Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Nem felesleges.De a szimuláció nem pótolja,csak segiti a gyakorlatot.És a mai gépek nagyságrendel bonyorultabbak az elődeiknél.T-50 még nem egy kész,sorozatgyártható gép.Még sok viz lefolyik a Volgán,mire az lesz-ha lesz eggyálltalán

Igen tudom hol tart a SZU-57(vagyis azt amit lehet róla tudni).
 
Az,hogy bonyolultabb-e szerintem nem feltétlen igaz.Nem hiszem,hogy pl az F-15-öt egyszerűbb vokt létrehozni a maga korában mint ma az F-35-öt.Nyilván az F-35 bonyolultabb mint az F-15 de ha mindkettőt a saját korának technológiai színvonalához mérjük nem biztos,hogy bonyolultabb lenne.
 
Izdelie-30(valószínü) . Kíváncsi vagyok , hogyan fogják nevezni. Al-51, Al-57?
AL4zdn--RUE.jpg
 
Kijött a Vojenneaja Prijomka legújabb adása,ami egy a PAK-FA-ról szóló sorozat kezdete. A második rész a jövő héten. Több mint 2 év forgatási munka van benne. Egy rövid összefoglaló az első részről: megismerünk pár prototípust "név" szerint és a rövid történetüket. Ennek a résznek a főszereplője elsődlegesen a 051-es példány volt, a legelső repülő prototípus. Ami még Mihail Davidov főkonstruktőr munkája. Davidov helyét Mihail Sztrelec vette át azóta (nem mondták,hogy mi lett vele, de gondolom nyugdíjba ment). Rendkívül látványos felvételek lesznek,rengeteg akciókamerával amelyek a Szu-57-es gépeken, a kísérő Szu-30-ason és az An-12-esen voltak elhelyezve. Láthatunk felvételeket a Szuhoj szilárdságtani kutatóközpontjából ahol először egy fém elemet majd egy kompozit darabot (olyat mint amilyet a Szu-57 szárnyában is alkalmaznak) vetnek szakítópróba alá. Láthatjuk a fém és a kompozit anyag eltérő viselkedését. Aztán jön maga a nagy próba, egy PAK-FA földi tesztpéldányt törnek meg a laborban, A kísérlet során 104%-os terhelésig húzzák, annál törik. De ez a 104 % nem egyenlő a légiüzemeltetése során elérhető maximális terhelés 104%-ával. Annak a másfélszerese. A szilárdságtani részlegen Alekszandr Skoda volt az "idegenvezető" a kísérlet során, elmondta, hogy 99% és 104%-között a legjobb ha bekövetkezik valahol a törés(most is egy lokális törés volt). Mert,persze jobb, ha minél szilárdabb,de 104% felett már nem feltétlenül jó az eredmény, mert az már túl nehéz szerkezetet is eredményezhet,holott a kompozit anyagok alkalmazásával a fém helyett a súlycsökkentés volt az egyik cél. 104%-nál következett be egy lokális törés, ami látványosra sikerült. Tehát tökéletes siker volt a kísérlet. Egy megjegyzés ehhez: a kísérletnél egy fiatal srác volt a felelős,hogy számítógépen a megfelelő programmal tolja rá az egyre nagyobb terhelést a tesztplatformra. A kiváló 104%-os eredményt az ő monitora mögött állva nézte a műsorvezető és a szuhojos kísérője. Az eredmény hatására a műsorvezető a tőle nem ritka vidám ordibálásba kezdett,és gratulált a kísérőjének az eredményhez. A vidám ordibálás hatására a korábban említett fiatal mérnök a gépe előtt ült eközben, és kb "édes faszom" arcot kezdett el vágni majd a további ordítás során a kezeibe temette az arcát :D :D A műsorvezető is látta ezt és megjegyezte,hogy tudja,a mérnökök nem túl érzelmes emberek, de ő azért örül a kiváló eredménynek :D Most vissza a fontos dolgokhoz: láthattuk,hogy szilárdságtanilag rendben a madár, de egyéb fontos dolgok is elhangzottak. Mihail Sztrelec főtervező beszélt az 5 generáció követelményeiről amelyekről elmondta, hogy az F-35 nem tudja őket teljes mértékben teljesíteni,hiszen nem szupermanőverezőképes. A szavaiból az derült ki, hogy a sok felsorolt 5.generációsnak gondolt gép közül (J-31,J-20,F-22,F-35,Szu-57, X-2) csak az F-22 és a Szu-57 teljesíti a követelményeket, de a Szu-57 jobban mert a földi célok elleni támadó képessége jobb. Plusz az orosz gép további előnye az oroszos strapabírás, ami alatt azt kell érteni, hogy jobban kell bírja a "ridegtartást". A Szuhojnak előkészítetlen és extrém rövid futópályájú repterekről is tudnia kell üzemelni. A főtervező pontos számot nem említett, mert az titkos, de annyit mondott,hogy kétszer rövidebb pályahossz is elég a Szu-57-nek, mint a Szu-35SZ-nek. itt láthattuk ismét a jövő orosz repgép hordozójának makettjét amiről a műsorvezető elmondta, hogy nem véletlen a rövid pályaigény, és nem véletlenül vannak a hajón Szu-57K makettek. További lényegi eltérés a generációk között a főtervező szavai szerint: egy 4. generációs gép az élete 80%-át hangsebesség alatt repülve tölti, a PAK-FA-nal viszont az volt a követelmény,hogy akár az összes repülését szuperszonikusan hajtsa végre, utánégető használata és túlzott üza. felhasználás nélkül. A prototípusokról "név" szerint: a 11-es járt Szíriában, a 055-ös a "testvére" rajta van a teljes véglegesnek szánt fedélzeti rendszer. A 052-es repülő laboratórium lett (csak 1 hajtóművel állt egy hangárban, de az a hajtómű már a 30-as gyártmány volt,a másik hajtóműgondola üres volt). A jelenlegi adásban főleg a 051-est a legelső gépet láthattuk, az új látványos festéssel. A légifelvételek Ahtyubinszk környékén készültek. A két Szu-57-es pilótái:Szergej Bogdan a vezérgépben Radik Barijev tábornok a kísérő gépben (ő a V. Cskalovról elnevezett Állami Repülési Kutató Intézet igazgatója Ahtyubinszkban, lényegében az első számú orosz katonai berepülőpilóta, Oroszország Hőse).
A következő adásban láthatunk részleteket az új radarról, hajtómű teszteket, továbbá a világon először 4 gépes Szu-57 kötelék repülést és kötelék műrepülést.Az adást nem linkelem, mert látom,hogy miközben a regényt írtam, boki már belinkelte.
 
Kijött a Vojenneaja Prijomka legújabb adása,ami egy a PAK-FA-ról szóló sorozat kezdete. A második rész a jövő héten. Több mint 2 év forgatási munka van benne. Egy rövid összefoglaló az első részről: megismerünk pár prototípust "név" szerint és a rövid történetüket. Ennek a résznek a főszereplője elsődlegesen a 051-es példány volt, a legelső repülő prototípus. Ami még Mihail Davidov főkonstruktőr munkája. Davidov helyét Mihail Sztrelec vette át azóta (nem mondták,hogy mi lett vele, de gondolom nyugdíjba ment). Rendkívül látványos felvételek lesznek,rengeteg akciókamerával amelyek a Szu-57-es gépeken, a kísérő Szu-30-ason és az An-12-esen voltak elhelyezve. Láthatunk felvételeket a Szuhoj szilárdságtani kutatóközpontjából ahol először egy fém elemet majd egy kompozit darabot (olyat mint amilyet a Szu-57 szárnyában is alkalmaznak) vetnek szakítópróba alá. Láthatjuk a fém és a kompozit anyag eltérő viselkedését. Aztán jön maga a nagy próba, egy PAK-FA földi tesztpéldányt törnek meg a laborban, A kísérlet során 104%-os terhelésig húzzák, annál törik. De ez a 104 % nem egyenlő a légiüzemeltetése során elérhető maximális terhelés 104%-ával. Annak a másfélszerese. A szilárdságtani részlegen Alekszandr Skoda volt az "idegenvezető" a kísérlet során, elmondta, hogy 99% és 104%-között a legjobb ha bekövetkezik valahol a törés(most is egy lokális törés volt). Mert,persze jobb, ha minél szilárdabb,de 104% felett már nem feltétlenül jó az eredmény, mert az már túl nehéz szerkezetet is eredményezhet,holott a kompozit anyagok alkalmazásával a fém helyett a súlycsökkentés volt az egyik cél. 104%-nál következett be egy lokális törés, ami látványosra sikerült. Tehát tökéletes siker volt a kísérlet. Egy megjegyzés ehhez: a kísérletnél egy fiatal srác volt a felelős,hogy számítógépen a megfelelő programmal tolja rá az egyre nagyobb terhelést a tesztplatformra. A kiváló 104%-os eredményt az ő monitora mögött állva nézte a műsorvezető és a szuhojos kísérője. Az eredmény hatására a műsorvezető a tőle nem ritka vidám ordibálásba kezdett,és gratulált a kísérőjének az eredményhez. A vidám ordibálás hatására a korábban említett fiatal mérnök a gépe előtt ült eközben, és kb "édes faszom" arcot kezdett el vágni majd a további ordítás során a kezeibe temette az arcát :D :D A műsorvezető is látta ezt és megjegyezte,hogy tudja,a mérnökök nem túl érzelmes emberek, de ő azért örül a kiváló eredménynek :D Most vissza a fontos dolgokhoz: láthattuk,hogy szilárdságtanilag rendben a madár, de egyéb fontos dolgok is elhangzottak. Mihail Sztrelec főtervező beszélt az 5 generáció követelményeiről amelyekről elmondta, hogy az F-35 nem tudja őket teljes mértékben teljesíteni,hiszen nem szupermanőverezőképes. A szavaiból az derült ki, hogy a sok felsorolt 5.generációsnak gondolt gép közül (J-31,J-20,F-22,F-35,Szu-57, X-2) csak az F-22 és a Szu-57 teljesíti a követelményeket, de a Szu-57 jobban mert a földi célok elleni támadó képessége jobb. Plusz az orosz gép további előnye az oroszos strapabírás, ami alatt azt kell érteni, hogy jobban kell bírja a "ridegtartást". A Szuhojnak előkészítetlen és extrém rövid futópályájú repterekről is tudnia kell üzemelni. A főtervező pontos számot nem említett, mert az titkos, de annyit mondott,hogy kétszer rövidebb pályahossz is elég a Szu-57-nek, mint a Szu-35SZ-nek. itt láthattuk ismét a jövő orosz repgép hordozójának makettjét amiről a műsorvezető elmondta, hogy nem véletlen a rövid pályaigény, és nem véletlenül vannak a hajón Szu-57K makettek. További lényegi eltérés a generációk között a főtervező szavai szerint: egy 4. generációs gép az élete 80%-át hangsebesség alatt repülve tölti, a PAK-FA-nal viszont az volt a követelmény,hogy akár az összes repülését szuperszonikusan hajtsa végre, utánégető használata és túlzott üza. felhasználás nélkül. A prototípusokról "név" szerint: a 11-es járt Szíriában, a 055-ös a "testvére" rajta van a teljes véglegesnek szánt fedélzeti rendszer. A 052-es repülő laboratórium lett (csak 1 hajtóművel állt egy hangárban, de az a hajtómű már a 30-as gyártmány volt,a másik hajtóműgondola üres volt). A jelenlegi adásban főleg a 051-est a legelső gépet láthattuk, az új látványos festéssel. A légifelvételek Ahtyubinszk környékén készültek. A két Szu-57-es pilótái:Szergej Bogdan a vezérgépben Radik Barijev tábornok a kísérő gépben (ő a V. Cskalovról elnevezett Állami Repülési Kutató Intézet igazgatója Ahtyubinszkban, lényegében az első számú orosz katonai berepülőpilóta, Oroszország Hőse).
A következő adásban láthatunk részleteket az új radarról, hajtómű teszteket, továbbá a világon először 4 gépes Szu-57 kötelék repülést és kötelék műrepülést.Az adást nem linkelem, mert látom,hogy miközben a regényt írtam, boki már belinkelte.

Nem kevés munkád van ebben, hogy megírtad(lefordítottad) és tulajdonképpen összefoglaltad a társaságnak az itt már korábban leírt infókat. Gratula, 5-ös. :)
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
"Gyanús" volt nekem is.
Eredeti:Предположительно, "изделие 30" на испытаниях
29:27-nél amit tolnap be a gépbe, letakart belépő keresztmetszettel, az a 30-as hajtómű.
Összevetettem jópár AL-41F-1Sz, vagy 117Sz hajtómű képével és más a első fokozat terelő lapátsoránál a kábelezés, a forszázskamra kívülről, a hajtómű alján az elektromos csatlakozások, meg mintha rövidebb lenne az egész gázgenerátor rész. Ez utóbbi lehet, hogy csak a perspektíve miatt tűnik ilyennek, szóval simán lehet. hogy tévedek, de akárhogy vetem össze, ez a hajtómű nem azonos se az AL-31FP-vel, se az AL-41F-1Sz-el se.
Amit a 30-as hajtóműről tudunk (szerintem a hagyományokat követve ez AL-51F lesz), az alapján a fúvócső más, kompozit burkoló lamellái és külső, bypass árnyékoló levegőt vezető zsaluzata van. Ez utóbbit szerintem már ennél a jelenetnél is látnunk kéne, így még nem vagyok 100%-ig biztos a dologban.
 
Kijött a Vojenneaja Prijomka legújabb adása,ami egy a PAK-FA-ról szóló sorozat kezdete. A második rész a jövő héten. Több mint 2 év forgatási munka van benne. Egy rövid összefoglaló az első részről: megismerünk pár prototípust "név" szerint és a rövid történetüket. Ennek a résznek a főszereplője elsődlegesen a 051-es példány volt, a legelső repülő prototípus. Ami még Mihail Davidov főkonstruktőr munkája. Davidov helyét Mihail Sztrelec vette át azóta (nem mondták,hogy mi lett vele, de gondolom nyugdíjba ment). Rendkívül látványos felvételek lesznek,rengeteg akciókamerával amelyek a Szu-57-es gépeken, a kísérő Szu-30-ason és az An-12-esen voltak elhelyezve. Láthatunk felvételeket a Szuhoj szilárdságtani kutatóközpontjából ahol először egy fém elemet majd egy kompozit darabot (olyat mint amilyet a Szu-57 szárnyában is alkalmaznak) vetnek szakítópróba alá. Láthatjuk a fém és a kompozit anyag eltérő viselkedését. Aztán jön maga a nagy próba, egy PAK-FA földi tesztpéldányt törnek meg a laborban, A kísérlet során 104%-os terhelésig húzzák, annál törik. De ez a 104 % nem egyenlő a légiüzemeltetése során elérhető maximális terhelés 104%-ával. Annak a másfélszerese. A szilárdságtani részlegen Alekszandr Skoda volt az "idegenvezető" a kísérlet során, elmondta, hogy 99% és 104%-között a legjobb ha bekövetkezik valahol a törés(most is egy lokális törés volt). Mert,persze jobb, ha minél szilárdabb,de 104% felett már nem feltétlenül jó az eredmény, mert az már túl nehéz szerkezetet is eredményezhet,holott a kompozit anyagok alkalmazásával a fém helyett a súlycsökkentés volt az egyik cél. 104%-nál következett be egy lokális törés, ami látványosra sikerült. Tehát tökéletes siker volt a kísérlet. Egy megjegyzés ehhez: a kísérletnél egy fiatal srác volt a felelős,hogy számítógépen a megfelelő programmal tolja rá az egyre nagyobb terhelést a tesztplatformra. A kiváló 104%-os eredményt az ő monitora mögött állva nézte a műsorvezető és a szuhojos kísérője. Az eredmény hatására a műsorvezető a tőle nem ritka vidám ordibálásba kezdett,és gratulált a kísérőjének az eredményhez. A vidám ordibálás hatására a korábban említett fiatal mérnök a gépe előtt ült eközben, és kb "édes faszom" arcot kezdett el vágni majd a további ordítás során a kezeibe temette az arcát :D :D A műsorvezető is látta ezt és megjegyezte,hogy tudja,a mérnökök nem túl érzelmes emberek, de ő azért örül a kiváló eredménynek :D Most vissza a fontos dolgokhoz: láthattuk,hogy szilárdságtanilag rendben a madár, de egyéb fontos dolgok is elhangzottak. Mihail Sztrelec főtervező beszélt az 5 generáció követelményeiről amelyekről elmondta, hogy az F-35 nem tudja őket teljes mértékben teljesíteni,hiszen nem szupermanőverezőképes. A szavaiból az derült ki, hogy a sok felsorolt 5.generációsnak gondolt gép közül (J-31,J-20,F-22,F-35,Szu-57, X-2) csak az F-22 és a Szu-57 teljesíti a követelményeket, de a Szu-57 jobban mert a földi célok elleni támadó képessége jobb. Plusz az orosz gép további előnye az oroszos strapabírás, ami alatt azt kell érteni, hogy jobban kell bírja a "ridegtartást". A Szuhojnak előkészítetlen és extrém rövid futópályájú repterekről is tudnia kell üzemelni. A főtervező pontos számot nem említett, mert az titkos, de annyit mondott,hogy kétszer rövidebb pályahossz is elég a Szu-57-nek, mint a Szu-35SZ-nek. itt láthattuk ismét a jövő orosz repgép hordozójának makettjét amiről a műsorvezető elmondta, hogy nem véletlen a rövid pályaigény, és nem véletlenül vannak a hajón Szu-57K makettek. További lényegi eltérés a generációk között a főtervező szavai szerint: egy 4. generációs gép az élete 80%-át hangsebesség alatt repülve tölti, a PAK-FA-nal viszont az volt a követelmény,hogy akár az összes repülését szuperszonikusan hajtsa végre, utánégető használata és túlzott üza. felhasználás nélkül. A prototípusokról "név" szerint: a 11-es járt Szíriában, a 055-ös a "testvére" rajta van a teljes véglegesnek szánt fedélzeti rendszer. A 052-es repülő laboratórium lett (csak 1 hajtóművel állt egy hangárban, de az a hajtómű már a 30-as gyártmány volt,a másik hajtóműgondola üres volt). A jelenlegi adásban főleg a 051-est a legelső gépet láthattuk, az új látványos festéssel. A légifelvételek Ahtyubinszk környékén készültek. A két Szu-57-es pilótái:Szergej Bogdan a vezérgépben Radik Barijev tábornok a kísérő gépben (ő a V. Cskalovról elnevezett Állami Repülési Kutató Intézet igazgatója Ahtyubinszkban, lényegében az első számú orosz katonai berepülőpilóta, Oroszország Hőse).
A következő adásban láthatunk részleteket az új radarról, hajtómű teszteket, továbbá a világon először 4 gépes Szu-57 kötelék repülést és kötelék műrepülést.Az adást nem linkelem, mert látom,hogy miközben a regényt írtam, boki már belinkelte.
Azert benne vannak a szokásos oroszos nagyotmondások és értelmezések...
 
Kijött a Vojenneaja Prijomka legújabb adása,ami egy a PAK-FA-ról szóló sorozat kezdete. A második rész a jövő héten. Több mint 2 év forgatási munka van benne. Egy rövid összefoglaló az első részről: megismerünk pár prototípust "név" szerint és a rövid történetüket. Ennek a résznek a főszereplője elsődlegesen a 051-es példány volt, a legelső repülő prototípus. Ami még Mihail Davidov főkonstruktőr munkája. Davidov helyét Mihail Sztrelec vette át azóta (nem mondták,hogy mi lett vele, de gondolom nyugdíjba ment). Rendkívül látványos felvételek lesznek,rengeteg akciókamerával amelyek a Szu-57-es gépeken, a kísérő Szu-30-ason és az An-12-esen voltak elhelyezve. Láthatunk felvételeket a Szuhoj szilárdságtani kutatóközpontjából ahol először egy fém elemet majd egy kompozit darabot (olyat mint amilyet a Szu-57 szárnyában is alkalmaznak) vetnek szakítópróba alá. Láthatjuk a fém és a kompozit anyag eltérő viselkedését. Aztán jön maga a nagy próba, egy PAK-FA földi tesztpéldányt törnek meg a laborban, A kísérlet során 104%-os terhelésig húzzák, annál törik. De ez a 104 % nem egyenlő a légiüzemeltetése során elérhető maximális terhelés 104%-ával. Annak a másfélszerese. A szilárdságtani részlegen Alekszandr Skoda volt az "idegenvezető" a kísérlet során, elmondta, hogy 99% és 104%-között a legjobb ha bekövetkezik valahol a törés(most is egy lokális törés volt). Mert,persze jobb, ha minél szilárdabb,de 104% felett már nem feltétlenül jó az eredmény, mert az már túl nehéz szerkezetet is eredményezhet,holott a kompozit anyagok alkalmazásával a fém helyett a súlycsökkentés volt az egyik cél. 104%-nál következett be egy lokális törés, ami látványosra sikerült. Tehát tökéletes siker volt a kísérlet. Egy megjegyzés ehhez: a kísérletnél egy fiatal srác volt a felelős,hogy számítógépen a megfelelő programmal tolja rá az egyre nagyobb terhelést a tesztplatformra. A kiváló 104%-os eredményt az ő monitora mögött állva nézte a műsorvezető és a szuhojos kísérője. Az eredmény hatására a műsorvezető a tőle nem ritka vidám ordibálásba kezdett,és gratulált a kísérőjének az eredményhez. A vidám ordibálás hatására a korábban említett fiatal mérnök a gépe előtt ült eközben, és kb "édes faszom" arcot kezdett el vágni majd a további ordítás során a kezeibe temette az arcát :D :D A műsorvezető is látta ezt és megjegyezte,hogy tudja,a mérnökök nem túl érzelmes emberek, de ő azért örül a kiváló eredménynek :D Most vissza a fontos dolgokhoz: láthattuk,hogy szilárdságtanilag rendben a madár, de egyéb fontos dolgok is elhangzottak. Mihail Sztrelec főtervező beszélt az 5 generáció követelményeiről amelyekről elmondta, hogy az F-35 nem tudja őket teljes mértékben teljesíteni,hiszen nem szupermanőverezőképes. A szavaiból az derült ki, hogy a sok felsorolt 5.generációsnak gondolt gép közül (J-31,J-20,F-22,F-35,Szu-57, X-2) csak az F-22 és a Szu-57 teljesíti a követelményeket, de a Szu-57 jobban mert a földi célok elleni támadó képessége jobb. Plusz az orosz gép további előnye az oroszos strapabírás, ami alatt azt kell érteni, hogy jobban kell bírja a "ridegtartást". A Szuhojnak előkészítetlen és extrém rövid futópályájú repterekről is tudnia kell üzemelni. A főtervező pontos számot nem említett, mert az titkos, de annyit mondott,hogy kétszer rövidebb pályahossz is elég a Szu-57-nek, mint a Szu-35SZ-nek. itt láthattuk ismét a jövő orosz repgép hordozójának makettjét amiről a műsorvezető elmondta, hogy nem véletlen a rövid pályaigény, és nem véletlenül vannak a hajón Szu-57K makettek. További lényegi eltérés a generációk között a főtervező szavai szerint: egy 4. generációs gép az élete 80%-át hangsebesség alatt repülve tölti, a PAK-FA-nal viszont az volt a követelmény,hogy akár az összes repülését szuperszonikusan hajtsa végre, utánégető használata és túlzott üza. felhasználás nélkül. A prototípusokról "név" szerint: a 11-es járt Szíriában, a 055-ös a "testvére" rajta van a teljes véglegesnek szánt fedélzeti rendszer. A 052-es repülő laboratórium lett (csak 1 hajtóművel állt egy hangárban, de az a hajtómű már a 30-as gyártmány volt,a másik hajtóműgondola üres volt). A jelenlegi adásban főleg a 051-est a legelső gépet láthattuk, az új látványos festéssel. A légifelvételek Ahtyubinszk környékén készültek. A két Szu-57-es pilótái:Szergej Bogdan a vezérgépben Radik Barijev tábornok a kísérő gépben (ő a V. Cskalovról elnevezett Állami Repülési Kutató Intézet igazgatója Ahtyubinszkban, lényegében az első számú orosz katonai berepülőpilóta, Oroszország Hőse).
A következő adásban láthatunk részleteket az új radarról, hajtómű teszteket, továbbá a világon először 4 gépes Szu-57 kötelék repülést és kötelék műrepülést.Az adást nem linkelem, mert látom,hogy miközben a regényt írtam, boki már belinkelte.
Én azért kiváncsi lennék a valós radarvisszaverődési értékekre.....
 
Én azért kiváncsi lennék a valós radarvisszaverődési értékekre.....

Arra a NATO is...
De amúgy elgondolkodtál már azon, hogy mégis mire mennél azzal, ha tudtodra adnák ezt az értéket?
Abszolút értelemben, minden irányból, szögből, távolságból. Jó? Nem jó? Sok? Kevés?
 
A kép csak illusztráció :D

Ez a hajtómüves részlet Vojennaja Prijomka T-50-től Szu-57 videojának (I.rész) végén volt.
"A következő adásban láthatunk részleteket az új radarról, hajtómű teszteket(izdelie-30), továbbá a világon először 4 gépes Szu-57 kötelék repülést és kötelék műrepülést" (sidewinder fordításából)

posztoltam képen a hajtómüvet és 4-es kötelék repülést.-ami a következő részben lesz.

Te még ha oroszul is tudnál akkor sem értenéd meg a logikai összefüggéseket és algoritmusokat .
 
Itt is Mikhail Strelets-re hivatkoznak, de nem mondott semmi újat:


"Russia’s cutting-edge Sukhoi Su-57 fifth-generation fighter jet incorporates the functions of the US F-22 and F-35 fighter planes but outperforms them, Chief Designer - Director of the Sukhoi Design Bureau Mikhail Strelets said in a live broadcast of the Zvezda TV Channel on Friday.


The fighter jet is capable of effectively accomplishing missions to destroy both air and ground targets as compared to the US aircraft that are focused only on specific tasks, the Sukhoi chief designer said.

"The F-22 was initially developed as an aircraft to gain air superiority. But eventually the Americans realized that it was essentially wrong to design the aircraft only for carrying air-to-air missiles and made an attempt to fit air-to-surface weapons into the existing configuration of its compartments. But the configuration of the compartments did not allow placing larger cargoes," Strelets said.

The designers of the Su-57 (PAK FA, the Prospective Airborne Complex of Frontline Aviation) faced the task of developing a multi-functional aircraft, he said.

"Regarding the load the plane can carry to its weight, the greater this ratio, the higher the plane’s quality from the viewpoint of the carrier. The same relates to the volume and the weight of the arsenal of weapons placed in its internal holds. And it can be said that by this indicator the Su-57 has no rivals among fifth-generation planes," Strelets stressed, noting that the PAK FA was also unrivaled by its acceleration capabilities.

"It so turned out and we didn’t choose this specially but if you sum up 22 and 35, you get the figure 57," the Sukhoi chief designer said.

Su-57 fighter jet :-

The Russian fifth-generation Prospective Aviation Complex of Frontline Aviation (PAK FA) fighter jet took to the skies for the first time in 2010.

As was reported in August 2017, Russia’s PAK FA fifth-generation fighter jet received the serial index of Su-57. The cutting-edge fighter performed its first flight with a new engine on December 5, 2017.

The experimental design work on the most advanced fighter jet should be completed in 2019 and its deliveries to the troops should begin at that time. As Russian Deputy Defense Minister Alexei Krivoruchko said earlier, the first batch for the Russian Armed Forces will comprise 15 fighter planes.

The Russian fifth-generation Su-57 fighter jet features stealth technology with the broad use of composite materials, is capable of maintaining supersonic cruising speed and is furnished with the most advanced onboard radio-electronic equipment, including a powerful onboard computer (the so-called electronic second pilot), the radar system spread across its body and some other innovations, in particular, armament placed inside its fuselage."


45794059_1768966449880909_7184110865950441472_n.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and fip7
Arra a NATO is...
De amúgy elgondolkodtál már azon, hogy mégis mire mennél azzal, ha tudtodra adnák ezt az értéket?
Abszolút értelemben, minden irányból, szögből, távolságból. Jó? Nem jó? Sok? Kevés?
Egyik korszerű gépnek sem tudjuk a valós adatait.De alighanem a Su57 értékei messze elmaradnak az F22/35 szintjétől.Gyönyörű gép,de mire elkészül.....
Különben ha az orosz hadiipar (ismét,mert II.vh előtti transzferböl éltek 40 évig) modern nyugati gyártástechnológiát kapna,akkor csodákra lenne képes.Nameg pénz is kellene hozzá.
 
Az adást összefoglaló regényből kihagytam valamit, pedig fontos. Alekszandr Skoda mondta el ezt is: a jelenlegi PAK-FA gépek a tesztek azon szakaszában vannak, amikor még kevésbé "téphetőek". Vagyis a berepülőpilótáknak még nem engedik,hogy a gép repülési jellemzőit 100%-ban kihasználva repüljenek és elmenjenek vele a határértékekig.A strukturális szilárdsági tesztek teljes befejezéséig szól ez a korlátozás. A szilárdsági tesztek láthatóan sikerrel zajlanak,de amíg nem fejeződnek be teljesen,addig nem nyúlnak a "desszerthez" értdsd: nem "műrepülik szét" ,úgy igazából a gépeket. A gépeket jelenleg az üzemeltetési határértékek 80%-áig lehet húzni elmondása szerint. Tehát ahogy most repül a Szu-57,arra kell még rádobni minden jellemzőből 20%-ot, hogy el tudjuk képzelni,hogy milyen lesz a végleges.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Roni
Egyik korszerű gépnek sem tudjuk a valós adatait.De alighanem a Su57 értékei messze elmaradnak az F22/35 szintjétől.Gyönyörű gép,de mire elkészül.....
Különben ha az orosz hadiipar (ismét,mert II.vh előtti transzferböl éltek 40 évig) modern nyugati gyártástechnológiát kapna,akkor csodákra lenne képes.Nameg pénz is kellene hozzá.

Szerinted olyan modern gyártestechnológia kell ahhoz,hogy más alakú gépet gyártsanak?A lopakodás ma még geometriai alapon történik(főként).Az aki le tud gyártani egy SZU-57 alakú sárkányt az le tud gyártani egy F-22 vagy F-35 alakút is.Ezen kívül te mi alapján mondod meg szemre,hogy sokkal rosszabb?