Aha! Nos a 31-es eredetileg ugye elfogó vadászgép. arra meg ennyi járőrözési idő elég. Amennyire tudom, az időtartamot a hajtómű korlátozza, talán a kenése. Az ominózus 7 órás repülésnél is az volt az EGYIK trükk, hogy más olajat használtak. Gondolom, ha muszáj máskor is megtehetik.
Biztos hogy nem volt közbenső leszállás valahol? Mert légitankolni lehet egy gépet, de légi hajtómű-olaj utántöltésről még életemben nem hallottam, és általában az a korlátja a max rep-időnek.Az Eurofighterek saját szárnyon mentek Angliából Faroklandra.
Biztos hogy nem volt közbenső leszállás valahol? Mert légitankolni lehet egy gépet, de légi hajtómű-olaj utántöltésről még életemben nem hallottam, és általában az a korlátja a max rep-időnek.
Én is Ascension-ra gondoltam, ott van RAF-bázis, Szent Ilonán csak egy kis polgári reptér. Mondjuk pihenhettek egyet Gibraltáron is, ott is a RAF az úr, azzal legalább az első szakaszt rövidíthették vagy 1200km-el.Elvileg leszállhattak félúton Szent Ilonán (Ascension Island) a RAF támaszpontján, de az még akkor is 6350 km a Falklandokig. Meg 6500 a Brit Szigetektől Szent Ilonáig. Mondjuk, hogy ez a Tájfunoknak mennyi repidőben? Passz!
https://htka.hu/2009/09/23/tajfun-a-falkland-szigeteken/The Typhoons left RAF Coningsby in Lincolnshire on (2009) 12 September accompanied by a spare aircraft, and were flown to the South Atlantic with support from in-flight refuelling aircraft. The fighters have been drawn from the RAF's 3 Sqn, but left the UK without unit markings.
Várható volt a T-22M3 ra való integráció ötlete, eléggé adta magát a dolog.Az alábbi forrás szerint Szergej Sojgu védelmi miniszter bejelentette, hogy a MiG-31K-k eddig több mint 380 "kísérleti harci őrjáratozást" végeztek a Kaszpi- és a Fekete-tenger felett. Még folyik a Kinzsal rakéták képességeinek maximális kihasználására irányuló program. Ezzel párhuzamosan a vizsgálják a lehetőségét, hogy a Tu-22M3-asok is alkalmazzák a Kinzsalt. A Tupoljevek egyszerre több rakétát is képesek lennének hordozni.
https://tass.ru/armiya-i-opk/6138865
Milyen jó kis vulkánjuk van. Inkább nagy. Áll is egy TOR vagy mi réskitöltőnek a megfelelő helyen. Egyszer megkerestem a kugliőrtszön.A Jelizovoi 865. IAP. újabb 2 db modernizált MiG-31-est kapott. Sajnos a videón sem az alváltozat (BM/BSzM) sem az RF számok nem látszanak, csak az biztos, hogy az egyik gépnek kék 38 az oldalszáma.
Annyira gyönyörű és lenyűgöző ez a madár!Evgenyij Topgun visszatért. Szép festésű MiG-31BSzM-ek Permből:
Ezt épp kérdezni akartam, hogy miért ugrálnak?Üdv.Jó-kedves bizalmi dolog a gurulás kezdetén szárnyvég érintés.
Ezt épp kérdezni akartam, hogy miért ugrálnak?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..