Persze, hogy nem, de Celebra azt hiszi, hogy ez az.Ez nem menetből átkelés
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Persze, hogy nem, de Celebra azt hiszi, hogy ez az.Ez nem menetből átkelés
Ugyanez az Osztrák - Magyar monarciával mennyire tetszene?
Ugyanazt mondjátok! Csak előzőleg fel kell készíteni a gépet, hogy biztosan át is érj a túlpartra.Már hogyne lenne.Van jármű,ami menetből képes végrehajtani egy partváltást,ilyen a BTR80 is.Nincs szüksége kiegészitő felszerelésre,minden a vizreszálláshoz szükséges eszköz az alapfelszerelése folyamatos része.
Más járművek erre nem képesek,mert komoly előkészitésre,kiegészitő eszkzk felszerelésére van hozzá szükség.Erre példa a korai M109 tarackok,amikre ha felszerelték az úszópontonokat az oldalukra,önerőből képesek voltak partváltásra.Vagyis menetböl,kiegészitő felszerelés felrakása nélkül nem képes az úszásra alapbol.
Ugyanazt mondjátok! Csak előzőleg fel kell készíteni a gépet, hogy biztosan át is érj a túlpartra.
Van egy vitorlás kishajó a Dolphin26. Holland mintára Tamásiban gyártják. Hogy viszonylag olcsó legyen a belmotort un egyenes kihajtással viszik ki. A tengely egyenesen kihajt egy tömszelencén át. Emiatt a megoldás miatt már nem egy ilyen hajó kezdett el süllyedni, ázott be, stb. Egy BTR fémből van és rohadtul kevés van kint belőle a vízből. Ha itt beömlik a víz, akkor úszás van, nem szivattyú... Az ABV védelemhez a levegő nyomásánál kell nagyobb nyomás, a víz ellen már más a játék. A kettő nincs pariban. Rengeteg mindent kell védened a víztől. Eddig a süllyedésről beszéltünk, de a vízbetörés műszaki hibát is okozhat... Tehát ezért kell minden tömítésnek rendben lennie...
Egy Duna szélességű és sodrású folyóról nem is beszélve.
Apropó! Egy kérdés...
A desszanttérben éles helyzetben bent figyel a lövészraj? Vagy csak a gépek átjuttatásáról beszélünk ilyenkor...?
Itt jön az,hogy haderő szinten mást jelent a kifejezés.Víziaknákat azért fel kell deríteni, szóval csak úgy, menetből biztos nem kel át egy bármekkora haderő.
De,éppenséggel a BTRek pont azt mutatták be,hogy köszönik szépen,ha műszakilag rendbe vannak téve,képesek a menetből való partváltásra.Ez nem menetből átkelés
Perszehogypersze!A desszanttérben éles helyzetben bent figyel a lövészraj? Vagy csak a gépek átjuttatásáról beszélünk ilyenkor...?
Ugyanazt mondjátok! Csak előzőleg fel kell készíteni a gépet, hogy biztosan át is érj a túlpartra.
Van egy vitorlás kishajó a Dolphin26. Holland mintára Tamásiban gyártják. Hogy viszonylag olcsó legyen a belmotort un egyenes kihajtással viszik ki. A tengely egyenesen kihajt egy tömszelencén át. Emiatt a megoldás miatt már nem egy ilyen hajó kezdett el süllyedni, ázott be, stb. Egy BTR fémből van és rohadtul kevés van kint belőle a vízből. Ha itt beömlik a víz, akkor úszás van, nem szivattyú... Az ABV védelemhez a levegő nyomásánál kell nagyobb nyomás, a víz ellen már más a játék. A kettő nincs pariban. Rengeteg mindent kell védened a víztől. Eddig a süllyedésről beszéltünk, de a vízbetörés műszaki hibát is okozhat... Tehát ezért kell minden tömítésnek rendben lennie...
Egy Duna szélességű és sodrású folyóról nem is beszélve.
Apropó! Egy kérdés...
A desszanttérben éles helyzetben bent figyel a lövészraj? Vagy csak a gépek átjuttatásáról beszélünk ilyenkor...?
Mivel a csehek nyilvánosan pályáztatják és sok a jelentkező, tuti lesz fellebbezés, amivel évekig elhúzódhat az ügy. Ennek sokan alaláfutottak már.
Nálunk a 100 teljesen reális, hiszen szinte minden fegyvernemet vagy újraéleszteni vagy modernizálni kell a Gripeneken kívül. A Zrínyi célja nem a mennyiség, hanem az elhalt, elhaló képességek újbóli megteremtése.
Az az igazság, hogy azt már tudjuk, hogy mit NEM jelent, de még senkitől nem tudtuk meg, hogy mit is jelent VALÓJÁBAN!Celebra bocs, én már elveszítettem a fonalat. Konkrétan, szerinted, pontról pontra mit fed a menetből való partváltás?
Komolyabb mennyiség lesz, akármelyik jármű lesz kiválasztva. A legnagyobb szárazföldi fegyvernemet kell átfegyverezni. Lgisztikai, kiképzési szempontból, meg a hazai gazdasági szereplők bevonása miatt is a csehekéhez hasonló mennyiség indokolt az új harcjárműből. A legenda szerint ez lesz a legkomolyabb (legdrágább) része a fejlesztésnek. Egyáltalán nem mindegy milyen gazdasági konstrukcióban, milyen képesságű gyalogsági harcjármű lesz rendszeresítve a következő 40-50 évben.A 100 az akkor is kevéske. Akkor legalább APC-ből lehetne normális(200+) mennyiség.
Dudi semennyire,ugyanis korábban abbol másoltam ki neki a BTR80 ismertetőjének első bekezdésétMeg szeretném kérdezni, hogy a Haditechnika című folyóiratot mennyire fogadjuk el perdöntőnek?
Harchelyzetben benne van az egész raj.Ugyanazt mondjátok! Csak előzőleg fel kell készíteni a gépet, hogy biztosan át is érj a túlpartra.
Van egy vitorlás kishajó a Dolphin26. Holland mintára Tamásiban gyártják. Hogy viszonylag olcsó legyen a belmotort un egyenes kihajtással viszik ki. A tengely egyenesen kihajt egy tömszelencén át. Emiatt a megoldás miatt már nem egy ilyen hajó kezdett el süllyedni, ázott be, stb. Egy BTR fémből van és rohadtul kevés van kint belőle a vízből. Ha itt beömlik a víz, akkor úszás van, nem szivattyú... Az ABV védelemhez a levegő nyomásánál kell nagyobb nyomás, a víz ellen már más a játék. A kettő nincs pariban. Rengeteg mindent kell védened a víztől. Eddig a süllyedésről beszéltünk, de a vízbetörés műszaki hibát is okozhat... Tehát ezért kell minden tömítésnek rendben lennie...
Egy Duna szélességű és sodrású folyóról nem is beszélve.
Apropó! Egy kérdés...
A desszanttérben éles helyzetben bent figyel a lövészraj? Vagy csak a gépek átjuttatásáról beszélünk ilyenkor...?
Nem, de nem is ide tartozik!Ez is volt már?
Titokzatos fegyveres szerv fog vaddisznókra lövöldözni hangtompítóval és éjjellátóval
https://magasles.reblog.hu/eltunt-tobb-szaz-asp-s-vaddiszno
https://magasles.reblog.hu/titokzatos-fegyveres-szerv-fog-vaddisznokra-lovoldozni-hangtompi
Annál is inkább, mert a cseh hadsereggel eléggé hasonló az MH felépítése.Komolyabb mennyiség lesz, akármelyik jármű lesz kiválasztva. A legnagyobb szárazföldi fegyvernemet kell átfegyverezni. Lgisztikai, kiképzési szempontból, meg a hazai gazdasági szereplők bevonása miatt is a csehekéhez hasonló mennyiség indokolt az új harcjárműből. A legenda szerint ez lesz a legkomolyabb (legdrágább) része a fejlesztésnek. Egyáltalán nem mindegy milyen gazdasági konstrukcióban, milyen képesságű gyalogsági harcjármű lesz rendszeresítve a következő 40-50 évben.
Yes.Annál is inkább, mert a cseh hadsereggel eléggé hasonló az MH felépítése.