[HUN] Csepel teherautók

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 760
15 165
113
Hihetetlen ez a kép. Háttérben a Potala palota, a Dalai Láma lakhelye.
261494_extra7.JPG
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 760
15 165
113
Mit látni a képen?

Egy Csepel kamiont Lhasaban (Tibet fővárosában)
Itt a cikk amit misinator linkelt az előbb
http://www.automotor.hu/extra/csepel-hegyi-kocsik-tibetben-622784
 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 928
14 615
113
<blockquote rel="molnibalage">Mit látni a képen?

Egy Csepel kamiont Lhasaban (Tibet fővárosában)
Itt a cikk amit <b>ministrator</b> linkelt az előbb
http://www.automotor.hu/extra/csepel-hegyi-kocsik-tibetben-622784</blockquote>

ministrator...először azt hittem, hogy csak elgépelés:)
 

vilmoci

Well-Known Member
2010. április 24.
1 740
4 262
113
Mellé ment volna? (videóban 1:00)
62451c52ad3e11b858c9b1995ca580ff.jpg

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
mondjuk azért rohadjon le a f@sza, aki kitalálta, hogy egy Csepelt rakjanak ki céltárgynak...:mad:
pont erre volnának valók a dac-665-ösök...o_O
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
52 575
88 742
113
Ezeknek nem valami muzeumban lenne a helyük? vagy meg olyan sok van belőlük?


Erre azt hiszem tudok válaszolni.1965-ben 15760 gépkocsival rendelkezett a Néphadsereg amelyek nagyrészt Csepelek( D-344,CS-350,CS-130) voltak.Ez a szám 1975-re 24000-ra nőtt amiből 2400db D-566 volt és 700db URAL- 375.Szóval van mit szétlőni!
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

vilmoci

Well-Known Member
2010. április 24.
1 740
4 262
113
Ezeknek nem valami muzeumban lenne a helyük? vagy meg olyan sok van belőlük?
Akár ott is, de inkább gyűjtőknél lenne a helyük...
Ez valószínűleg nem annyira kitaposott belű... még felújítási alapnak is kiváló lehetett volna... talán.... ráadásul ezzel a felépíménnyel tán csak egy-kettő létezik ... (mármint üzemképes... amit el lehet vinni olyan helyekre, ahol láthatják iskolások, porontyok :D, meg úgy az átlagpolgár, hogy régebben nem csak kábelkorbácsot, meg fröccsöntött játékot volt képes produkálni a magyar ipar...)
Sajnos nem tudom feltételezni a szárazföldiekről, hogy lett volna annyi eszük, hogy a nehezen beszerezhető ritka fődarabokat legalább kiszerelték volna, mielőtt barbárkodnak
.. a honvédségben sajnos továbbra is mérhetetlen sötétség uralkodik... o_O
Erre azt hiszem tudok válaszolni.1965-ben 15760 gépkocsival rendelkezett a Néphadsereg amelyek nagyrészt Csepelek( D-344,CS-350,CS-130) voltak.Ez a szám 1975-re 24000-ra nőtt amiből 2400db D-566 volt és 700db URAL- 375.Szóval van mit szétlőni!
emiatt a hozzáállás miatt nem maradt az utókornak például 130-as Csepel.. (bár lehet, hogy tévedek és van belőle kettő vagy három)... meg az 566-osokat is sikerült olyan eredményesen eltüntetni, hogy hírmondónak is alig maradt belőlük...o_O
leírok pár ismeretlen szót: műszaki örökség mentése, ápolása...
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
52 575
88 742
113
Akár ott is, de inkább gyűjtőknél lenne a helyük...
Ez valószínűleg nem annyira kitaposott belű... még felújítási alapnak is kiváló lehetett volna... talán.... ráadásul ezzel a felépíménnyel tán csak egy-kettő létezik ... (mármint üzemképes... amit el lehet vinni olyan helyekre, ahol láthatják iskolások, porontyok :D, meg úgy az átlagpolgár, hogy régebben nem csak kábelkorbácsot, meg fröccsöntött játékot volt képes produkálni a magyar ipar...)
Sajnos nem tudom feltételezni a szárazföldiekről, hogy lett volna annyi eszük, hogy a nehezen beszerezhető ritka fődarabokat legalább kiszerelték volna, mielőtt barbárkodnak
.. a honvédségben sajnos továbbra is mérhetetlen sötétség uralkodik... o_O

emiatt a hozzáállás miatt nem maradt az utókornak például 130-as Csepel.. (bár lehet, hogy tévedek és van belőle kettő vagy három)... meg az 566-osokat is sikerült olyan eredményesen eltüntetni, hogy hírmondónak is alig maradt belőlük...o_O

nem!Amiatt nem meradt mert a sereg inkább kukába dota őket ahelyett,hogy kiárusította volna amit lehet.
 

vilmoci

Well-Known Member
2010. április 24.
1 740
4 262
113
Az nem elherdálás amit szétlőnek.
Az elherdálás ami működik de ahelyett,hogy valami módon pénzt csinálnának belőle szétlövik.Ezeknek a teherautóknak a nagyrésze a lecserélésükkor kb félig roncs volt...
jaja...
szerintem mást nézz madárnak... lövészként biztos belelátsz, hogy melyik milyen állapotban van.
nem is olyan rég még belülről láttam a tömény idiotizmust...
 

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
31 788
139 435
113
jaja...
szerintem mást nézz madárnak... lövészként biztos belelátsz, hogy melyik milyen állapotban van.
nem is olyan rég még belülről láttam a tömény idiotizmust...
Hát tekintve, hogy 20 plusz éve állnak egy telephelyen hóba fagyba, hozzányúlás nélkül, szerinted milyen állapotban vannak ?
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
52 575
88 742
113
jaja...
szerintem mást nézz madárnak... lövészként biztos belelátsz, hogy melyik milyen állapotban van.
nem is olyan rég még belülről láttam a tömény idiotizmust...

Szerinted miért cserélték le őket?A Néphadseregben volt egy halom technika aminek csak töredéke volt működőképes,miért pont a Csepel teherauók lettek volna kivételek?
 

vilmoci

Well-Known Member
2010. április 24.
1 740
4 262
113
Hát tekintve, hogy 20 plusz éve állnak egy telephelyen hóba fagyba, hozzányúlás nélkül, szerinted milyen állapotban vannak ?
olyanban, hogy léteznek és még menthetőek, de ha elpusztítják őket, akkor legjobb esetben is alkatrészforrások vesznek el... örökre...
mint írtam is, dac-ot, zilt, avia-t, robur-t nem sajnálnám (zilt esetleg)... de a képen lévő Csepel még akár menthetőnek is kinéz... (ráadásul ilyen kialakításban ritka is... talán kettőről tudok...)
nézz be egy Csepel-es fórumba, hogy honnét hoznak patika állapotba kocsikat.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and marton