A mi gépünk még a tervezőasztalon van. Nagyon játszanak a tűzzel, lásd: ahogy a szlovákok jártak. Hirtelen nagyon szükségük lett szállítógépre, de nekünk szerintem nem is kellene. Úgyis csak a közösködés megy itt mindenhol. Volna egy másik kérdésem felétek: Az ASCOD IFV és a CV90-es a Pumához képest árfekvésben hogy néz ki ? Mert írták itt a fórumban, hogy a Pumákkal gondok vannak, mert szerintem ennyire azért nem kellene német függőknek lennünk, pedig én aztán személy szerint nagyon szeretem a német technikát, bármilyen formában.
A puma papiron nagyon jo a valosagba is nagyon jo kepessegekkel. De kiforratlan 0tapasztalattal /amit a nemetek muvelnek veluk az nem tapasztalat/ draga alkatresszellattassal. /a nemeteknek nincs penz az uzemeltrtesukre pedig penzesebb hadsereg mint mi./ fore is... Nincsenek variacioi az alvaznak. Se muszaki se sebesultkihordo se tamogato /aknavetovel atgm el./ se semmi. /de van benne wc./ es a legdragabb
Cv 90 a puma elott a legdragabb volt. Most is elegge draga. Jo alapplatform sok kifejlesztett /De tulzottan el nem terjedt!!!!/ variansal. /nem 40 es boforsal nem kinaljak / skandinav vegulis minden a helyen van. Reszletrkbe menoen kidolgozva. De a skandinav terepre berendezessel felszerelessel. Tehat eszaki terepre kifelylesztve. /ez nagy hatrany ahogy a bizonytalan tamogatas is gyartoi oldalrol.../
Ascod
Olcso /es nem a minosegi hatranyai miatt./
Eszmeletlen mennyisegu variacio. Prospektusbol osszerakhatoak a kivant gepek mint egy uj auto szalonba szinte... A gyarto engedi a sajat fejlesztesek korlatlan beepiteset. A gyarto engedi a fobb alkatreszek utangyartasanak jogat. A gyarto engedi egy osszeszerelest/keszreszerelest a megrendelo orszagba. Akar a komplett gyartast atadja azorszagnak...
Ha mondjuk ausztriabol kerjuk a hegesztett testet. Az osztrak gyartotol konzorciumtol. Kedvezmenyt kapunk valamelyik osztrak berendezesre. Ha angliabol akkor angol berendezesre...
A beepitenfo eszkozoket meg onnan rendeljuk a piacrol ahonnan akarjuk... Teszem azt a motort es a testet az osztrakoktol /a motorra megkapjuk a kedvezmenyt. Pl kialkudjuk hogy magyar beszallitok gyartsak le a motor fo kopo alkatreszeit a beepitendo motorokhoz .olyan szerzodessel ahol az utangyartasi jogokkal a honvedseg rendelkezik. /igy kesobb raktarkeszlet alakithato ki./ de ugyan ez az angolokkal es a spanyolokkal is eljatszhato...
Ekozbe. A toronyfegyverzetre kerjuk a gyartot hogy integralja az oerliko 35 mm eset. /ingyen megteszik hisz az oerlikonnal kozos ugyletet hajtanak vegre./
Mig a felderito rendszert az angoloktol is beszerezhetjuk. Ha azok olcsobban adjak ar ertek minoseg aranyba mint a spanyol vagy az osztrak... /de ha akarunk a gyarto as sajatunkat is integralja ingyen./csak be kell tennie a valaszthato opciok koze./
A tulnyomas abv vedelmi rendszert meg mondjuk magunk fejlesztjuk./ de ha az osztrak spanyol angol olcsobban adja lehet megeri venni de ha jobb minoeget tudunk proddukalni vagy hasonlo kepessegut olcson erdemes a sajatot valasztani es ezt betenni a kozos opciok koze a kovetkezo vevoknek.../
Egyszoval az ascoddal egy olon jol varialhato jarmuvet kapunk amihez akkora hozzaadott erteket adunk amekkorat es amikor akarunk /akar kesonbbi sajat modernizacio vagy folyamatos aprobb modernizaciok is jatszanak./ akar tobb gyartotol vagy sajat fejlesztesbe.
Plussz a fejlesztseinknek egybol piacot is talalunk. Hisz aki az ascodot alkalmazza valaszthatja a mi fejlesztrsunk is egy gyrtashoz vagy modernizaciohoz... Arrol nem is beszelve hogy nem csak ifv jatszik hanem a trljes paletta szinte ami lanctalpasra rakhato. De a hianyzo elemeket akar mi is kifejleszthetjuk gyartoi segitseggel /kesobbi reszesedesert 3 fel megrendelese eseten./