekt, ahhoz például jól illeszkedett volna, hiszen az egyhajtóműves, 20 tonna körüli Gripen-szerű vadászgép nem lett volna eszement ötlet,
http://paralay.com/lfi_su.html
főleg, ha a formavilágát idővel a stealth kultúrkörhöz igazítják.
Hasonló méretű géppel a Jak-nál is kacérkodtak, szintén az Al-41F-re alapozva:
http://paralay.com/lfsyak.html
Persze pára mindez már történelem, a PAK-FA új hajtóműve bármi is legyen, nem az Al-41F klónja lesz.