Érdekességek a világ országaiból

Az Mc-21esből nem rendeltek, pedig nagy szarban vannak, mert a Boeing visszamondot egy száz darabos rendelést. Őket is megszankciózták. Sürgős lenne, mert 40-50 éves gépekkel repülnek.
Iránnak sürgős lenne, ám ahhoz csökkenteni kéne a nyugati alkatrészek arányát, ami időbe telik. És ha megvalósul, Irán ragaszkodni fog a zökkenőmentes alkatrészellátáshoz is...!
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
The first deliveries of the aircraft, which have now been delayed for over three years, are scheduled for the second half of 2021.
 
Iránnak sürgős lenne, ám ahhoz csökkenteni kéne a nyugati alkatrészek arányát, ami időbe telik. És ha megvalósul, Irán ragaszkodni fog a zökkenőmentes alkatrészellátáshoz is...!
Akkor ne vegyen orosz gépet. Egyáltalán semmilyet. Az amik nem akarnak, az oroszok nem tudnak jó szolgáltatást nyújtani.
 
announced goal to reach a level of indigenous parts in the MC-21 of 97 by 2022, according to Borisov.
 
Nem. Ez az Ural izé, amelyik most szállt le a kukoricásba. Erről tudok, de akkor az Aeroflot se lehet belföldön jó ár/érték arányú.
Szóval nem tudsz te semmit... csak hülyeségeket beszélsz, mint mindig.
Nekem elég friss tapasztalatom van Aeroflottal (kifejezetten jó).. meg a mi fapadosunkkal is, illetve beszéltem olyanokkal, akik a belföldi Aeroflotról azt mondták, hogy percre pontos.. meg kényelmes...
( az oslói hegymászón meg látszik, hogy egy f@sztarisznya... a fröccsben is csak a szódát látja... )
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Szóval nem tudsz te semmit... csak hülyeségeket beszélsz, mint mindig.
Nekem elég friss tapasztalatom van Aeroflottal (kifejezetten jó).. meg a mi fapadosunkkal is, illetve beszéltem olyanokkal, akik a belföldi Aeroflotról azt mondták, hogy percre pontos.. meg kényelmes...
( az oslói hegymászón meg látszik, hogy egy f@sztarisznya... a fröccsben is csak a szódát látja... )
Hát, a másik cikkben is azt említik, hogy a belföldi járatok lényegesen drágábbak, mint máshol. Az Aerofloról meg egy rossz szót sem írtam. Nemrég választották meg a világ egyik legjobb légitársaságának.
Sosem beszélek hülyeségeket. Legfeljebb olyan igazságokat, vagy véleményeket, ami neked nem tetszik.
Pl most. nyilván az oszlói pasi, aki körbe.körbe repked a világban, nem tudja összehasonlítani az árakat. ;)
Azért se kérek elnézést, ha néha tévedek. Vagyunk itt elegen, hogyha valaki jobban tudja, kijavíthat.:rolleyes:
 
Szóval nem tudsz te semmit... csak hülyeségeket beszélsz, mint mindig.
Nekem elég friss tapasztalatom van Aeroflottal (kifejezetten jó).. meg a mi fapadosunkkal is, illetve beszéltem olyanokkal, akik a belföldi Aeroflotról azt mondták, hogy percre pontos.. meg kényelmes...
( az oslói hegymászón meg látszik, hogy egy f@sztarisznya... a fröccsben is csak a szódát látja... )

Szovalakinek nincs szemelyes tapasztalata es ugy van negativ velemenye az "hulyesegeket beszel" Aki meg szemelyes tapasztalatok alapjan allitja ugyanezt az meg fasztarisznya.


Szerintem egyszerubb lenne csak annyit irnod hogy aki veled nem ert egyet az mind fasztarisznya es akkor egy csomo gepelest megsporolnal.

:-)
 
Akkor mar ketten vagyunkilyen "hulyeseget beszelok" Ja nem mert mar azert van tapasztalatunk az orosz igeretekkel kapcsolatban igy minositesunk szintet kell hogy lepjen megpedig a level of "fasztarisznya" dukal mar nekunk.

:)
Nagyon várom a tapasztalatokat az Aurusszal kapcsolatban. Nagyon drukkolok nekik.
 
Te mennyit tennel arra hogy elerik 2022 re a 97% ot?

Most épp 2021re igérik... az se biztos 2022re tényleg elkészül, pedig ez már az utolsó utáni utáni határiő. Az értékesítésnél meg gigantikus probléma, hogy a Superjettel olyan hírnevük lett, hogy jajáj.... Van még privát nem haza légitársaság aki nem adta vissza, nem követel kártérítést...?
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Én se értek sokszor egyet DINAMO-val, de a repülés nem játék. A SuperJet-es lebőgés után kb. 0 esélyük van arra, hogy egy nyugati társaság bizalmat szavaz nekik, de belföldön se lesz egyszerű (anno még kormányzati nyomás ellenére is inkább Airbus-okat vett az Aeroflot is).
Ezek száraz tények, ne vigyünk bele érzelmeket.
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
Én se értek sokszor egyet DINAMO-val, de a repülés nem játék. A SuperJet-es lebőgés után kb. 0 esélyük van arra, hogy egy nyugati társaság bizalmat szavaz nekik, de belföldön se lesz egyszerű (anno még kormányzati nyomás ellenére is inkább Airbus-okat vett az Aeroflot is).
Ezek száraz tények, ne vigyünk bele érzelmeket.

Nagy tévedésben vagy. :) 185 MSz-21 gépre van már aláírt megrendelés. Aeroflot 55 gépet rendelt tárgyal még 35 gép vásárlásáról. Orosz légitársaságok veszik a többi gépet.

DINAMO(alias KALAPACS) egy ruszófób, neki minden szar ami orosz. A dolgok hátterét nem ismeri , nem tudja milyen problémákkal kell megküzdeniük a szankciók meg a ny. cégek átbaszásai miatt.

Orosz és FÁK légitársaságok-milyen típusú és hány éves gépekkel rendelkeznek ABC szerint:

https://samolets.com/aviakompanii/
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Nemerson
DINAMO(alias KALAPACS) egy ruszófób, neki minden szar ami orosz.

Tudom ki ő, nem véletlenül van ignore-on, de a nyugati eladásban igaza van, orosz/baráti társaságok is jó eséllyel inkább vennének Boeing-et/Airbus-t ha nem lenne kormányzati nyomás rajtuk.