F-111 Aardvark (General Dynamics, USA)

Gore_F-111E_InflightRefuel.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Az F-111-es eredeti újrahajtóművezése még a nyolcvanas évek elejéről származik, akkor az FB-111-eseket akarták a vadonat új B-1B hajtóműveivel feljavítani és csereszabatossá tenni. Ne feledjük az FB-111-esek a SAC alá tartoztak ekkor még és adta magát az ötlet, hogy a nagytestvér erőforrásait kapja meg.
Nem lett belőle semmi.
Ahogy az F110-est se kapta meg. Ahogy a B-1B se kapta meg az F110GE132-est, meg mást se.
Pedig nem is olyan rég még ilyen is felmerült.
Itt már annyi újrahajtóművezési ötlet volt keresztbe és hosszába, hogy azzal Dunát lehetne rekeszteni...
Az FB-111 újrahajtóművezése vicces ötlet, mert az B-1 előtti réskitöltőnek érkezett. A még viccesebb az, hogy az B-1 is átmenetekinek volt szánva az ATB --> B-2 programig. Tehát az FB-111 egy áthidaló gép réskitöltője volt. Nem gyenge...
 
  • Tetszik
Reactions: sirdavegd and endre
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A 14. perc előtt pont arról beszél, ami a cikkben is említve van (szárnyállás csűrők működése), csak egy másik esetet, ahol a gép lepalacsintázott.
 
Hát hú bakker. Nekiálltam megnézni, hogy mivel és hogyan tudnám felbővíteni az F-111-es írásomat. Sanszosan lejött már sok olvasónak, hogy a számomra az evolúció és a nagy projektek és a képesség csomagok kapcsolat az, ami nagyon fontos számomra. Ez és egyéb technikai részletekkel is szebben és jobban megírva is olyan potencinált hoz, ami duplázás is lehet...

F-15 szintű rendszereket részletesen bemutató monográfiát viszont nem tervezek.
 
Hát hú bakker. Nekiálltam megnézni, hogy mivel és hogyan tudnám felbővíteni az F-111-es írásomat. Sanszosan lejött már sok olvasónak, hogy a számomra az evolúció és a nagy projektek és a képesség csomagok kapcsolat az, ami nagyon fontos számomra. Ez és egyéb technikai részletekkel is szebben és jobban megírva is olyan potencinált hoz, ami duplázás is lehet...

F-15 szintű rendszereket részletesen bemutató monográfiát viszont nem tervezek.

Az volt, hogy az EF-111-re az EA-6B feladatait aggatták, csak aztán re kellett jöjjenek, hogy nem a legjobb ötlet egy ilyen rohadt drágán repülő gépet reptetni, és két emberre lőcsölni négy ember munkáját?