Ez a járható út. Kiváltani a külföldi alkatrészeket hazaival és nem függni senkitől.
Iránnak sürgős lenne, ám ahhoz csökkenteni kéne a nyugati alkatrészek arányát, ami időbe telik. És ha megvalósul, Irán ragaszkodni fog a zökkenőmentes alkatrészellátáshoz is...!Az Mc-21esből nem rendeltek, pedig nagy szarban vannak, mert a Boeing visszamondot egy száz darabos rendelést. Őket is megszankciózták. Sürgős lenne, mert 40-50 éves gépekkel repülnek.
Akkor ne vegyen orosz gépet. Egyáltalán semmilyet. Az amik nem akarnak, az oroszok nem tudnak jó szolgáltatást nyújtani.Iránnak sürgős lenne, ám ahhoz csökkenteni kéne a nyugati alkatrészek arányát, ami időbe telik. És ha megvalósul, Irán ragaszkodni fog a zökkenőmentes alkatrészellátáshoz is...!
Szóval nem tudsz te semmit... csak hülyeségeket beszélsz, mint mindig.Nem. Ez az Ural izé, amelyik most szállt le a kukoricásba. Erről tudok, de akkor az Aeroflot se lehet belföldön jó ár/érték arányú.
Hát, a másik cikkben is azt említik, hogy a belföldi járatok lényegesen drágábbak, mint máshol. Az Aerofloról meg egy rossz szót sem írtam. Nemrég választották meg a világ egyik legjobb légitársaságának.Szóval nem tudsz te semmit... csak hülyeségeket beszélsz, mint mindig.
Nekem elég friss tapasztalatom van Aeroflottal (kifejezetten jó).. meg a mi fapadosunkkal is, illetve beszéltem olyanokkal, akik a belföldi Aeroflotról azt mondták, hogy percre pontos.. meg kényelmes...
( az oslói hegymászón meg látszik, hogy egy f@sztarisznya... a fröccsben is csak a szódát látja... )


Mármint 97%.announced goal to reach a level of indigenous parts in the MC-21 of 97 by 2022, according to Borisov.
Szóval nem tudsz te semmit... csak hülyeségeket beszélsz, mint mindig.
Nekem elég friss tapasztalatom van Aeroflottal (kifejezetten jó).. meg a mi fapadosunkkal is, illetve beszéltem olyanokkal, akik a belföldi Aeroflotról azt mondták, hogy percre pontos.. meg kényelmes...
( az oslói hegymászón meg látszik, hogy egy f@sztarisznya... a fröccsben is csak a szódát látja... )

Mármint 97%.
Valamiért ez a másolásból kimaradt.
Semmit.Te mennyit tennel arra hogy elerik 2022 re a 97% ot?
Semmit.

Nagyon várom a tapasztalatokat az Aurusszal kapcsolatban. Nagyon drukkolok nekik.Akkor mar ketten vagyunkilyen "hulyeseget beszelok" Ja nem mert mar azert van tapasztalatunk az orosz igeretekkel kapcsolatban igy minositesunk szintet kell hogy lepjen megpedig a level of "fasztarisznya" dukal mar nekunk.
![]()
Te mennyit tennel arra hogy elerik 2022 re a 97% ot?
Mondjuk Olof Palme. Viszont arrafelé megszokott (volt), hogy akár a király vagy a királyné elkerekezik a boltba, és a kutyát sem érdekli.Olaf Palme mondjuk rábaszott.

Én se értek sokszor egyet DINAMO-val, de a repülés nem játék. A SuperJet-es lebőgés után kb. 0 esélyük van arra, hogy egy nyugati társaság bizalmat szavaz nekik, de belföldön se lesz egyszerű (anno még kormányzati nyomás ellenére is inkább Airbus-okat vett az Aeroflot is).
Ezek száraz tények, ne vigyünk bele érzelmeket.
185 MSz-21 gépre van már aláírt megrendelés. Aeroflot 55 gépet rendelt tárgyal még 35 gép vásárlásáról. Orosz légitársaságok veszik a többi gépet. DINAMO(alias KALAPACS) egy ruszófób, neki minden szar ami orosz.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..