Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Megint jön a kérdés... Mikor? Milyen állapotban es milyen mennyiségben tudnának szállítani az oroszok? Lehetséges egy török gyártósor? Durva lenne a Falcon után a Szu-57 gördülne ki a gyárból.

Először várjuk meg, hogy leszállítsák az Sz-400-at . Kíváncsi vagyok , hogy a törökök végig ellen állnak-e a jenki zsarolásnak, fenyegetéseknek. Tehát kiállnak függetlenségük mellett vagy sem.
 
A gép igencsak demo stádiumban van. Az oroszok szerint is csak max 6 db gyártása lehetséges per pillanat. A "30as" még csak gyerek cipőben jár. Szóval szerinted mikorra kapnának a törökök mondjuk 4, bevethető gépet?? Az oroszoknak is csak pár tucatra van rendelésük és azokat is kisipari módszerekkel rakják össze. Szóval erre lennék kíváncsi.

Igencsak nem demo stádiumban van mert vagy idén vagy jövőre kezdik a sorozatgyártást még ha nem is nagy tempóban.Tudod demo gépet nem gyártanak sorozatban...
 
Igencsak nem demo stádiumban van mert vagy idén vagy jövőre kezdik a sorozatgyártást még ha nem is nagy tempóban.Tudod demo gépet nem gyártanak sorozatban...
Évi 6 db össze szerelése manufakturában nem igazi sorozat gyártás szerintem. @boki van infó arról, hogy mennyi gép repül a "30as"sal? Esetleg óraszám is? Aesa radarról van valami új infó? Sikerült már valami gyártôsort össze rakni vagy még mindig egyesével, kézzel rakják össze?
 
  • Tetszik
Reactions: therob and gacsat
Évi 6 db össze szerelése manufakturában nem igazi sorozat gyártás szerintem. @boki van infó arról, hogy mennyi gép repül a "30as"sal? Esetleg óraszám is? Aesa radarról van valami új infó? Sikerült már valami gyártôsort össze rakni vagy még mindig egyesével, kézzel rakják össze?

Kevered a szezont a fazonnal.Nem a darabszámtól függ az,hogy demo-e a gép vagy sem.
 
Osztom Pocok véleményét. Nincs ez még késsz.
Ha jól tévedek, az F-22 gyártósorát ezer gépre rakták össze húsz éve.
 
Kevered a szezont a fazonnal.Nem a darabszámtól függ az,hogy demo-e a gép vagy sem.
A gépek össz repült óraszáma még demónak is alig elég. Nem beszélve a tényleges hajtóművel lerepült órákat. A megrendelt darabszám még előszériának is alig nevezhető. Mindenki fikázza a kínaiakat, hogy miért állítják, hogy az ő gépük kész mert nem láttak egyszerretöbbet mint 4-5 egy képen. Pak-fából mennyi van összesen kész? Mennyi repül egy esetleges előszériás konfigban? És akkor több tucatos külföldi megrendelésekről beszélnek?? What???
 
A gépek össz repült óraszáma még demónak is alig elég. Nem beszélve a tényleges hajtóművel lerepült órákat. A megrendelt darabszám még előszériának is alig nevezhető. Mindenki fikázza a kínaiakat, hogy miért állítják, hogy az ő gépük kész mert nem láttak egyszerretöbbet mint 4-5 egy képen. Pak-fából mennyi van összesen kész? Mennyi repül egy esetleges előszériás konfigban? És akkor több tucatos külföldi megrendelésekről beszélnek?? What???
Demónak attól még nem demó. A sárkányhoz már nem nyúlnak komolyabban, a véglegesnek szánt elektronikával repülnek. Nézd meg a japán ATD-X-et, az demó. A Szu-57 meg prototípus.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and gacsat
Igencsak nem demo stádiumban van mert vagy idén vagy jövőre kezdik a sorozatgyártást még ha nem is nagy tempóban.Tudod demo gépet nem gyártanak sorozatban...
Egy lényegében előszériát gyártanak nem végleges tartalommal. Ez kb. olyan, mint az legelső Osza és Osza AKM közti difi. Vagy a T-90 és T-90M. Exportálható Szu-57M (ha így hívják majd...) úgy 2030 táján, ha lesz, amennyiben szokás szerint saját maguknak gyártanak le gépeket. Az Sz-300PMU1/2 kivételével kb. mindig is ez volt. Min. 5 évvel később kezdtek mindent exportálni.

Osztom Pocok véleményét. Nincs ez még késsz.
Ha jól tévedek, az F-22 gyártósorát ezer gépre rakták össze húsz éve.
Tévedés. Soha nem volt 1000 db F-22 tervezve. Soha. Már a '90-es évek végén is 287 db tája volt a cél, ebből lett végül 189. A hh végén cirka 700 db terv volt, amit a hh végével azonnal megfeleztek.
 
Egy lényegében előszériát gyártanak nem végleges tartalommal. Ez kb. olyan, mint az legelső Osza és Osza AKM közti difi. Vagy a T-90 és T-90M. Exportálható Szu-57M (ha így hívják majd...) úgy 2030 táján, ha lesz, amennyiben szokás szerint saját maguknak gyártanak le gépeket. Az Sz-300PMU1/2 kivételével kb. mindig is ez volt. Min. 5 évvel később kezdtek mindent exportálni.


Tévedés. Soha nem volt 1000 db F-22 tervezve. Soha. Már a '90-es évek végén is 287 db tája volt a cél, ebből lett végül 189. A hh végén cirka 700 db terv volt, amit a hh végével azonnal megfeleztek.

A hajtómű nem lesz végleges de az elektronika igen(már vagy 3 gép repül a végleges teljes elektronikai csomaggal).
 
Évi 6 db össze szerelése manufakturában nem igazi sorozat gyártás szerintem. @boki van infó arról, hogy mennyi gép repül a "30as"sal? Esetleg óraszám is? Aesa radarról van valami új infó? Sikerült már valami gyártôsort össze rakni vagy még mindig egyesével, kézzel rakják össze?

52-es oldalszámú van felszerelve a 30-as hajtómüvel-ami látható volt. Azt kommunikálják, hogy repülnek a 30-as hajtómüvel, de hogy mennyit, melyik gépek és mennyi órát repültek eddig- nincs róla nyilvános adat. Korábban már volt írva, hogy 14 AESA radart már legyártottak(nem a tervező és konstrüktőr iroda)
A gyártósorok létrehozásához először is nagyszámú megrendeleés kell a Szu-57-re.
 
52-es oldalszámú van felszerelve a 30-as hajtómüvel-ami látható volt. Azt kommunikálják, hogy repülnek a 30-as hajtómüvel, de hogy mennyit, melyik gépek és mennyi órát repültek eddig- nincs róla nyilvános adat. Korábban már volt írva, hogy 14 AESA radart már legyártottak(nem a tervező és konstrüktőr iroda)
A gyártósorok létrehozásához először is nagyszámú megrendeleés kell a Szu-57-re.

Azért várható, hogy az orosz légierőnek szüksége lesz 2 tucatnál jóval többre, hiszen az f-35 eléggé elterjedté fog válni a következő 15 évben, és bizony kell majd az oroszoknak is egy 5-ik generációs gép nagyobb számban.

(hacsak nem állnak rá idejekorán 6-ik generációra alacsony mennyiségű 5-ik generációssal kibekkelve egy időszakot, de ezt a verziót nem hinném)
 
"A gyártósorok létrehozásához először is nagyszámú megrendeleés kell a Szu-57-re."

Ez elég önmagába harapó kígyó esete. A hadseregnek kell a kifejlesztett su 57 de nincs pénz. -> Nincs pénz mert nincs külföldi megrendelő. -> Nincs külföldi megrendelő mert nincs gyártósor. -> Nincs gyártósor, mert nincs kifejlesztett su 57.

Oké ott vannak a rakéták, de hogy lehet egy honvédelmet külföldi országoktól függővé tenni abban a ligában amiben játszani akar?
 
111.jpg

211.jpg

311.jpg

411.jpg

511.jpg

810.jpg

710.jpg

910.jpg

1010.jpg
 
Szomorú valóság !

The total air force demand for fifth-generation fighter jets is estimated at 200–250 aircraft, and it is now assumed that large-scale deliveries of the Su-57 will begin after 2025, at the end of the tests and launch into the engine of the "second stage". This approach is fraught with the fact that the first squadrons on the new aircraft did not reach combat readiness before 2027-2028, whereas by that time NATO countries in Europe, Japan and stationed in Europe and the Far East will have combat units on fifth generation fighters. East contingents of the USAF. Suffice it to say that the F-35 has already produced about 400 units as of “now”, and in the next decade they will be received, among other Air Forces not only in Poland, but already in Finland and Romania, which are lagging behind in the number of modern aircraft in Russia it would be completely indecent.

You can console yourself for a long time with the fact that the war with NATO (or their allies) “in case of anything” will be nuclear, and under these conditions it does not matter what kind of aircraft Russian pilots will have to engage in air combat. However, it is worth noting that the presence of well-equipped and numerous general-purpose forces, including the Air Force, makes it possible, firstly, to maximize the threshold for the use of nuclear weapons, and secondly, to exclude situations in which the nuclear response is still unacceptable, and "Conventional" forces are not enough.
 
Ha lehetne magyarul? Vagy csak lenyeget nem lehetne?

Csak, amit már eddig is tudtunk kb.
Nagyobb mennyiségű Szu-57 rendelés nem várható az új hajtómű elkészülte előtt ami várhatóan 2025-ben lesz. Tehát valószínűsíthető, hogy 2027-28 előtt nem lesz nagyobb számú rendszeresített bevethető gép. Miközben a NATO államokban illetve a távol és közel keleten is nagy számban vannak és lesznek rendszeresítve F-35 gépek.