A torpedó védő rendszer csak a hajó hosszának max 60-70 %-t védte, ezeken a részeken voltak csak oda tartozó rekeszek, a hajók orrán és tatján az üzemanyag tartályokon kívül is voltak rekeszrészek, amiket az ellenárasztásoknak tartottak fenn.
A torpedó védő rendszer csak a hajó hosszának max 60-70 %-t védte, ezeken a részeken voltak csak oda tartozó rekeszek, a hajók orrán és tatján az üzemanyag tartályokon kívül is voltak rekeszrészek, amiket az ellenárasztásoknak tartottak fenn.
Igen, lényegében ugyanarról beszélünk. Az ellenárasztás rendszerét Alekszej Krilov dolgozta ki Makaorvval karöltve. Félelmetes koponyák voltak!Azok ballaszt tartályok ,a hajó belső részeihez csak elég tágan vett érteleben tartoznak hozzá.Egyébként elég bonyolult matematiaki és fizikai alapja van annak,hogy mikor mit és mennyit árasztasz el ellenárasztáskor.Ennek az egész rendszernek az alapjait egy orosz tengerész tiszt fektette le kvázi ő találta ki a rendszert még az 1900 évek elején.
A gyönyörű Kongou nővérek!![]()
IJN Zuiho repülőgéphordozó elsüllyedése közben fotózva, 1944 október 25-én, az Engano-fok-i csatában.
![]()
Haruna csatahajó, Hirado cirkáló és a Hiei csatahajó a Kongo csatahajó fedélzetéről fényképezve, 1928 december 4-én, Yokohama.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..