Ez nem menetből átkelésTessék menetből mennek át a tiszán, szóval minden rendben
Ez nem menetből átkelésTessék menetből mennek át a tiszán, szóval minden rendben
Én már azt sem tudom, mi a vita alap kérdése? Felderítés utáni átkelés lehetséges-e menetből vagy az nem is szükséges, esetleg egyik sem?Itt már csak a piócás ember segíthet...
![]()
Persze, hogy nem, de Celebra azt hiszi, hogy ez az.Ez nem menetből átkelés
Ugyanez az Osztrák - Magyar monarciával mennyire tetszene?
Ugyanazt mondjátok! Csak előzőleg fel kell készíteni a gépet, hogy biztosan át is érj a túlpartra.Már hogyne lenne.Van jármű,ami menetből képes végrehajtani egy partváltást,ilyen a BTR80 is.Nincs szüksége kiegészitő felszerelésre,minden a vizreszálláshoz szükséges eszköz az alapfelszerelése folyamatos része.
Más járművek erre nem képesek,mert komoly előkészitésre,kiegészitő eszkzk felszerelésére van hozzá szükség.Erre példa a korai M109 tarackok,amikre ha felszerelték az úszópontonokat az oldalukra,önerőből képesek voltak partváltásra.Vagyis menetböl,kiegészitő felszerelés felrakása nélkül nem képes az úszásra alapbol.
Ugyanazt mondjátok! Csak előzőleg fel kell készíteni a gépet, hogy biztosan át is érj a túlpartra.
Van egy vitorlás kishajó a Dolphin26. Holland mintára Tamásiban gyártják. Hogy viszonylag olcsó legyen a belmotort un egyenes kihajtással viszik ki. A tengely egyenesen kihajt egy tömszelencén át. Emiatt a megoldás miatt már nem egy ilyen hajó kezdett el süllyedni, ázott be, stb. Egy BTR fémből van és rohadtul kevés van kint belőle a vízből. Ha itt beömlik a víz, akkor úszás van, nem szivattyú... Az ABV védelemhez a levegő nyomásánál kell nagyobb nyomás, a víz ellen már más a játék. A kettő nincs pariban. Rengeteg mindent kell védened a víztől. Eddig a süllyedésről beszéltünk, de a vízbetörés műszaki hibát is okozhat... Tehát ezért kell minden tömítésnek rendben lennie...
Egy Duna szélességű és sodrású folyóról nem is beszélve.
Apropó! Egy kérdés...
A desszanttérben éles helyzetben bent figyel a lövészraj? Vagy csak a gépek átjuttatásáról beszélünk ilyenkor...?
Itt jön az,hogy haderő szinten mást jelent a kifejezés.Víziaknákat azért fel kell deríteni, szóval csak úgy, menetből biztos nem kel át egy bármekkora haderő.
De,éppenséggel a BTRek pont azt mutatták be,hogy köszönik szépen,ha műszakilag rendbe vannak téve,képesek a menetből való partváltásra.Ez nem menetből átkelés
Perszehogypersze!A desszanttérben éles helyzetben bent figyel a lövészraj? Vagy csak a gépek átjuttatásáról beszélünk ilyenkor...?
Ugyanazt mondjátok! Csak előzőleg fel kell készíteni a gépet, hogy biztosan át is érj a túlpartra.
Van egy vitorlás kishajó a Dolphin26. Holland mintára Tamásiban gyártják. Hogy viszonylag olcsó legyen a belmotort un egyenes kihajtással viszik ki. A tengely egyenesen kihajt egy tömszelencén át. Emiatt a megoldás miatt már nem egy ilyen hajó kezdett el süllyedni, ázott be, stb. Egy BTR fémből van és rohadtul kevés van kint belőle a vízből. Ha itt beömlik a víz, akkor úszás van, nem szivattyú... Az ABV védelemhez a levegő nyomásánál kell nagyobb nyomás, a víz ellen már más a játék. A kettő nincs pariban. Rengeteg mindent kell védened a víztől. Eddig a süllyedésről beszéltünk, de a vízbetörés műszaki hibát is okozhat... Tehát ezért kell minden tömítésnek rendben lennie...
Egy Duna szélességű és sodrású folyóról nem is beszélve.
Apropó! Egy kérdés...
A desszanttérben éles helyzetben bent figyel a lövészraj? Vagy csak a gépek átjuttatásáról beszélünk ilyenkor...?
Mivel a csehek nyilvánosan pályáztatják és sok a jelentkező, tuti lesz fellebbezés, amivel évekig elhúzódhat az ügy. Ennek sokan alaláfutottak már.
Nálunk a 100 teljesen reális, hiszen szinte minden fegyvernemet vagy újraéleszteni vagy modernizálni kell a Gripeneken kívül. A Zrínyi célja nem a mennyiség, hanem az elhalt, elhaló képességek újbóli megteremtése.
Az az igazság, hogy azt már tudjuk, hogy mit NEM jelent, de még senkitől nem tudtuk meg, hogy mit is jelent VALÓJÁBAN!Celebra bocs, én már elveszítettem a fonalat. Konkrétan, szerinted, pontról pontra mit fed a menetből való partváltás?
Komolyabb mennyiség lesz, akármelyik jármű lesz kiválasztva. A legnagyobb szárazföldi fegyvernemet kell átfegyverezni. Lgisztikai, kiképzési szempontból, meg a hazai gazdasági szereplők bevonása miatt is a csehekéhez hasonló mennyiség indokolt az új harcjárműből. A legenda szerint ez lesz a legkomolyabb (legdrágább) része a fejlesztésnek. Egyáltalán nem mindegy milyen gazdasági konstrukcióban, milyen képesságű gyalogsági harcjármű lesz rendszeresítve a következő 40-50 évben.A 100 az akkor is kevéske. Akkor legalább APC-ből lehetne normális(200+) mennyiség.
Dudi semennyire,ugyanis korábban abbol másoltam ki neki a BTR80 ismertetőjének első bekezdésétMeg szeretném kérdezni, hogy a Haditechnika című folyóiratot mennyire fogadjuk el perdöntőnek?![]()
Harchelyzetben benne van az egész raj.Ugyanazt mondjátok! Csak előzőleg fel kell készíteni a gépet, hogy biztosan át is érj a túlpartra.
Van egy vitorlás kishajó a Dolphin26. Holland mintára Tamásiban gyártják. Hogy viszonylag olcsó legyen a belmotort un egyenes kihajtással viszik ki. A tengely egyenesen kihajt egy tömszelencén át. Emiatt a megoldás miatt már nem egy ilyen hajó kezdett el süllyedni, ázott be, stb. Egy BTR fémből van és rohadtul kevés van kint belőle a vízből. Ha itt beömlik a víz, akkor úszás van, nem szivattyú... Az ABV védelemhez a levegő nyomásánál kell nagyobb nyomás, a víz ellen már más a játék. A kettő nincs pariban. Rengeteg mindent kell védened a víztől. Eddig a süllyedésről beszéltünk, de a vízbetörés műszaki hibát is okozhat... Tehát ezért kell minden tömítésnek rendben lennie...
Egy Duna szélességű és sodrású folyóról nem is beszélve.
Apropó! Egy kérdés...
A desszanttérben éles helyzetben bent figyel a lövészraj? Vagy csak a gépek átjuttatásáról beszélünk ilyenkor...?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..