[HUN] Airbus Helicopters H145M HForce

Ezért írtam hogy renélem ez még csak a "szerkezetkész" állapot és még felszerelnek rá egysmást...
Szerintem ez az első berepülésre kész állapot.
Ha belegondolsz, az 1. berepülés egy elég veszélyes üzem. Ha bármilyen gond lép fel és odacsapja a pilóta, akkor legalább a sárkány repülésének ellenőrzéséhez teljesen felesleges berendezések fognak kárba veszni.
Gondolom a kábelezés már megvan, a többit meg felpakolják a berepülések, ellenőrzések későbbi szakaszában.
 
Szerintem ez az első berepülésre kész állapot.
Ha belegondolsz, az 1. berepülés egy elég veszélyes üzem. Ha bármilyen gond lép fel és odacsapja a pilóta, akkor legalább a sárkány repülésének ellenőrzéséhez teljesen felesleges berendezések fognak kárba veszni.
Gondolom a kábelezés már megvan, a többit meg felpakolják a berepülések, ellenőrzések későbbi szakaszában.
Ennek lehetne minimális esélye ha egy új típusról vagy valamilyen nagyobb javításon átesett gépről lenne szó, de a H145 ket régóta nagy sorozatban készítik.
Semmi veszély nincs - nem szabad hogy legyen - egy újonnan elkészült gép berepülésében.
Szerintem kizárt hogy azért nincs rajta a harci elektronika mert félnek hogy összetörne berepülésnél...
 
  • Tetszik
Reactions: fedett_mókus
Azert nincs rajta szenzorcsomag meg ect. Mert a mento katonai civil sarkany ugyanarrol a gyartosorrol jon le. Majd berepulik a gepeket hogy minden oke e. Majd ha igen megy tovabb egy ujjabb sorra ahol megkapja amit kell a civil a karpitozast fa berakast egyeb extrakat /minibart barmit amit kernek./ a mento a azt ami kell a katonai meg azt amit. Folosleges is lenne mimden celra egy kulon gyartosort fentartani egyszerubb mimd ezeket egy kulon helyen elvegezni ha a sarkany es ugy a gep mar oke.
 
Azert nincs rajta szenzorcsomag meg ect. Mert a mento katonai civil sarkany ugyanarrol a gyartosorrol jon le. Majd berepulik a gepeket hogy minden oke e. Majd ha igen megy tovabb egy ujjabb sorra ahol megkapja amit kell a civil a karpitozast fa berakast egyeb extrakat /minibart barmit amit kernek./ a mento a azt ami kell a katonai meg azt amit. Folosleges is lenne mimden celra egy kulon gyartosort fentartani egyszerubb mimd ezeket egy kulon helyen elvegezni ha a sarkany es ugy a gep mar oke.
Lehet, hogy ugyanarról a sorról jönnek le, csak nem ugyanúgy. Valahol olvastam, hogy utólag már nem lehet a H-Force rendszert beépíteni, így minimum a kábelkötegeket be kell már a gyártósoron rakni. Meg fölösleges is volna egy mentő, vagy civil gépbe ez a rendszer, csak plusz súly.
 
Szerintem ez az első berepülésre kész állapot.
Ha belegondolsz, az 1. berepülés egy elég veszélyes üzem. Ha bármilyen gond lép fel és odacsapja a pilóta, akkor legalább a sárkány repülésének ellenőrzéséhez teljesen felesleges berendezések fognak kárba veszni.
Gondolom a kábelezés már megvan, a többit meg felpakolják a berepülések, ellenőrzések későbbi szakaszában.

A többit meg felpakolják - - - vagy nem. Volt itt már mindenféle hír a Hforce darabszâmról. Aztán a mostani cikkekben volt, hogy lesz könnyű többcélú változat is, ebbe simán belefér a tök csupasz gép