Az FB-111 újrahajtóművezése vicces ötlet, mert az B-1 előtti réskitöltőnek érkezett. A még viccesebb az, hogy az B-1 is átmenetekinek volt szánva az ATB --> B-2 programig. Tehát az FB-111 egy áthidaló gép réskitöltője volt. Nem gyenge...Az F-111-es eredeti újrahajtóművezése még a nyolcvanas évek elejéről származik, akkor az FB-111-eseket akarták a vadonat új B-1B hajtóműveivel feljavítani és csereszabatossá tenni. Ne feledjük az FB-111-esek a SAC alá tartoztak ekkor még és adta magát az ötlet, hogy a nagytestvér erőforrásait kapja meg.
Nem lett belőle semmi.
Ahogy az F110-est se kapta meg. Ahogy a B-1B se kapta meg az F110GE132-est, meg mást se.
Pedig nem is olyan rég még ilyen is felmerült.
Itt már annyi újrahajtóművezési ötlet volt keresztbe és hosszába, hogy azzal Dunát lehetne rekeszteni...
Hát hú bakker. Nekiálltam megnézni, hogy mivel és hogyan tudnám felbővíteni az F-111-es írásomat. Sanszosan lejött már sok olvasónak, hogy a számomra az evolúció és a nagy projektek és a képesség csomagok kapcsolat az, ami nagyon fontos számomra. Ez és egyéb technikai részletekkel is szebben és jobban megírva is olyan potencinált hoz, ami duplázás is lehet...
F-15 szintű rendszereket részletesen bemutató monográfiát viszont nem tervezek.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..