Az nem nagy előny,azt gondoltam sokkal olcsóbb.
Így nem fognak nyugatra betörni,nem tudom milyen gazdaságossági mutatók vannak még az utas szállítóknál,karbantartási,nagyjavítási üzemidő,vagy a fajlagos fogyasztás,alkatrész árak?
Ilyesmiben hogy áll a gép,van valami összevethető adat?
A mezőgazdasági gépeknél,építőipari gépeknél jócskán feljöttek a szovjet időkhöz képest,mind minőségben,mind élettartamban,ergonómiában,ha nem lennének szankciók,ill a szankciók nélkül is jelentősek az eu védővámjai,lenne esélyük,minimum az eu csóróbb országaiban.
A repipart nem ismerem.
Megjegyzem,a kínaiak már keményen bent vannak az euban a Liu Gong márkával,már évek óta itt vannak minden szakmai kiállításon,és adnak is el belőlük,ide,nyugatra ők is cummins,scania motorokkal árulják,meg japán szivattyúkkal a gépeket(kawasaki),de itt vannak.
Az OAK(UAC) vezérigazgatója szerint a gép 1 éves üzemeltetése 2 millió USD-vel olcsóbb mint a konkurenciáé. Többi kérdésre majd akkor kapunk választ, ha a gép már szériagyártásba kerül és leszállítják az első megrendelőknek.