Úgy tűnik, hogy az AN-26-osunkat a ruszkikkal szervizeltetjük és a Magnus Aircraft fogja az IL-103-at gyártani.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ha a desszantba van ket kisember. Nincs gond 2 testesebb jobb desszant ./cipekedosok./ ket kicsi meg egy nagy bal desszant. Bw zsak bal desszant hiradokeszulekkel atellenbe toronybarakva akasztoba beakasztva rogzitve. Jobb desszant szaba helyere a loszeresladak egy resze egy ket lada /3-4 konzerv./ viz kozosellatmany a ladak alatt padlolemezen. Kezszem az ures /szerelo/hirados./ ullesekre pakol. A toronylovesz toronygyurujenek a vonalan a kor kinegyszogesitesevel lehet pakolni. Iranyzo a toronyra van rogzive./ plussz a jarmu kulso belso oldala is aggathato kissebb motyova akar taskaval tardobo zsebel 15 cm madzag kell hogy allul fellul le legyen rogzitve /es aki a cipojet meg rudja kotni a gyors oldasrol is tud gondoskodni./
Semmi ilyet nem allitottam. De igen a rajok osszeallitasanal a testalkat figyelembe vetele epp oly fontos mint egyeb tulajdonsagoke.Fantasztikus. Mindjárt kiderül, hogy egy jól pakolható jármű.
Csak kell a desszantba 2 hobbit.
És a rajtokat is úgy kell összeválogatni, nem az emberek képességei alapján, hanem testalkat szerint.![]()
Úgy tűnik, hogy az AN-26-osunkat a ruszkikkal szervizeltetjük és a Magnus Aircraft fogja az IL-103-at gyártani.
Ha tegnap le is adtuk a megrendelest is meg minimum 3-4-5 ev mire 100% osan bevetheto lessz a gep mimdenki kikepezve begyakorolva. Minden eljaras kidolgozva beintegralva a rendszerbe... De mivel nekunk nem egy csucsraporgetett gyartasu gepekrol van szo igy igy az elso es az utolso gep kozott nagyobb intervallum is elkepzelheto./hisz a gyarto tobb helyre is szallit majd./ igy viszont a gepekhez olcsobban lehet hozzajutni. Mert nem kotjuk le a termelest. Hanem a gyar szempontjabol egy sorozatbol "ki-ki kapnak egy gepet./ a mi esetunkbe ez nem problema a kis rendelt memmyiseg miatt de igy beferunk egy nagyobb gyartott mennyiseg koze./Akkor ezek szerint még tovább kell üzemeltetni az egyetlen An-26-ost, mert nem lesz időben váltótípus...
Akkor ezek szerint még tovább kell üzemeltetni az egyetlen An-26-ost, mert nem lesz időben váltótípus...
Nagyon sokan belike-oltátok ezt a posztot, de nem tudom, hogy mindenkinek átjött, hogy miről is van szó. Az IL-103-as licence gyártása már nem új fejlemény.Úgy tűnik, hogy az AN-26-osunkat a ruszkikkal szervizeltetjük és a Magnus Aircraft fogja az IL-103-at gyártani.
A puma papiron nagyon jo a valosagba is nagyon jo kepessegekkel. De kiforratlan 0tapasztalattal /amit a nemetek muvelnek veluk az nem tapasztalat/ draga alkatresszellattassal. /a nemeteknek nincs penz az uzemeltrtesukre pedig penzesebb hadsereg mint mi./ fore is... Nincsenek variacioi az alvaznak. Se muszaki se sebesultkihordo se tamogato /aknavetovel atgm el./ se semmi. /de van benne wc./ es a legdragabbA mi gépünk még a tervezőasztalon van. Nagyon játszanak a tűzzel, lásd: ahogy a szlovákok jártak. Hirtelen nagyon szükségük lett szállítógépre, de nekünk szerintem nem is kellene. Úgyis csak a közösködés megy itt mindenhol. Volna egy másik kérdésem felétek: Az ASCOD IFV és a CV90-es a Pumához képest árfekvésben hogy néz ki ? Mert írták itt a fórumban, hogy a Pumákkal gondok vannak, mert szerintem ennyire azért nem kellene német függőknek lennünk, pedig én aztán személy szerint nagyon szeretem a német technikát, bármilyen formában.
Nagyon sokan belike-oltátok ezt a posztot, de nem tudom, hogy mindenkinek átjött, hogy miről is van szó. Az IL-103-as licence gyártása már nem új fejlemény.
Azonban ez az AN-26-os dolog mindenképpen.
Ha jól értem, akkor az Ancsáka a Mi-24-esekhez hasonlóan restaurálják, korszerűsítik. Mert ugye az egyetlen magyar megmaradt 406-os oldalszámú gépet eddig is javították szervizelték itthon. 2019-20-ra meg is van a nyertese ennek a pályázatára.
Mi értelme lenne egy orosz cégnek fizetni ugyanezért. Hacsak nem valami "gyári" nagyjavítást nem akarunk rajta eszközölni.
Amennyiben tényleg így lesz, akkor azért az egy elég komoly fordulatot hoz a beszerzésekben. Ugyebár 5 gép van, amiből még 1-ben van minimális repidő.
Én nem tudom, hogy milyen állapotban vannak, de ha 3-4 darabot sikerül összerántani/modernizálni az 5-ből, akkor érdekes kérdés lehet, hogy mit veszünk melléjük!![]()
Nagyon sokan belike-oltátok ezt a posztot, de nem tudom, hogy mindenkinek átjött, hogy miről is van szó. Az IL-103-as licence gyártása már nem új fejlemény.
Azonban ez az AN-26-os dolog mindenképpen.
Ha jól értem, akkor az Ancsáka a Mi-24-esekhez hasonlóan restaurálják, korszerűsítik. Mert ugye az egyetlen magyar megmaradt 406-os oldalszámú gépet eddig is javították szervizelték itthon. 2019-20-ra meg is van a nyertese ennek a pályázatára.
Mi értelme lenne egy orosz cégnek fizetni ugyanezért. Hacsak nem valami "gyári" nagyjavítást nem akarunk rajta eszközölni.
Amennyiben tényleg így lesz, akkor azért az egy elég komoly fordulatot hoz a beszerzésekben. Ugyebár 5 gép van, amiből még 1-ben van minimális repidő.
Én nem tudom, hogy milyen állapotban vannak, de ha 3-4 darabot sikerül összerántani/modernizálni az 5-ből, akkor érdekes kérdés lehet, hogy mit veszünk melléjük!![]()
Nem jarnank jol. A muszaki szemelyzetunk a kiszolgalo szemelyzetunk addig mit csinal malmozik es fizetjuk vagy atvezenyelik mashova? Netan atkepzik hogy aztan ujra atkepezzek? A mar uj tipusra? Pilotak detto. Vagy pilotat is bereljunk?Ancsára költeni tényleg pénzkidobás szerintem, inkább előrefelé kellene menekülni. Akkor is jobban járnánk, ha a kieső An-26 helyett 1-2 évig bérelni kellene valamit, alkalmanként, ha rámpásra van szükség (évi 1-2 alkalom). Személyszállítás már megoldott.
Az is zavar, hogy egy Antonovot felújítani az ukránokkal háborúzó oroszokkal miért lehet jó ötlet?
Az ascod nem veletlen europa legsikeresebb tipusa. /mert az./
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..