F-35 Lightning II (Lockheed Martin)

Biztos fizettek érte. Jellemzően Soros. ( áll a konteók élén. )

Ez egy ilyen hely...

Ki most az Index tulajdonosa? Az nem lehet hogy duplacsavar van és épp most tematizálják a magyar közvéleményt hogy sz@r az F-35, így majd jobban megérti a nép ha nem azt vesznek... :rolleyes:
Persze a legvalószínűbb hogy csak átvették a Bloomberg cikkét, mert valamiről írni kell, de nincs miről.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Ki most az Index tulajdonosa? Az nem lehet hogy duplacsavar van?
Épp most tematizálják a magyar közvéleményt hogy sz@r az F-35, ezért nem azt vesznek...
Elég bonyolult.
Viszont a szellemisége sokkal egyszerűbben megfogalmazható. De ez nem F-35 topik téma.
Vki fentebb leírta mi van a cikk mögött.
Lustaság. Ctrl c ctrl v egy amerikai cikkből és csak a google fordító alapszövegét kellett kicsit magyarosítani.
Hogy DT-t idézzem: Ennyi.
 
Nem fizeti őket senki, simán csak átvették a Bloomberg cikkét, mert akkor kevesebbet kell gondolkodni meg dolgozni...
Ott a pont. A Bloomberg cikk erősen Boeing-súgta dolog. Valószínű a Boeing médiaszekciója adott le egy rendelést a Lockheed üdvöskéjét ekéző szösszenetre, amit a jóég tudja, hogy miféle félinfók alapján kendácsoltak össze.
Először is, hogy van az, hogy a gépágyú konténer pontosságával nincs említésre méltó gikszer akkor, amikor ugyanez az ágyú beépítve pontatlan?
Mi az, hogy pontatlan? Nem lehet sehogy se belőni? Minden beállítás után elmászik a bekötés? Azonnal, vagy csak a sokadik sorozat után?
Mikori az infó? Más országnak nincs vele baja? Sorolhatnám...
 
Ott a pont. A Bloomberg cikk erősen Boeing-súgta dolog. Valószínű a Boeing médiaszekciója adott le egy rendelést a Lockheed üdvöskéjét ekéző szösszenetre, amit a jóég tudja, hogy miféle félinfók alapján kendácsoltak össze.
Először is, hogy van az, hogy a gépágyú konténer pontosságával nincs említésre méltó gikszer akkor, amikor ugyanez az ágyú beépítve pontatlan?
Mi az, hogy pontatlan? Nem lehet sehogy se belőni? Minden beállítás után elmászik a bekötés? Azonnal, vagy csak a sokadik sorozat után?
Mikori az infó? Más országnak nincs vele baja? Sorolhatnám...
Komolyan mondom egyébként úgy szeretnék újságíró lenni, mert ha a fosért ennyit fizetnek, akkor a minőségért mennyit?
 
Komolyan mondom egyébként úgy szeretnék újságíró lenni, mert ha a fosért ennyit fizetnek, akkor a minőségért mennyit?

Gondolom ugyanennyit.... csak nálad több lenne a befektetett munka, mert csak utánanéznél egy-két dolognak, mielőtt leírod.
Nálad inkább az lenne a kérdés, hogy mennyi lenne az a pénz, amiért hajlandó lennél leírni valamit, ami ellentmond az ismereteidnek. (Vagy pénz helyett egy repülés a Gripen/F-16/stb hátsó ülésében, légvédelmi éleszlövészet Lengyelországban vagy mi kellene hozzá?)
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Komolyan mondom egyébként úgy szeretnék újságíró lenni, mert ha a fosért ennyit fizetnek, akkor a minőségért mennyit?

nem a minoseg szamit hanem a politika.

minden medianak van valami gazdaja ami egyik vagy masik part tagja es az alapjan irjak meg a cikkeket...

a tenyek meg igazsag meg relativ kategoria... ahogy trupli mondja..fake news...
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and krisss
Ki most az Index tulajdonosa? Az nem lehet hogy duplacsavar van és épp most tematizálják a magyar közvéleményt hogy sz@r az F-35, így majd jobban megérti a nép ha nem azt vesznek... :rolleyes:
Persze a legvalószínűbb hogy csak átvették a Bloomberg cikkét, mert valamiről írni kell, de nincs miről.

Najó de ki dönti el azt, hogy index lehozza a blombereg cikket. :)

Van amúgy egy pövegödre ennek a military pornnak. 1-2 Napi szinten van cikk F-35ről. Egyik nap a legszarabb fordulni se tud, hibás is.... pár nap múlva meg a villámot is visszab*a az égre. Mindenki vállogathat kedvére melyiket hozza le magyar nyelven. Ja és lehozzák, Van hogy index van hogy 888 van hogy...
 
  • Tetszik
Reactions: anonim999
A gépágyú az F-35 -ön nettó marhasàg.
Tök lényegtelen hogy pontos vagy sem...

Az már viszont èrdekesebb probléma hogy az összeszerelés soràn több száz gépnél felcserélték a titàn és az inconel szegecseket a teherviselő helyeken...o_O
Mivel az ágyú önmagában pontosra sikerült, ha igaz a hír, akkor gyártástechnológiai fegyelem kérdése az ügy. És ezzel függ valahol össze, hogy a szegecseket összecserélték.
Vagy rossz kanban polcról készítették ki a sorra a művelethez a szegecseket, vagy valakik egy ideig rosszul töltötték a kanbant.
Netán a szegecsbeszállító írt egy SDR-t az adott szegecsrendelésre, hogy akkor titán helyett most inconel-t szállít, aztán senki nem nézte, hogy melyik gyártócella igényét szállítják épp és végül a titános műveleti sorra jóvá is hagyták a tételt.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Z7AWG3KXFZCUXB2I6VSOM56QJE.jpg
Egy dolgot nem értek a táblázat kapcsán. 2018-ban fejeződött be a C-5M Super Galaxy-k teljes modernizálása, ám ott "csak" 62%-os adatot látok. - Akkor most olyan rosszul dolgoztak, vagy csak annyit lehetett kihozni a bő 30 éves masinákból... :(
 
Az ALIS egy karbantartó rendszer….volt. Annak is nagyon rossz.
Lecserélik az ODIN-ra (Operational Data Integrated Network).

Nem teljesen értem mit akarsz mondnai ezzel? A gép üzemeltetése szempontjából szerintem elég nagy gond, ha az annak kiszolgálására tervezett logisztikai rendszer szarul működik.
Elolvasva egyébként a Bloomber eredeti cikkét nekem úg tűnik, hogy az ALIS-t érntő problémák és a kiberbiztonsági problémák két külön "téma"