Ha ez igaz, akkor jobb az ajtaja, mint az An-124-esé és az An-225-ösé, mert utóbbiaknál csak a felső "utastér" túlnyomásos...A képek alapján, meg a hozzászólásban lévő gif szerint a teljes raktér túlnyomásos.
Ha ez igaz, akkor jobb az ajtaja, mint az An-124-esé és az An-225-ösé, mert utóbbiaknál csak a felső "utastér" túlnyomásos...A képek alapján, meg a hozzászólásban lévő gif szerint a teljes raktér túlnyomásos.
Nem látom be, miért ne lehetne, csak abban az esetben felhajtod és nem lesz túlnyomásos a tehertér.Hát ez lehetséges, ugyanakkor egy elég buta feature.
Azt gondolom, hogy nem tudták megoldani a nyomástartósságot a hagyományos rámpával ezért hozták a "baltát".
Ennek a hátránya, hogy így a rámpa nem használható teherszállításra, szemben egyes nyugati típusokkal.
Hacsak úgy nem...Nem látom be, miért ne lehetne, csak abban az esetben felhajtod és nem lesz túlnyomásos a tehertér.
Viszont tudsz nagy magasságban sok embert szállítani. Ők így oldották meg.Hacsak úgy nem...
Viszont így nem tudsz darut szerelni a rámpa felé, meg úgy általában + súly az a 4-5m2-es fémből készült ajtó.
Nagyon úgy néz ki. És a két piros sín is megvan amin a daru siklik.A típus apja, az Il-76 nem ugyanilyen?
Tankoló tartály utántöltő lehetDe milyen hajtómű? Vagy talán valamilyen súlymakett?
Tankoló tartály utántöltő lehet
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..