Állítólag már idén valamikor. De nagyon örvendenék most egy rajznakMikor fogjuk látni végre az új lopakodó bombázót?

Állítólag már idén valamikor. De nagyon örvendenék most egy rajznakMikor fogjuk látni végre az új lopakodó bombázót?

Ott van az előző fotókon a Tu-16 mögött a háttérben, csak éppen lopakodó üzemmódban!!Mikor fogjuk látni végre az új lopakodó bombázót?


Mikor fogjuk látni végre az új lopakodó bombázót?

Volt már olyan, hogy felnéztél a derült égre, amikor repülőgép hangját hallottad, de hiába meresztgetted a szemed, de nem láttad meg?
Na az volt az!![]()


Mondom, hogy eljött a hanglokátorok másodvirágzásának ideje. Párezer fixen telepített mobiltelefon hálózatba rakva minden repülőt kiszúr.Volt már olyan, hogy felnéztél a derült égre, amikor repülőgép hangját hallottad, de hiába meresztgetted a szemed, de nem láttad meg?
Na az volt az!![]()
Már megint ezzel az ökörséggel jössz...? Konkrétan senki nem foglalkozik ezzel a marhasággal, mert levezettem, hogy szarra sem jó egy ilyen hálózat. Akkor újra, nehogy valaki komolyan vegye.Mondom, hogy eljött a hanglokátorok másodvirágzásának ideje. Párezer fixen telepített mobiltelefon hálózatba rakva minden repülőt kiszúr.
Valójában a tulajok tudta nélkül is meg lehet oldani a dolgot. A GPSes telefonokat lehallgatva is működne a dolog.
Már megint ezzel az ökörséggel jössz...? Konkrétan senki nem foglalkozik ezzel a marhasággal, mert levezettem, hogy szarra sem jó egy ilyen hálózat. Akkor újra, nehogy valaki komolyan vegye.
Nem értem, hogy miért mániád rendszeresen telibe szarni a fizikát és a műszaki lehetőségeket illetve a célszerűséget. Semmire nem jó egy ilyen hálózat. Eleve szar az észlelhetősége, a saját határaidon túl semmit sem tudna előre jelezni, ha tengerrel vagy határos akkor meg végképp. Egész egyszerűen nem gondolkodsz. Fejedbe veszel egy képtelenséget és körömszakadtáig ragaszkodsz hozzá.
- A 8-10 km magasan repülő gépek hangja olyan gyenge, hogy gyakorlatilag nem hallani őket akkor sem, ha feletted repülnek át.
- Mivel a harcászati gépek jellemző sebessége 800 km/h+, de jellemzően 1000 km/h+ harci zónában ezért a hang olyan kevéssel érkezik a cél előtt, hogy kb. a mikrofon semmit nem jelezne előre. Tehát pl. egy magyar-román határon levő mikrofon akkor jelezne bármit, ha éppen átrepülnek felette. Vagy akkor sem. Ezzel szemben egy radar akár több száz km mélyen is belát a román légtérben.
- Szeles időben a szélzaj önmagában elnyom kb. mindent. Eső dettó.
- Hóeséskor megkéred majd, hogy ne essen a mikrofontra a hó? Ki fogja takarítani? Villamos fűtést kap mind a sokszáz szar? Mind elkerítve lesz, hogy ne tegyék tönkre őket...?
- Már a II. vh alatt sem foglalkoztak hanglokátorokkal, mert a 40-es évekbeli lokátorok is hülyére pofozták azt a technológiát.
- Azzal meg ne gyere, hogy ma máshol tart az akusztika, mert közben a radarok is hálózatban vannak, mobilok is lehetnek és orbitális távolságokon is észlelik a nem stealth célokat. Egy kis Sentinel méretű radar 75 km-ről észlel nagyjából egy nem csökkentett észlelhetőségű célpontot.
Mondjuk, százezer digitális hallókészüléket össze lehetne kötni hálózatba, majd miután lebombáztak, közzé lehet tenni, hogy HALLOTTUK A LOPAKODÓT! 


Ó, ahhoz kevesebb is elég lenneSzázat hálózatba kötünk és mindenki le lesz b@va......

Ezert vagyok végtelenül hatékonyabb.Ó, ahhoz kevesebb is elég lenne![]()

Még szerény isEzert vagyok végtelenül hatékonyabb.

Pont annyira vagyok hatékony, mint amennyire a radar az akusztikus repülőgép erzekelessel szemben. Emiatt nem kell szerénynek lennem.Még szerény is![]()


Hogy a hanglokátor felesleges, az biztos.Már megint ezzel az ökörséggel jössz...? Konkrétan senki nem foglalkozik ezzel a marhasággal, mert levezettem, hogy szarra sem jó egy ilyen hálózat. Akkor újra, nehogy valaki komolyan vegye.
Nem értem, hogy miért mániád rendszeresen telibe szarni a fizikát és a műszaki lehetőségeket illetve a célszerűséget. Semmire nem jó egy ilyen hálózat. Eleve szar az észlelhetősége, a saját határaidon túl semmit sem tudna előre jelezni, ha tengerrel vagy határos akkor meg végképp. Egész egyszerűen nem gondolkodsz. Fejedbe veszel egy képtelenséget és körömszakadtáig ragaszkodsz hozzá.
- A 8-10 km magasan repülő gépek hangja olyan gyenge, hogy gyakorlatilag nem hallani őket akkor sem, ha feletted repülnek át.
- Mivel a harcászati gépek jellemző sebessége 800 km/h+, de jellemzően 1000 km/h+ harci zónában ezért a hang olyan kevéssel érkezik a cél előtt, hogy kb. a mikrofon semmit nem jelezne előre. Tehát pl. egy magyar-román határon levő mikrofon akkor jelezne bármit, ha éppen átrepülnek felette. Vagy akkor sem. Ezzel szemben egy radar akár több száz km mélyen is belát a román légtérben.
- Szeles időben a szélzaj önmagában elnyom kb. mindent. Eső dettó.
- Hóeséskor megkéred majd, hogy ne essen a mikrofontra a hó? Ki fogja takarítani? Villamos fűtést kap mind a sokszáz szar? Mind elkerítve lesz, hogy ne tegyék tönkre őket...?
- Már a II. vh alatt sem foglalkoztak hanglokátorokkal, mert a 40-es évekbeli lokátorok is hülyére pofozták azt a technológiát.
- Azzal meg ne gyere, hogy ma máshol tart az akusztika, mert közben a radarok is hálózatban vannak, mobilok is lehetnek és orbitális távolságokon is észlelik a nem stealth célokat. Egy kis Sentinel méretű radar 75 km-ről észlel nagyjából egy nem csökkentett észlelhetőségű célpontot.
A legelején, ahol nem volt radar. Ahol volt radar azonnal kukázták a fenébe.Hogy a hanglokátor felesleges, az biztos.
De a második világháborúban használták:
https://de.wikipedia.org/wiki/Richtungshörer#/media/Datei:Bundesarchiv_Bild_101I-674-7757-09,_Flakhelferinnen_am_Horchgerät.jpg
https://24.hu/elet-stilus/2015/12/14/szaz-eve-meg-a-haborus-lokatorok-is-sokkal-furcsabbak-voltak/
Harminc évvel a B2es után. Csak úgy mondom.Közeledik október elseje, melyre a kínaiak óriási meglepetésekkel készülnek
http://www.aerotech.hu/newsdetail.php?tdate=2019-09-25&ttitle=Dark_Sword_drón_pilóta_nélküli_repülőgép_H-20_lopakodó_stratégiai_bombázó_Tienanmen_tér
A Fekete Kardnál is nagyobb dobásnak ígérkezik azonban a kínai lopakodó stratégiai bombázó bemutatkozása, melyről ugyan még nem került elő fénykép, de az ország katonai vezetése már tavaly meglebegtette az átreptetését az idei október elsejei ünnepségen.
A H-20-as jelzésű, alacsony észlelhetőségű, állítólag csupaszárny kialakítású vasmadár megjelenése logikus is lenne az elmúlt években debütált kínai katonai repülőgépek sorában.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..