[HUN] Airbus Helicopters H145M HForce

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 812
47 111
113
Ezért írtam hogy renélem ez még csak a "szerkezetkész" állapot és még felszerelnek rá egysmást...
Szerintem ez az első berepülésre kész állapot.
Ha belegondolsz, az 1. berepülés egy elég veszélyes üzem. Ha bármilyen gond lép fel és odacsapja a pilóta, akkor legalább a sárkány repülésének ellenőrzéséhez teljesen felesleges berendezések fognak kárba veszni.
Gondolom a kábelezés már megvan, a többit meg felpakolják a berepülések, ellenőrzések későbbi szakaszában.
 
T

Törölt tag 1586

Guest
Szerintem ez az első berepülésre kész állapot.
Ha belegondolsz, az 1. berepülés egy elég veszélyes üzem. Ha bármilyen gond lép fel és odacsapja a pilóta, akkor legalább a sárkány repülésének ellenőrzéséhez teljesen felesleges berendezések fognak kárba veszni.
Gondolom a kábelezés már megvan, a többit meg felpakolják a berepülések, ellenőrzések későbbi szakaszában.
Ennek lehetne minimális esélye ha egy új típusról vagy valamilyen nagyobb javításon átesett gépről lenne szó, de a H145 ket régóta nagy sorozatban készítik.
Semmi veszély nincs - nem szabad hogy legyen - egy újonnan elkészült gép berepülésében.
Szerintem kizárt hogy azért nincs rajta a harci elektronika mert félnek hogy összetörne berepülésnél...
 
  • Tetszik
Reactions: fedett_mókus

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 301
113
Azert nincs rajta szenzorcsomag meg ect. Mert a mento katonai civil sarkany ugyanarrol a gyartosorrol jon le. Majd berepulik a gepeket hogy minden oke e. Majd ha igen megy tovabb egy ujjabb sorra ahol megkapja amit kell a civil a karpitozast fa berakast egyeb extrakat /minibart barmit amit kernek./ a mento a azt ami kell a katonai meg azt amit. Folosleges is lenne mimden celra egy kulon gyartosort fentartani egyszerubb mimd ezeket egy kulon helyen elvegezni ha a sarkany es ugy a gep mar oke.
 

Madár Fokker

Well-Known Member
2017. december 17.
513
1 418
93
Azert nincs rajta szenzorcsomag meg ect. Mert a mento katonai civil sarkany ugyanarrol a gyartosorrol jon le. Majd berepulik a gepeket hogy minden oke e. Majd ha igen megy tovabb egy ujjabb sorra ahol megkapja amit kell a civil a karpitozast fa berakast egyeb extrakat /minibart barmit amit kernek./ a mento a azt ami kell a katonai meg azt amit. Folosleges is lenne mimden celra egy kulon gyartosort fentartani egyszerubb mimd ezeket egy kulon helyen elvegezni ha a sarkany es ugy a gep mar oke.
Lehet, hogy ugyanarról a sorról jönnek le, csak nem ugyanúgy. Valahol olvastam, hogy utólag már nem lehet a H-Force rendszert beépíteni, így minimum a kábelkötegeket be kell már a gyártósoron rakni. Meg fölösleges is volna egy mentő, vagy civil gépbe ez a rendszer, csak plusz súly.
 

ms07

Well-Known Member
2012. október 19.
3 888
6 131
113
Szerintem ez az első berepülésre kész állapot.
Ha belegondolsz, az 1. berepülés egy elég veszélyes üzem. Ha bármilyen gond lép fel és odacsapja a pilóta, akkor legalább a sárkány repülésének ellenőrzéséhez teljesen felesleges berendezések fognak kárba veszni.
Gondolom a kábelezés már megvan, a többit meg felpakolják a berepülések, ellenőrzések későbbi szakaszában.

A többit meg felpakolják - - - vagy nem. Volt itt már mindenféle hír a Hforce darabszâmról. Aztán a mostani cikkekben volt, hogy lesz könnyű többcélú változat is, ebbe simán belefér a tök csupasz gép