[HUN] Csepel teherautók

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 993
15 759
113
Hihetetlen ez a kép. Háttérben a Potala palota, a Dalai Láma lakhelye.
261494_extra7.JPG
 
<blockquote rel="molnibalage">Mit látni a képen?

Egy Csepel kamiont Lhasaban (Tibet fővárosában)
Itt a cikk amit <b>ministrator</b> linkelt az előbb
http://www.automotor.hu/extra/csepel-hegyi-kocsik-tibetben-622784</blockquote>

ministrator...először azt hittem, hogy csak elgépelés:-)
 
Mellé ment volna? (videóban 1:00)
62451c52ad3e11b858c9b1995ca580ff.jpg

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
mondjuk azért rohadjon le a f@sza, aki kitalálta, hogy egy Csepelt rakjanak ki céltárgynak...:mad:
pont erre volnának valók a dac-665-ösök...o_O
 
Ezeknek nem valami muzeumban lenne a helyük? vagy meg olyan sok van belőlük?


Erre azt hiszem tudok válaszolni.1965-ben 15760 gépkocsival rendelkezett a Néphadsereg amelyek nagyrészt Csepelek( D-344,CS-350,CS-130) voltak.Ez a szám 1975-re 24000-ra nőtt amiből 2400db D-566 volt és 700db URAL- 375.Szóval van mit szétlőni!
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Ezeknek nem valami muzeumban lenne a helyük? vagy meg olyan sok van belőlük?
Akár ott is, de inkább gyűjtőknél lenne a helyük...
Ez valószínűleg nem annyira kitaposott belű... még felújítási alapnak is kiváló lehetett volna... talán.... ráadásul ezzel a felépíménnyel tán csak egy-kettő létezik ... (mármint üzemképes... amit el lehet vinni olyan helyekre, ahol láthatják iskolások, porontyok :D, meg úgy az átlagpolgár, hogy régebben nem csak kábelkorbácsot, meg fröccsöntött játékot volt képes produkálni a magyar ipar...)
Sajnos nem tudom feltételezni a szárazföldiekről, hogy lett volna annyi eszük, hogy a nehezen beszerezhető ritka fődarabokat legalább kiszerelték volna, mielőtt barbárkodnak
.. a honvédségben sajnos továbbra is mérhetetlen sötétség uralkodik... o_O
Erre azt hiszem tudok válaszolni.1965-ben 15760 gépkocsival rendelkezett a Néphadsereg amelyek nagyrészt Csepelek( D-344,CS-350,CS-130) voltak.Ez a szám 1975-re 24000-ra nőtt amiből 2400db D-566 volt és 700db URAL- 375.Szóval van mit szétlőni!
emiatt a hozzáállás miatt nem maradt az utókornak például 130-as Csepel.. (bár lehet, hogy tévedek és van belőle kettő vagy három)... meg az 566-osokat is sikerült olyan eredményesen eltüntetni, hogy hírmondónak is alig maradt belőlük...o_O
leírok pár ismeretlen szót: műszaki örökség mentése, ápolása...
 
Akár ott is, de inkább gyűjtőknél lenne a helyük...
Ez valószínűleg nem annyira kitaposott belű... még felújítási alapnak is kiváló lehetett volna... talán.... ráadásul ezzel a felépíménnyel tán csak egy-kettő létezik ... (mármint üzemképes... amit el lehet vinni olyan helyekre, ahol láthatják iskolások, porontyok :D, meg úgy az átlagpolgár, hogy régebben nem csak kábelkorbácsot, meg fröccsöntött játékot volt képes produkálni a magyar ipar...)
Sajnos nem tudom feltételezni a szárazföldiekről, hogy lett volna annyi eszük, hogy a nehezen beszerezhető ritka fődarabokat legalább kiszerelték volna, mielőtt barbárkodnak
.. a honvédségben sajnos továbbra is mérhetetlen sötétség uralkodik... o_O

emiatt a hozzáállás miatt nem maradt az utókornak például 130-as Csepel.. (bár lehet, hogy tévedek és van belőle kettő vagy három)... meg az 566-osokat is sikerült olyan eredményesen eltüntetni, hogy hírmondónak is alig maradt belőlük...o_O

nem!Amiatt nem meradt mert a sereg inkább kukába dota őket ahelyett,hogy kiárusította volna amit lehet.
 
Az nem elherdálás amit szétlőnek.
Az elherdálás ami működik de ahelyett,hogy valami módon pénzt csinálnának belőle szétlövik.Ezeknek a teherautóknak a nagyrésze a lecserélésükkor kb félig roncs volt...
jaja...
szerintem mást nézz madárnak... lövészként biztos belelátsz, hogy melyik milyen állapotban van.
nem is olyan rég még belülről láttam a tömény idiotizmust...
 
jaja...
szerintem mást nézz madárnak... lövészként biztos belelátsz, hogy melyik milyen állapotban van.
nem is olyan rég még belülről láttam a tömény idiotizmust...
Hát tekintve, hogy 20 plusz éve állnak egy telephelyen hóba fagyba, hozzányúlás nélkül, szerinted milyen állapotban vannak ?
 
jaja...
szerintem mást nézz madárnak... lövészként biztos belelátsz, hogy melyik milyen állapotban van.
nem is olyan rég még belülről láttam a tömény idiotizmust...

Szerinted miért cserélték le őket?A Néphadseregben volt egy halom technika aminek csak töredéke volt működőképes,miért pont a Csepel teherauók lettek volna kivételek?
 
Hát tekintve, hogy 20 plusz éve állnak egy telephelyen hóba fagyba, hozzányúlás nélkül, szerinted milyen állapotban vannak ?
olyanban, hogy léteznek és még menthetőek, de ha elpusztítják őket, akkor legjobb esetben is alkatrészforrások vesznek el... örökre...
mint írtam is, dac-ot, zilt, avia-t, robur-t nem sajnálnám (zilt esetleg)... de a képen lévő Csepel még akár menthetőnek is kinéz... (ráadásul ilyen kialakításban ritka is... talán kettőről tudok...)
nézz be egy Csepel-es fórumba, hogy honnét hoznak patika állapotba kocsikat.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and marton