Itt csak két igazi üzletember volt a Stadler juhász és a pornós fazon.XIX-XX szazad
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Itt csak két igazi üzletember volt a Stadler juhász és a pornós fazon.XIX-XX szazad
Időnként nyilatkoznak ilyet.En csak a folyamatokat nezem. Volt 10evuk az elso Superjet eladasa ota. Azota a gep supportja kihasznaltsaga hirneve nem hogy not volna hanem eppen hogy csokkent zuhant. Aki teheti igyekszik megszabadulni tole. Es hallasz barmi olyat hogy ezen a Szuhoj valtoztatott vagy valtoztatni akar? Nem !
Es szerinted melyik lesz gazdasagosabban uzemeltetheto a PW vagy a PD ? Te melyik autot venned a Lada1200 est 10 literes fogyasztassal vagy a Opel Kadettet 7,5 literrel ?
Milyen kulon kedvezmenyeket adhat a gyarto a szuhoj amivel meggyozi a potencialis ugyfeleket es visszanyeri a bizalmukat? "Ha vesznek 10 gepet igerjuk hogy minden harmadikhoz lesz alkatresz " ???
Nem hülyeség ez a Szuperjet, de miért nem a Jak csinálta?
Ezt is, és az MC-21est is muszájból csinálják. Nehogymá külföldről megállítsák az orosz repülést. Jól megszankciózzák őket, és azután gyalog járjanak?
Hát ilyen alkatrészellátással őket is kizárhatjuk, tehát csak az embargós Irán és Afrika marad. Afrikában kellően alacsony árral sok mindent el lehet érni, mert idővel az ősrégi B732-esek is kikopnak...nem valószínü, hogy nyugati országok vesznek belőle, de ott van még Ázsia, Közel-Kelet ahol sikeres lehet.
Boeing 737-200 Original series - a legrégebbi, de ma is használt B737-es változat. Részint Afrikában, másrészt az USA és Kanada sarkvidéki területein használják...A B732 milyen repülőgép, mert erről még nem hallottam?
Egy ország, amelyben ekkora erő van, nem bukhat el!
Ez?: https://hu.wikipedia.org/wiki/Az_Eastern_Air_Lines_401-es_járatának_katasztrófájaA Boeingre nem konkurencia fér rá (arra ott az Airbus és nagyjából egészséges a versengés), hanem pár tucat életfogytiglan a felelősökre. Ahogy a floridai mocsárba zuhant airlinernél is kiosztottak százvalahány életfogytot, annyira hanyag volt a rendszer majd minden eleme. Rendet is tett az iparban jó pár évtizedre a dolog. Most ez nem következett be - borítékolom az újabb hasonló felelőtlenségből elkövetett haláleseteket hamarosan... a repülőipar fehérgalléros pénztermelő részvényesekkel szennyezett (ahogy minden más is, játékipartól a mozifilmekig).
Így van.
Airbus ugyanígy járt az A-400-assal. Kellett nekik mint pörkölt a fagylaltra...
Sajnos az az igazság, hogy bár Oo, Kína áttértek a nyitott piacgazdaságra (mert rájöttek, É-Korea szintje lesz, ha nem teszik) de mivel a mentalitást nem vették át, így csak egy bizonyos szintig működik a dolog. A céljaik ugyanis nem változtak (Kínán ez tisztán látszik, világháborúra fegyverkeznek a pénzből), ergo a rendszer sem, ami viszont a legmagasabb szint eléréséhez szükséges mentalityt nem engedi meg - így nem is lesz a gép siker, mert oda nyugati attitude kell, a nyugati piacgazdasághoz. Nem a zárt keleti, az más világ.
BTW az oroszok ettől függetlenül meg kellett ezt csinálják, egyszerűen ahogy a Szuhoj meg a többi katonai vonalat is életben tartották, úgy az utasszállító ipart is így lebegtetik. Pénzbe kerül, de legalább marad. Én ezt jó iránynak tartom - de attól még veszteséges lesz, ezt írtam. Ők ezt benyelik stratégiai okokból ennyi - de pénzt nem keresnek vele és nyugatra sem törnek be, mert oda az alaprendszer nem kompatibilis. Ennyi.
Ne viccelj bokikám. Azért nem vesznek belőle, mert rossz. Még az irániaknak se kell.Minden értelmes ember tudja, hogy az orosz hajtómüs gépet a hazai és FÁK piacra szánják. Veled ellentétben én szurkolok a gépnek, hogy sikeres legyen. Politikai okok miatt (amíg idióták irányítják Európát) nem valószinü, hogy nyugati országok vesznek belőle, de ott van még Ázsia, Közel-Kelet ahol sikeres lehet.
mármint ki.. az Aeroflot?Szerencsétlenek már így is bizniszklassz áron repülnek a fapadosnál is fapadosabb szinvonalon.
Nem. Ez az Ural izé, amelyik most szállt le a kukoricásba. Erről tudok, de akkor az Aeroflot se lehet belföldön jó ár/érték arányú.mármint ki.. az Aeroflot?
De alkatrészellátásban van még mit fejlődnie...!Oroszország hét év alatt egy évszázadot fejlődött.
Ne viccelj bokikám. Azért nem vesznek belőle, mert rossz. Még az irániaknak se kell.
Ezzel együtt nagyon drukkolok nekik.
Az Mc-21esből nem rendeltek, pedig nagy szarban vannak, mert a Boeing visszamondot egy száz darabos rendelést. Őket is megszankciózták. Sürgős lenne, mert 40-50 éves gépekkel repülnek.Miről beszélsz? Irán 100 darab SSJ-100 at vett volna, de mivel több mint 10% jenki alkatrészt tartalmaz a gép, így nem engedélyezték Iránnak az eladást.
Egyébként az MSZ-21-ről beszélünk, ami még csak proto szinten létezik. Az orosz hajtómü- PD-14 sem volt még letesztelve a gépen. Csak 2020-ban kezdődnek az orosz hajtomüs változat repülési tesztjei.
Szezon meg a fazon.
Az Mc-21esből nem rendeltek, pedig nagy szarban vannak, mert a Boeing visszamondot egy száz darabos rendelést. Őket is megszankciózták. Sürgős lenne, mert 40-50 éves gépekkel repülnek.