Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

És ezt a problémát, hogy oldja meg egy esetleges, kb 6-8 év múlva reailizálódó kínai megrendelés?? Vagy azt gondolod, hogy a kínaiak megrendelnek 100at?? Akkor is csak max 6 darabot tudnak majd gyártani évente exportra kb. Várnak a kínaiak 20 évet?? Nem hiszem!

Kína nem rendelne nagy darabszámot szerintem. Kb két századnyi gépet, amik gyártásával megbírkóznának 3-3,5 év alatt. Egy gép(hazai) ára orosz légierő számára- kb 4 milliárd Rubel (61 millió USD) Export gép ára kb 100 millió USD(supportok nélkül)
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Kína nem rendelne nagy darabszámot szerintem. Kb két századnyi gépet, amik gyártásával megbírkóznának 3-3,5 év alatt. Egy gép(hazai) ára orosz légierő számára- kb 4 milliárd Rubel (61 millió USD) Export gép ára kb 100 millió USD(supportok nélkül)
De mikor?? Szerinted 4-5 év múlva mennyi saját gyártású gépe lesz Kínának??
 
Azon kívül, hogy át tudnának adni egy sárkányt egy még erősen fejlesztés alatt álló hajtóművet hozzá, hogyan lesz ebből olyan üzlet ami hatalmasat lendít a gyártáson?? Mennyit fizetnek a kínaiak egy gépért? Semmi összefüggést nem látok ebben, azon kívül, hogy a kínaiak megszerzik a legmodernebb fejlesztéseiket, amivel el is bukják a technikai előnyüket a kínaiakkal szemben. Megéri ez az oroszoknak?? Ok, kapnak egy kis extra cash-t, de 3 éven belül a kínaiak elárasztják a piacot, olcsó 5. generációs gépekkel. Szerintem pikk-pakk beletennék a 30ast a saját fejlesztéseikbe és kész is a komoly, Pak-Fa szintjét szvsz meghaladó alacsony észlelhetőségű 5. generációs csúcs gép. Olcsóbban, többet tudnak gyártani mint az oroszok, lekaszálják a piacot! Szerintem ezzel az üzlettel csak bukni fognak az oroszok hosszútávon. Igen, lesz több pénz, de annyival több, hogy plusz gépeket is tud venni a légierő, vagy csak életben tartják a vegetáló 5. generációs fejlesztést? De kíváncsi lenék, te milyen összefüggéseket látsz?
Egy hajtóművet nem lehet lemásolni.
 
Kína nem rendelne nagy darabszámot szerintem. Kb két századnyi gépet, amik gyártásával megbírkóznának 3-3,5 év alatt. Egy gép(hazai) ára orosz légierő számára- kb 4 milliárd Rubel (61 millió USD) Export gép ára kb 100 millió USD(supportok nélkül)
Ez elég olcsó.
 
Egy hajtóművet nem lehet lemásolni.
Mert?? Nem kopizni kell, felhasználni a benne lévő innovációt. Ma már nincs 30-40 év lemaradás a kínai hajtóművekkel. Nem tudnak MÉG olyan modern katonai hajtóművet készíteni mint az oroszok vagy az amcsik, de ha rátehetnék a kezüket egy-két 30asra, hidd el hamar kitanúlnák a kutyafittyet! :D:D
 
Mert?? Nem kopizni kell, felhasználni a benne lévő innovációt. Ma már nincs 30-40 év lemaradás a kínai hajtóművekkel. Nem tudnak MÉG olyan modern katonai hajtóművet készíteni mint az oroszok vagy az amcsik, de ha rátehetnék a kezüket egy-két 30asra, hidd el hamar kitanúlnák a kutyafittyet! :D:D

Igazad van,majd 50 éves a nyugati és majd 40 éves a keleti hajtóművekkel szemben a lemaradásuk...
 
Szerintem terelés.... Ha Pocok írásában van ráció, akkor Kína elkezdi futószalagon gyártani a gépeket. Az oroszoknak SEMMIT sem kell tenni. Kína lesz a fő ellenség és a két nagy csatájából az oroszok megerősödhetnek. Az egész arról szól, hogy az USA akadjon már le Putyinékról és Kína legyen a fő ellenség. Ez az egyes verzió.
A második, hogy az oroszok és Kína belátták, hogy az USA technológiai fölényével szemben csak így van esély legalább megközelíteni és abból nagyon sokat gyártani. Ez ellensúlyozhatja a nyugati tengeri/légi fölényt.
Vagy-vagy....


Kizárnám,hogy lenne akkora fölény,hogy 25 percnél tovább tartana az Oroszok elleni támadás,felesleges ezen rugózni.:)
Amilyük van,az is elég kb mindenki ellen,egyéb iránt meg mit kapkodjanak,sem az usa,sem Kína nem mer/tud/akar rájuk nyitni,mert a sz rt is ki nukizzák belőlük,mit aggódtomk értük?
Ott vannak az új cuccaik,amik nem is léteznek,de már 30-40 évvel ezelőtt is építettek belőlük protókat.
Ha akarnák,felpörgetnék a hadi iparukat,valami 15%-on vannak eladósodva,usánka 170/ki tudja valójában mennyi százalékával szemben,ha valakinek van kedve számolja ki mennyi armatát,vagy Sz-57-et,vagy Yasen-t tudnának gyártani 1.5,vagy 2x ennyi hadi kiadásból,és akkor még sehol sincsenek a szu,vagy usánka hadi kiadásaihoz,ha helyzet van,rákapcsolnak,ne olvassam már minden 2. oldalon,hogy mennyire le vannak maradva,meg mindenki be előzi őket,plaese.
Kb lóf@szt sem tudunk arról mi van nekik a raktár végébnen,usa többet tudhat,mert nem lőtt rájuk sem Szíriában,sem sehol,és ez jelent valamit.
Tehát még egyszer,amilyük van az elég nekik,ha akarják találnak még zsét,de azt kb senki sem szeretné,hogy ők is annyit költsenek fejlesztésre,hadi iparra,mint usánka,most kb a tizedénél vannak,aki itt számít a fórumon,hadtech ügyben,az ennek csak örülhet,ha megdupláznák,már akkor is a fél/háromnegyed us army ott állomásozna Záhonynál,meg mindenhol,picit gondolkodjunk már,nem fog fájni.
 
Mert?? Nem kopizni kell, felhasználni a benne lévő innovációt. Ma már nincs 30-40 év lemaradás a kínai hajtóművekkel. Nem tudnak MÉG olyan modern katonai hajtóművet készíteni mint az oroszok vagy az amcsik, de ha rátehetnék a kezüket egy-két 30asra, hidd el hamar kitanúlnák a kutyafittyet! :D:D
A reverse engineeringról már volt szó itt a fórumon. Hogy mekkora baromság...
 
Mert?? Nem kopizni kell, felhasználni a benne lévő innovációt. Ma már nincs 30-40 év lemaradás a kínai hajtóművekkel. Nem tudnak MÉG olyan modern katonai hajtóművet készíteni mint az oroszok vagy az amcsik, de ha rátehetnék a kezüket egy-két 30asra, hidd el hamar kitanúlnák a kutyafittyet! :D:D
Nem a késztermék titkos, hanem a gyártástechnológia.
 
Ez csak enyhe túlzás. A 30 év az amerikaiaktól megvan.
Én mindíg azt mondogattam, hogy Kína az amerikaiaktól kb. 20 évvel van lemaradva. Ezt persze nagyon nagy általánosságokban mondtam, van ahol jobban, van ahol kevésbé. A hajtóműgyártás a repipatuk szűk keresztmetszete.
 
Miért nem?Most lett 4. gen hajtóművük amit rendszerbeállítottak ez az oroszoknak a 80-as évek elején az amiknak meg a 70-es évek elején közepén már meg volt.Akárhogy számolom ez annyi...
Tehát ledolgozták ezt a lemaradást és most nagyjából beérték őket ezen a területen.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Ez milyen logikával jött ki?
Pont te mondtad az előbb: "Most lett 4. gen hajtóművük amit rendszerbeállítottak ez az oroszoknak a 80-as évek elején az amiknak meg a 70-es évek elején közepén már meg volt."
Szóval akkor ledolgozták ezt a hátrányt és lett nekik is 4 gen. hajtóművük.
 
Pont te mondtad az előbb: "Most lett 4. gen hajtóművük amit rendszerbeállítottak ez az oroszoknak a 80-as évek elején az amiknak meg a 70-es évek elején közepén már meg volt."
Szóval akkor ledolgozták ezt a hátrányt és lett nekik is 4 gen. hajtóművük.
4. gen és 4. gen között is van különbség, nem is kicsi. Túlzás, hogy ledolgozták a lemaradást, elérték azt a szintet, ahol az amerikaiak, oroszok a 80-as években jártak, talán a 90-es években saccra. Faragtak a lemaradásból.
 
Pont te mondtad az előbb: "Most lett 4. gen hajtóművük amit rendszerbeállítottak ez az oroszoknak a 80-as évek elején az amiknak meg a 70-es évek elején közepén már meg volt."
Szóval akkor ledolgozták ezt a hátrányt és lett nekik is 4 gen. hajtóművük.

Csak az oroszoknál és az amiknál nem állt meg az élet a 70-es 80-as évek óta...
 
4. gen és 4. gen között is van különbség, nem is kicsi. Túlzás, hogy ledolgozták a lemaradást, elérték azt a szintet, ahol az amerikaiak, oroszok a 80-as években jártak, talán a 90-es években saccra. Faragtak a lemaradásból.
Igen, ez így korrekt.
Csak az oroszoknál és az amiknál nem állt meg az élet a 70-es 80-as évek óta...
Az amerikaiaknál nem, az oroszokról kicsit el lehet filozófálgatni.