Nem a fegyverzetre,hanem a harcelektronikára gondoltam.FLIR,MWS stb.A Spike integrálásárról nem volt még hír...
Bár Trump biztos jobban örülne, ha Hellfire lenne rajtuk.
Nem a fegyverzetre,hanem a harcelektronikára gondoltam.FLIR,MWS stb.A Spike integrálásárról nem volt még hír...
Bár Trump biztos jobban örülne, ha Hellfire lenne rajtuk.
Szerintem ez az első berepülésre kész állapot.Ezért írtam hogy renélem ez még csak a "szerkezetkész" állapot és még felszerelnek rá egysmást...
A Spike integrálásárról nem volt még hír...
Bár Trump biztos jobban örülne, ha Hellfire lenne rajtuk.
Ennek lehetne minimális esélye ha egy új típusról vagy valamilyen nagyobb javításon átesett gépről lenne szó, de a H145 ket régóta nagy sorozatban készítik.Szerintem ez az első berepülésre kész állapot.
Ha belegondolsz, az 1. berepülés egy elég veszélyes üzem. Ha bármilyen gond lép fel és odacsapja a pilóta, akkor legalább a sárkány repülésének ellenőrzéséhez teljesen felesleges berendezések fognak kárba veszni.
Gondolom a kábelezés már megvan, a többit meg felpakolják a berepülések, ellenőrzések későbbi szakaszában.
Az miaz?Hellfire elavult nekünkMLP lesz ha jól tudom.
mindegy, csak drágább legyen mint bármelyik korábbi...Az miaz?
mmp az nem?Hellfire elavult nekünkMLP lesz ha jól tudom.
mmp az nem?
Lehet, hogy ugyanarról a sorról jönnek le, csak nem ugyanúgy. Valahol olvastam, hogy utólag már nem lehet a H-Force rendszert beépíteni, így minimum a kábelkötegeket be kell már a gyártósoron rakni. Meg fölösleges is volna egy mentő, vagy civil gépbe ez a rendszer, csak plusz súly.Azert nincs rajta szenzorcsomag meg ect. Mert a mento katonai civil sarkany ugyanarrol a gyartosorrol jon le. Majd berepulik a gepeket hogy minden oke e. Majd ha igen megy tovabb egy ujjabb sorra ahol megkapja amit kell a civil a karpitozast fa berakast egyeb extrakat /minibart barmit amit kernek./ a mento a azt ami kell a katonai meg azt amit. Folosleges is lenne mimden celra egy kulon gyartosort fentartani egyszerubb mimd ezeket egy kulon helyen elvegezni ha a sarkany es ugy a gep mar oke.
Szerintem ez az első berepülésre kész állapot.
Ha belegondolsz, az 1. berepülés egy elég veszélyes üzem. Ha bármilyen gond lép fel és odacsapja a pilóta, akkor legalább a sárkány repülésének ellenőrzéséhez teljesen felesleges berendezések fognak kárba veszni.
Gondolom a kábelezés már megvan, a többit meg felpakolják a berepülések, ellenőrzések későbbi szakaszában.
Ez elég rosszul néz ki...
Nyugalom, nem kopasz gépeket rendeltünk. Ez csak az első repülés.Ez elég rosszul néz ki...
Továbbra is teljesen "kopasz"....
Abból nem derült ki, hogy repült-e. Ahogy Te is írtad, több D-HADI lajstromjel is volt.Ahogy korabban mar meg lett irva ebben a topikban...Nem ekkor emelkedett eloszor a levegobe, hanem korabban. Julius 18-an repult eloszor a gyar keritesen kivulre. Mar nem csak egy magyar gep repul.
Már soxor el lett magyarázva,...ne kezd újra. Első gyári repülések. "Fullosan" rendeltük, csak a fegyverzet lehet kérséses, hogy mikor és mi lesz rajtuk.Ez elég rosszul néz ki...
Továbbra is teljesen "kopasz"....
Már soxor el lett magyarázva,...ne kezd újra. Első gyári repülések. "Fullosan" rendeltük, csak a fegyverzet lehet kérséses, hogy mikor és mi lesz rajtuk.
Ez elég rosszul néz ki...
Továbbra is teljesen "kopasz"....
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..