Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az FB-111 újrahajtóművezése vicces ötlet, mert az B-1 előtti réskitöltőnek érkezett. A még viccesebb az, hogy az B-1 is átmenetekinek volt szánva az ATB --> B-2 programig. Tehát az FB-111 egy áthidaló gép réskitöltője volt. Nem gyenge...Az F-111-es eredeti újrahajtóművezése még a nyolcvanas évek elejéről származik, akkor az FB-111-eseket akarták a vadonat új B-1B hajtóműveivel feljavítani és csereszabatossá tenni. Ne feledjük az FB-111-esek a SAC alá tartoztak ekkor még és adta magát az ötlet, hogy a nagytestvér erőforrásait kapja meg.
Nem lett belőle semmi.
Ahogy az F110-est se kapta meg. Ahogy a B-1B se kapta meg az F110GE132-est, meg mást se.
Pedig nem is olyan rég még ilyen is felmerült.
Itt már annyi újrahajtóművezési ötlet volt keresztbe és hosszába, hogy azzal Dunát lehetne rekeszteni...
Hát hú bakker. Nekiálltam megnézni, hogy mivel és hogyan tudnám felbővíteni az F-111-es írásomat. Sanszosan lejött már sok olvasónak, hogy a számomra az evolúció és a nagy projektek és a képesség csomagok kapcsolat az, ami nagyon fontos számomra. Ez és egyéb technikai részletekkel is szebben és jobban megírva is olyan potencinált hoz, ami duplázás is lehet...
F-15 szintű rendszereket részletesen bemutató monográfiát viszont nem tervezek.