A Boeingre nem konkurencia fér rá (arra ott az Airbus és nagyjából egészséges a versengés), hanem pár tucat életfogytiglan a felelősökre. Ahogy a floridai mocsárba zuhant airlinernél is kiosztottak százvalahány életfogytot, annyira hanyag volt a rendszer majd minden eleme. Rendet is tett az iparban jó pár évtizedre a dolog. Most ez nem következett be - borítékolom az újabb hasonló felelőtlenségből elkövetett haláleseteket hamarosan... a repülőipar fehérgalléros pénztermelő részvényesekkel szennyezett (ahogy minden más is, játékipartól a mozifilmekig).
Így van.
Airbus ugyanígy járt az A-400-assal. Kellett nekik mint pörkölt a fagylaltra...
Sajnos az az igazság, hogy bár Oo, Kína áttértek a nyitott piacgazdaságra (mert rájöttek, É-Korea szintje lesz, ha nem teszik) de mivel a mentalitást nem vették át, így csak egy bizonyos szintig működik a dolog. A céljaik ugyanis nem változtak (Kínán ez tisztán látszik, világháborúra fegyverkeznek a pénzből), ergo a rendszer sem, ami viszont a legmagasabb szint eléréséhez szükséges mentalityt nem engedi meg - így nem is lesz a gép siker, mert oda nyugati attitude kell, a nyugati piacgazdasághoz. Nem a zárt keleti, az más világ.
BTW az oroszok ettől függetlenül meg kellett ezt csinálják, egyszerűen ahogy a Szuhoj meg a többi katonai vonalat is életben tartották, úgy az utasszállító ipart is így lebegtetik. Pénzbe kerül, de legalább marad. Én ezt jó iránynak tartom - de attól még veszteséges lesz, ezt írtam. Ők ezt benyelik stratégiai okokból ennyi - de pénzt nem keresnek vele és nyugatra sem törnek be, mert oda az alaprendszer nem kompatibilis. Ennyi.