H-20 (Xian, Kína)

Szovjetek a vét VH közt kísérleteztek teljesen átlátszó repülőgéppel.
 
Volt már olyan, hogy felnéztél a derült égre, amikor repülőgép hangját hallottad, de hiába meresztgetted a szemed, de nem láttad meg?
Na az volt az!:D
Mondom, hogy eljött a hanglokátorok másodvirágzásának ideje. Párezer fixen telepített mobiltelefon hálózatba rakva minden repülőt kiszúr.
Valójában a tulajok tudta nélkül is meg lehet oldani a dolgot. A GPSes telefonokat lehallgatva is működne a dolog.
 
Mondom, hogy eljött a hanglokátorok másodvirágzásának ideje. Párezer fixen telepített mobiltelefon hálózatba rakva minden repülőt kiszúr.
Valójában a tulajok tudta nélkül is meg lehet oldani a dolgot. A GPSes telefonokat lehallgatva is működne a dolog.
Már megint ezzel az ökörséggel jössz...? Konkrétan senki nem foglalkozik ezzel a marhasággal, mert levezettem, hogy szarra sem jó egy ilyen hálózat. Akkor újra, nehogy valaki komolyan vegye.
  • A 8-10 km magasan repülő gépek hangja olyan gyenge, hogy gyakorlatilag nem hallani őket akkor sem, ha feletted repülnek át.
  • Mivel a harcászati gépek jellemző sebessége 800 km/h+, de jellemzően 1000 km/h+ harci zónában ezért a hang olyan kevéssel érkezik a cél előtt, hogy kb. a mikrofon semmit nem jelezne előre. Tehát pl. egy magyar-román határon levő mikrofon akkor jelezne bármit, ha éppen átrepülnek felette. Vagy akkor sem. Ezzel szemben egy radar akár több száz km mélyen is belát a román légtérben.
  • Szeles időben a szélzaj önmagában elnyom kb. mindent. Eső dettó.
  • Hóeséskor megkéred majd, hogy ne essen a mikrofontra a hó? Ki fogja takarítani? Villamos fűtést kap mind a sokszáz szar? Mind elkerítve lesz, hogy ne tegyék tönkre őket...?
  • Már a II. vh alatt sem foglalkoztak hanglokátorokkal, mert a 40-es évekbeli lokátorok is hülyére pofozták azt a technológiát.
  • Azzal meg ne gyere, hogy ma máshol tart az akusztika, mert közben a radarok is hálózatban vannak, mobilok is lehetnek és orbitális távolságokon is észlelik a nem stealth célokat. Egy kis Sentinel méretű radar 75 km-ről észlel nagyjából egy nem csökkentett észlelhetőségű célpontot.
Nem értem, hogy miért mániád rendszeresen telibe szarni a fizikát és a műszaki lehetőségeket illetve a célszerűséget. Semmire nem jó egy ilyen hálózat. Eleve szar az észlelhetősége, a saját határaidon túl semmit sem tudna előre jelezni, ha tengerrel vagy határos akkor meg végképp. Egész egyszerűen nem gondolkodsz. Fejedbe veszel egy képtelenséget és körömszakadtáig ragaszkodsz hozzá.
 
Már megint ezzel az ökörséggel jössz...? Konkrétan senki nem foglalkozik ezzel a marhasággal, mert levezettem, hogy szarra sem jó egy ilyen hálózat. Akkor újra, nehogy valaki komolyan vegye.
  • A 8-10 km magasan repülő gépek hangja olyan gyenge, hogy gyakorlatilag nem hallani őket akkor sem, ha feletted repülnek át.
  • Mivel a harcászati gépek jellemző sebessége 800 km/h+, de jellemzően 1000 km/h+ harci zónában ezért a hang olyan kevéssel érkezik a cél előtt, hogy kb. a mikrofon semmit nem jelezne előre. Tehát pl. egy magyar-román határon levő mikrofon akkor jelezne bármit, ha éppen átrepülnek felette. Vagy akkor sem. Ezzel szemben egy radar akár több száz km mélyen is belát a román légtérben.
  • Szeles időben a szélzaj önmagában elnyom kb. mindent. Eső dettó.
  • Hóeséskor megkéred majd, hogy ne essen a mikrofontra a hó? Ki fogja takarítani? Villamos fűtést kap mind a sokszáz szar? Mind elkerítve lesz, hogy ne tegyék tönkre őket...?
  • Már a II. vh alatt sem foglalkoztak hanglokátorokkal, mert a 40-es évekbeli lokátorok is hülyére pofozták azt a technológiát.
  • Azzal meg ne gyere, hogy ma máshol tart az akusztika, mert közben a radarok is hálózatban vannak, mobilok is lehetnek és orbitális távolságokon is észlelik a nem stealth célokat. Egy kis Sentinel méretű radar 75 km-ről észlel nagyjából egy nem csökkentett észlelhetőségű célpontot.
Nem értem, hogy miért mániád rendszeresen telibe szarni a fizikát és a műszaki lehetőségeket illetve a célszerűséget. Semmire nem jó egy ilyen hálózat. Eleve szar az észlelhetősége, a saját határaidon túl semmit sem tudna előre jelezni, ha tengerrel vagy határos akkor meg végképp. Egész egyszerűen nem gondolkodsz. Fejedbe veszel egy képtelenséget és körömszakadtáig ragaszkodsz hozzá.


:) :) :) Mondjuk, százezer digitális hallókészüléket össze lehetne kötni hálózatba, majd miután lebombáztak, közzé lehet tenni, hogy HALLOTTUK A LOPAKODÓT! :)
Ugyanígy egymillió szemüveget is hálózatba köthetünk és miután nekimentünk a villanyoszlopnak, kijelentjük, hogy annyi oszlopot láttunk, hogy nosza. :) :)
Végső +oldás: klónozzuk Molnit! Százat hálózatba kötünk és mindenki le lesz b@va...... :) :) :)
 
Már megint ezzel az ökörséggel jössz...? Konkrétan senki nem foglalkozik ezzel a marhasággal, mert levezettem, hogy szarra sem jó egy ilyen hálózat. Akkor újra, nehogy valaki komolyan vegye.
  • A 8-10 km magasan repülő gépek hangja olyan gyenge, hogy gyakorlatilag nem hallani őket akkor sem, ha feletted repülnek át.
  • Mivel a harcászati gépek jellemző sebessége 800 km/h+, de jellemzően 1000 km/h+ harci zónában ezért a hang olyan kevéssel érkezik a cél előtt, hogy kb. a mikrofon semmit nem jelezne előre. Tehát pl. egy magyar-román határon levő mikrofon akkor jelezne bármit, ha éppen átrepülnek felette. Vagy akkor sem. Ezzel szemben egy radar akár több száz km mélyen is belát a román légtérben.
  • Szeles időben a szélzaj önmagában elnyom kb. mindent. Eső dettó.
  • Hóeséskor megkéred majd, hogy ne essen a mikrofontra a hó? Ki fogja takarítani? Villamos fűtést kap mind a sokszáz szar? Mind elkerítve lesz, hogy ne tegyék tönkre őket...?
  • Már a II. vh alatt sem foglalkoztak hanglokátorokkal, mert a 40-es évekbeli lokátorok is hülyére pofozták azt a technológiát.
  • Azzal meg ne gyere, hogy ma máshol tart az akusztika, mert közben a radarok is hálózatban vannak, mobilok is lehetnek és orbitális távolságokon is észlelik a nem stealth célokat. Egy kis Sentinel méretű radar 75 km-ről észlel nagyjából egy nem csökkentett észlelhetőségű célpontot.
Nem értem, hogy miért mániád rendszeresen telibe szarni a fizikát és a műszaki lehetőségeket illetve a célszerűséget. Semmire nem jó egy ilyen hálózat. Eleve szar az észlelhetősége, a saját határaidon túl semmit sem tudna előre jelezni, ha tengerrel vagy határos akkor meg végképp. Egész egyszerűen nem gondolkodsz. Fejedbe veszel egy képtelenséget és körömszakadtáig ragaszkodsz hozzá.
Hogy a hanglokátor felesleges, az biztos.
De a második világháborúban használták:
https://de.wikipedia.org/wiki/Richt...74-7757-09,_Flakhelferinnen_am_Horchgerät.jpg
https://24.hu/elet-stilus/2015/12/14/szaz-eve-meg-a-haborus-lokatorok-is-sokkal-furcsabbak-voltak/
 
A II. VH.-ban a figyelőörsök kiépítése általában kényszer volt. Mire teljesen kiépültek volna már teljesen elavultá váltak. Mo.-on a VH. alatt a lokátor fejlesztés nemzetközileg elismert volt, de az 50-es évek elejére teljesen leállította a Szu., pedig sokkal jobbak voltak, mint az övéké, amik az amcsi licensz továbbfejlesztései voltak többé-kevésbé.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat and fishbed
Az új bombázó alakja :)
EBchERMXoAA-tfi.jpg

EBciEqIXkAE8UoH.jpg
 
Mivel volt róla szó hogy idén fog repülni először egy ünnepségen a lopakodó bombázó így én arra gondolok hogy lehet Október 1-re lesz bemutatva amire most készülnek
 
In October 2018, Chinese media announced that the People’s Liberation Army Air Force (PLAAF) would publicly unveil its new H-20 stealth bomber during a parade celebrating the air arm’s seventieth anniversary in 2019.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Közeledik október elseje, melyre a kínaiak óriási meglepetésekkel készülnek

http://www.aerotech.hu/newsdetail.p...-20_lopakodó_stratégiai_bombázó_Tienanmen_tér
A Fekete Kardnál is nagyobb dobásnak ígérkezik azonban a kínai lopakodó stratégiai bombázó bemutatkozása, melyről ugyan még nem került elő fénykép, de az ország katonai vezetése már tavaly meglebegtette az átreptetését az idei október elsejei ünnepségen.

A H-20-as jelzésű, alacsony észlelhetőségű, állítólag csupaszárny kialakítású vasmadár megjelenése logikus is lenne az elmúlt években debütált kínai katonai repülőgépek sorában.
 
Közeledik október elseje, melyre a kínaiak óriási meglepetésekkel készülnek

http://www.aerotech.hu/newsdetail.php?tdate=2019-09-25&ttitle=Dark_Sword_drón_pilóta_nélküli_repülőgép_H-20_lopakodó_stratégiai_bombázó_Tienanmen_tér
A Fekete Kardnál is nagyobb dobásnak ígérkezik azonban a kínai lopakodó stratégiai bombázó bemutatkozása, melyről ugyan még nem került elő fénykép, de az ország katonai vezetése már tavaly meglebegtette az átreptetését az idei október elsejei ünnepségen.

A H-20-as jelzésű, alacsony észlelhetőségű, állítólag csupaszárny kialakítású vasmadár megjelenése logikus is lenne az elmúlt években debütált kínai katonai repülőgépek sorában.
Harminc évvel a B2es után. Csak úgy mondom.