Érdekességek a világ országaiból

En csak a folyamatokat nezem. Volt 10evuk az elso Superjet eladasa ota. Azota a gep supportja kihasznaltsaga hirneve nem hogy not volna hanem eppen hogy csokkent zuhant. Aki teheti igyekszik megszabadulni tole. Es hallasz barmi olyat hogy ezen a Szuhoj valtoztatott vagy valtoztatni akar? Nem !
Időnként nyilatkoznak ilyet.
 
Es szerinted melyik lesz gazdasagosabban uzemeltetheto a PW vagy a PD ? Te melyik autot venned a Lada1200 est 10 literes fogyasztassal vagy a Opel Kadettet 7,5 literrel ?

Milyen kulon kedvezmenyeket adhat a gyarto a szuhoj amivel meggyozi a potencialis ugyfeleket es visszanyeri a bizalmukat? "Ha vesznek 10 gepet igerjuk hogy minden harmadikhoz lesz alkatresz " ???

Minden értelmes ember tudja, hogy az orosz hajtómüs gépet a hazai és FÁK piacra szánják. Veled ellentétben én szurkolok a gépnek, hogy sikeres legyen. Politikai okok miatt (amíg idióták irányítják Európát) nem valószinü, hogy nyugati országok vesznek belőle, de ott van még Ázsia, Közel-Kelet ahol sikeres lehet.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Roni
Nem hülyeség ez a Szuperjet, de miért nem a Jak csinálta?
Ezt is, és az MC-21est is muszájból csinálják. Nehogymá külföldről megállítsák az orosz repülést. Jól megszankciózzák őket, és azután gyalog járjanak?

A Superjet ötlete a magán Szuhojnál körvonalazódott ki a 200-es évek elején. A gép tervezésében és fejlesztésében nyugati cégek is részt vettek- köztük a Boeing. Mivel ez egy keskeny törzsü regionális gép nem láttak benne konkurenciát. Az MSz-21-nél tervezésénél jelen volt a Jakovlev, Iljusin, Tupoljev, Berijev tervezőiroda és a Szuhoj és az Irkut cégek is.

Nem muszájból csinálják a gépeket, hanem még a 200-es években elfogadtak egy fejlesztési programot, amely a hazai(orosz) polgári repülőgépgyártás támogatásáról szól. Ennek a programnak az eredménye a SSJ-100 és MSz-21.
 
nem valószínü, hogy nyugati országok vesznek belőle, de ott van még Ázsia, Közel-Kelet ahol sikeres lehet.
Hát ilyen alkatrészellátással őket is kizárhatjuk, tehát csak az embargós Irán és Afrika marad. Afrikában kellően alacsony árral sok mindent el lehet érni, mert idővel az ősrégi B732-esek is kikopnak...
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Egy ország, amelyben ekkora erő van, nem bukhat el!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Miért bukna el?

Nekem ez a kedvencem tőlük,ill van egy disco változat is,de most nem találom.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A Boeingre nem konkurencia fér rá (arra ott az Airbus és nagyjából egészséges a versengés), hanem pár tucat életfogytiglan a felelősökre. Ahogy a floridai mocsárba zuhant airlinernél is kiosztottak százvalahány életfogytot, annyira hanyag volt a rendszer majd minden eleme. Rendet is tett az iparban jó pár évtizedre a dolog. Most ez nem következett be - borítékolom az újabb hasonló felelőtlenségből elkövetett haláleseteket hamarosan... a repülőipar fehérgalléros pénztermelő részvényesekkel szennyezett (ahogy minden más is, játékipartól a mozifilmekig).



Így van.
Airbus ugyanígy járt az A-400-assal. Kellett nekik mint pörkölt a fagylaltra...
Sajnos az az igazság, hogy bár Oo, Kína áttértek a nyitott piacgazdaságra (mert rájöttek, É-Korea szintje lesz, ha nem teszik) de mivel a mentalitást nem vették át, így csak egy bizonyos szintig működik a dolog. A céljaik ugyanis nem változtak (Kínán ez tisztán látszik, világháborúra fegyverkeznek a pénzből), ergo a rendszer sem, ami viszont a legmagasabb szint eléréséhez szükséges mentalityt nem engedi meg - így nem is lesz a gép siker, mert oda nyugati attitude kell, a nyugati piacgazdasághoz. Nem a zárt keleti, az más világ.

BTW az oroszok ettől függetlenül meg kellett ezt csinálják, egyszerűen ahogy a Szuhoj meg a többi katonai vonalat is életben tartották, úgy az utasszállító ipart is így lebegtetik. Pénzbe kerül, de legalább marad. Én ezt jó iránynak tartom - de attól még veszteséges lesz, ezt írtam. Ők ezt benyelik stratégiai okokból ennyi - de pénzt nem keresnek vele és nyugatra sem törnek be, mert oda az alaprendszer nem kompatibilis. Ennyi.
Ez?: https://hu.wikipedia.org/wiki/Az_Eastern_Air_Lines_401-es_járatának_katasztrófája
 
Minden értelmes ember tudja, hogy az orosz hajtómüs gépet a hazai és FÁK piacra szánják. Veled ellentétben én szurkolok a gépnek, hogy sikeres legyen. Politikai okok miatt (amíg idióták irányítják Európát) nem valószinü, hogy nyugati országok vesznek belőle, de ott van még Ázsia, Közel-Kelet ahol sikeres lehet.
Ne viccelj bokikám. Azért nem vesznek belőle, mert rossz. Még az irániaknak se kell.
Ezzel együtt nagyon drukkolok nekik.
 
  • Tetszik
Reactions: Bleroka
Szerintem az oroszoknak a megbízhatóságra kéne gyúrni, nem a hájtehre.
Olyan technológiai fokon kellene hazai hajtóművet gyártaniuk, amilyet tartósra és megbízhatóra tudnak csinálni. Petrójuk van elég. Így, ha szét szankciózzák őket, akkor se áll le az Aeroflot.
Szerencsétlenek már így is bizniszklassz áron repülnek a fapadosnál is fapadosabb szinvonalon.
 
Ne viccelj bokikám. Azért nem vesznek belőle, mert rossz. Még az irániaknak se kell.
Ezzel együtt nagyon drukkolok nekik.

Miről beszélsz? Irán 100 darab SSJ-100 at vett volna, de mivel több mint 10% jenki alkatrészt tartalmaz a gép, így nem engedélyezték Iránnak az eladást.
Egyébként az MSZ-21-ről beszélünk, ami még csak proto szinten létezik. Az orosz hajtómü- PD-14 sem volt még letesztelve a gépen. Csak 2020-ban kezdődnek az orosz hajtomüs változat repülési tesztjei.

Szezon meg a fazon. :)
 
Miről beszélsz? Irán 100 darab SSJ-100 at vett volna, de mivel több mint 10% jenki alkatrészt tartalmaz a gép, így nem engedélyezték Iránnak az eladást.
Egyébként az MSZ-21-ről beszélünk, ami még csak proto szinten létezik. Az orosz hajtómü- PD-14 sem volt még letesztelve a gépen. Csak 2020-ban kezdődnek az orosz hajtomüs változat repülési tesztjei.

Szezon meg a fazon. :)
Az Mc-21esből nem rendeltek, pedig nagy szarban vannak, mert a Boeing visszamondot egy száz darabos rendelést. Őket is megszankciózták. Sürgős lenne, mert 40-50 éves gépekkel repülnek.
 
Az Mc-21esből nem rendeltek, pedig nagy szarban vannak, mert a Boeing visszamondot egy száz darabos rendelést. Őket is megszankciózták. Sürgős lenne, mert 40-50 éves gépekkel repülnek.

MSz-21-nél is magas a külföldi alkatrészek aránya.2024-re csökkentik le 20%-ra. Eleve a MSz-21 -et P&W hajtómüvel nem rendelhet. PD-14 -es még sehol.