Kínai repülőgép-hordozók

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
A sziget fejlődése

D8Bql8xUYAELP0y.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: endre and arbalest
És az benne a legszebb hogy hogy ez egy kitty hawk CVN-63 fedélzeti területtel és egy CVN-78 szigettel .:)
Ezért is tűnik nagyobbnak :)
 
Mondjuk könnyebb annak mágneses katapultált csinálni aki legalább mágneses szuper vonatot csinált.
 
Mondjuk könnyebb annak mágneses katapultált csinálni aki legalább mágneses szuper vonatot csinált.
Könnyűnek azért biztosan nem könnyű, annyi előnyük volt, hogy az alaptechnológiát megvették a németektől. Az amerikaiaknak viszont már valami 4-5 éve készen van és tesztelik az EMALS-t. Ha jól értettem a híreket, a megbízhatóságával és teljesítményével nincs nagy gond, csak "szokás" szerint drágább lett, mint tervezték.
 
Érdekes lenne, ha a kínaiak végigcsinálnák, miközben az amerikaiak lefújták a programot.

Ha a UAVre gondolsz, az MQ-25 program tudtommal folyamatosan halad, nem hallottam róla, hogy az US NAVY lefújta volna.
Tanker lett, az tény, de jól illik az USA ki nem mondott koncepcióváltásába, hogy a teljesen ember nélküli vonalat nem erőltetik az első vonalas harci egységeknél (kiegészítik az embert, lásd Loyal Wingman, ahogy az AI is).
Nem is értem, sokan mennyire nem fogják fel, mennyire nagy arculcsapás volt az RQ-170 eset (mondjuk lapítanak is róla, bagetelizálják ahogy lehet). Az egész emberi élet kockáztatása nélküli haderő elméletet lenullázta úgy, ahogy van. Azóta a B-21-el kapcsolatban sem kerül már elő a "veszélyes bevetésre ember nélkül megy" ötlet.

Az meg, hogy Kína épít már ugyanolyan szép maketteket, mint az európai vagy orosz gyártók, az meg dícséretes. Elég pénzért én is csinálok nekik akár egy műanyag csillagrombolót is.
 
Ha a UAVre gondolsz, az MQ-25 program tudtommal folyamatosan halad, nem hallottam róla, hogy az US NAVY lefújta volna.
Tanker lett, az tény, de jól illik az USA ki nem mondott koncepcióváltásába, hogy a teljesen ember nélküli vonalat nem erőltetik az első vonalas harci egységeknél (kiegészítik az embert, lásd Loyal Wingman, ahogy az AI is).
Nem is értem, sokan mennyire nem fogják fel, mennyire nagy arculcsapás volt az RQ-170 eset (mondjuk lapítanak is róla, bagetelizálják ahogy lehet). Az egész emberi élet kockáztatása nélküli haderő elméletet lenullázta úgy, ahogy van. Azóta a B-21-el kapcsolatban sem kerül már elő a "veszélyes bevetésre ember nélkül megy" ötlet.

Az meg, hogy Kína épít már ugyanolyan szép maketteket, mint az európai vagy orosz gyártók, az meg dícséretes. Elég pénzért én is csinálok nekik akár egy műanyag csillagrombolót is.
Lefújta alatt arra gondoltam, hogy eredeti szerepkörében már nem tartanak rá igényt. Az említett RQ-170 persze, hogy óriási tockos volt nekik, és óvatosságra intette őket.

Egy szóval sem állítottam, hogy sikerül majd nekik az UCAV program, vagy belátható időn belül sikerül, viszont párszor már meglepték a világot és az USÁ-t (gondolj a J-20 semmiből történő berobbanására, ha jól emlékszem, 5-10 évvel későbbre számoltak csak a kínai stealth vadászgéppel az amerikaiak. Vagy az új "okos" karabélyuk, nem jut eszembe a típusa). Majd elválik, lehet, hogy ők is felhagynak vele, de ha teszem azt 10 év múlva megjelenne a kínai hordozók fedélzetén, az érdekes helyzetet eredményezhet.
 
Az meg, hogy Kína épít már ugyanolyan szép maketteket,


Hát én úgy tudom hogy az oroszok a makettezésben világ elsők .De azokból nem sok miden valósul meg . vagy csak éppen proto születik meg .
Én nem láttam se makett j-20 se Y-20 sem PL-10 rakétát és még sorolhatnám.
A haditengerészetükre meg azt mondani hogy "maketteket " miközben olyan rombolót vagy církálókat? építenek amiről sok középhatalom csak álmodhat .