Nem fizeti őket senki, simán csak átvették a Bloomberg cikkét, mert akkor kevesebbet kell gondolkodni meg dolgozni...Ja, arra azért kíváncsi vagyok, hogy most ki fizeti őket? Melyik gyártó? Tippek?
Nem fizeti őket senki, simán csak átvették a Bloomberg cikkét, mert akkor kevesebbet kell gondolkodni meg dolgozni...
Biztos fizettek érte. Jellemzően Soros. ( áll a konteók élén. )
Ez egy ilyen hely...

Elég bonyolult.Ki most az Index tulajdonosa? Az nem lehet hogy duplacsavar van?
Épp most tematizálják a magyar közvéleményt hogy sz@r az F-35, ezért nem azt vesznek...
Ott a pont. A Bloomberg cikk erősen Boeing-súgta dolog. Valószínű a Boeing médiaszekciója adott le egy rendelést a Lockheed üdvöskéjét ekéző szösszenetre, amit a jóég tudja, hogy miféle félinfók alapján kendácsoltak össze.Nem fizeti őket senki, simán csak átvették a Bloomberg cikkét, mert akkor kevesebbet kell gondolkodni meg dolgozni...
Komolyan mondom egyébként úgy szeretnék újságíró lenni, mert ha a fosért ennyit fizetnek, akkor a minőségért mennyit?Ott a pont. A Bloomberg cikk erősen Boeing-súgta dolog. Valószínű a Boeing médiaszekciója adott le egy rendelést a Lockheed üdvöskéjét ekéző szösszenetre, amit a jóég tudja, hogy miféle félinfók alapján kendácsoltak össze.
Először is, hogy van az, hogy a gépágyú konténer pontosságával nincs említésre méltó gikszer akkor, amikor ugyanez az ágyú beépítve pontatlan?
Mi az, hogy pontatlan? Nem lehet sehogy se belőni? Minden beállítás után elmászik a bekötés? Azonnal, vagy csak a sokadik sorozat után?
Mikori az infó? Más országnak nincs vele baja? Sorolhatnám...
Komolyan mondom egyébként úgy szeretnék újságíró lenni, mert ha a fosért ennyit fizetnek, akkor a minőségért mennyit?
Komolyan mondom egyébként úgy szeretnék újságíró lenni, mert ha a fosért ennyit fizetnek, akkor a minőségért mennyit?

Komolyan mondom egyébként úgy szeretnék újságíró lenni, mert ha a fosért ennyit fizetnek, akkor a minőségért mennyit?
Ki most az Index tulajdonosa? Az nem lehet hogy duplacsavar van és épp most tematizálják a magyar közvéleményt hogy sz@r az F-35, így majd jobban megérti a nép ha nem azt vesznek...
Persze a legvalószínűbb hogy csak átvették a Bloomberg cikkét, mert valamiről írni kell, de nincs miről.

Mivel az ágyú önmagában pontosra sikerült, ha igaz a hír, akkor gyártástechnológiai fegyelem kérdése az ügy. És ezzel függ valahol össze, hogy a szegecseket összecserélték.A gépágyú az F-35 -ön nettó marhasàg.
Tök lényegtelen hogy pontos vagy sem...
Az már viszont èrdekesebb probléma hogy az összeszerelés soràn több száz gépnél felcserélték a titàn és az inconel szegecseket a teherviselő helyeken...![]()
Ki most az Index tulajdonosa?
Egy dolgot nem értek a táblázat kapcsán. 2018-ban fejeződött be a C-5M Super Galaxy-k teljes modernizálása, ám ott "csak" 62%-os adatot látok. - Akkor most olyan rosszul dolgoztak, vagy csak annyit lehetett kihozni a bő 30 éves masinákból...

Most nézem hogy rossz a link.A gépágyú az F-35 -ön nettó marhasàg.
Tök lényegtelen hogy pontos vagy sem...
Az már viszont èrdekesebb probléma hogy az összeszerelés soràn több száz gépnél felcserélték a titàn és az inconel szegecseket a teherviselő helyeken...![]()
Az ALIS egy karbantartó rendszer….volt. Annak is nagyon rossz.Meg azért az ALIS-al kapcsolatos kiberbiztonsági aggályok sem elhanyagolhatóak
Az ALIS egy karbantartó rendszer….volt. Annak is nagyon rossz.
Lecserélik az ODIN-ra (Operational Data Integrated Network).
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..