Tényleg beteg. Több, mint 200 tengeralattjáró azon a viszonylag kicsi területen... A nagy része DE.
Kína észnélkül fejleszti a flottáját és ő nem akar messze menni,nem célja a világ óceánjainak konrtollja.Neki nem kell a saját partjaitól 1000km-re sem elmenni ahoz,hogy ellenőrizni tudja a "fél világ" kereskedelmét.Abban a kényelmes helyzetben vannak,hogy nem nekik kell odamenni az USA-hoz,ők helyben vannak.Látják ezt az amerikaiak is nem véletlen,hogy a kisebb hordozók felé kacsintgatnak(belátták,hogy annyi pénzük nekik sincs,hogy megfelelő számú szuperhordozójuk legyen).
Ez nagyon nem lenne ilyen egyszerű. Egy akkora flottát mint a kínai nem lehet csak úgy blokád alá venni és Amerikának nincs elég kedvező helyzetű bázisa ehhez, ha Indonézia vagy a Fülöp szigetek mondjuk barátságos Kínával! Két külön nagy blokád lenne, az egyik az indiai óceáni Diego Garcia és Szingapúr központtal, hogy elvágják Kínát az Öböltől és Európától, míg a másik meg a csendes-óceáni Jokoszuka és Guam központtal, hogy Dél-Amerikától és Európától és menne a kergetődzés ezerrel...De, pont ez a baj. El kell. A blokád az nem abból áll, hogy a kikötő előtt dekkolsz.
A Németország elleni blokád is hol valósult meg? GIUK szoros a Csatorna meg szóba sem jöhetett. És akkor még repülők sem voltak. Ma igen.
Ma meg ez lenne. Korea, Japán felé teljesen esélytelen a közeli támaszpontok miatt. A Philippínó-tenger felé ott van mögötte Guam, Tajvan hegyei mögé meg nem látnak be radarral. Aztán Fülöp-szigetek kettőt találhatsz kit favorizálna. A hh alatt jenki támaszpont volt ott...
Vietnám és Kína még háborúzott is egymással...
Kína, ha ki akarna törni a blokádból, akkor bizony el kell hajóznia, mert azzal még senki nem nyert tengeri háborút, hogy a partjai előtt parádézik a flotta miközben blokád alatt van az ország...
![]()
De, pont ez a baj. El kell. A blokád az nem abból áll, hogy a kikötő előtt dekkolsz.
A Németország elleni blokád is hol valósult meg? GIUK szoros a Csatorna meg szóba sem jöhetett. És akkor még repülők sem voltak. Ma igen.
Ma meg ez lenne. Korea, Japán felé teljesen esélytelen a közeli támaszpontok miatt. A Philippínó-tenger felé ott van mögötte Guam, Tajvan hegyei mögé meg nem látnak be radarral. Aztán Fülöp-szigetek kettőt találhatsz kit favorizálna. A hh alatt jenki támaszpont volt ott...
Vietnám és Kína még háborúzott is egymással...
Kína, ha ki akarna törni a blokádból, akkor bizony el kell hajóznia, mert azzal még senki nem nyert tengeri háborút, hogy a partjai előtt parádézik a flotta miközben blokád alatt van az ország...
![]()
Szerinted Kína hova építi azt a sok izét? Szerinted a partjai előtt csónakázáshoz kell az a sok repülőgép-hordozó...? Felvázoltam a realitásokat? A térségben békeidőben is százas nagyságrendű gép van. 2x2 CVs CSG és a szövik többi hajójával kb. se-ki, se be...Ez nagyon nem lenne ilyen egyszerű. Egy akkora flottát mint a kínai nem lehet csak úgy blokád alá venni és Amerikának nincs elég kedvező helyzetű bázisa ehhez, ha Indonézia vagy a Fülöp szigetek mondjuk barátságos Kínával! Két külön nagy blokád lenne, az egyik az indiai óceáni Diego Garcia és Szingapúr központtal, hogy elvágják Kínát az Öböltől és Európától, míg a másik meg a csendes-óceáni Jokoszuka és Guam központtal, hogy Dél-Amerikától és Európától és menne a kergetődzés ezerrel...
Ennek a kijelentésnek egyszerűen nincs értelme...Fordítva gondolkozol.Mi van ha Kína veszi blokád alá a saját part menti sávját 800-1000 km-es távolságban?Megbénul a teljes kereskedelem.De még csak 1000km sem kell elég 500...
Kína meg elindít tízezer hajót blokádtörésre. Na hajrá! Háborúban még csak-csak működne, amikor elsüllyesztheted a kínai hajókat, de békeidős klasszikus blokád kivitelezhetetlen fegyverhasználat nélkül. Majd rammingolnak a filléres kínai teherhajók a milliárdos amerikai cirkálókon és meglátjuk ki bírja tovább hajóval! Ha pedig valaki fegyvert használ a kínaiak ellen, akkor azok visszalőnek. Mindennel.Szerinted Kína hova építi azt a sok izét? Szerinted a partjai előtt csónakázáshoz kell az a sok repülőgép-hordozó...? Felvázoltam a realitásokat? A térségben békeidőben is százas nagyságrendű gép van. 2x2 CVs CSG és a szövik többi hajójával kb. se-ki, se be...
Egyébként majd magyarázza el valaki pls. hogy miért is kellene Kínát szoros tengeri blokád alá venni?Kína meg elindít tízezer hajót blokádtörésre
Szerinted Kína hova építi azt a sok izét? Szerinted a partjai előtt csónakázáshoz kell az a sok repülőgép-hordozó...? Felvázoltam a realitásokat? A térségben békeidőben is százas nagyságrendű gép van. 2x2 CVs CSG és a szövik többi hajójával kb. se-ki, se be...
Ennek a kijelentésnek egyszerűen nincs értelme...
Ez kb. amúgy is akkora marhaság lenne, mintha az orosz elzárja a gázcsapot. Legyen vele boldog. Export bevétel meg semmi...


Felszini hadiflotta, nem? Ehhez a 171 hajóhoz hozzâjönnek a tengók, de a logisztikai stb hajók is2021 végéig a kínai hadiflotta hajói:
![]()
Igen ez a felszíni flotta ,de ez a lista nem tartalmazza a korábbi projektek hajóinak és a logisztikai és egyéb hajók tucatjait.Felszini hadiflotta, nem? Ehhez a 171 hajóhoz hozzâjönnek a tengók, de a logisztikai stb hajók is
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..