stempunkBakker, ezt a borító lemezeket a kulákok hajlították ebédidoben a munkatáborokban, kézzel?
Botrány!
Tesókám, ez egy múzeumban kiállított gép, miután néhány évtized alatt lerepülte a maga sokezer óráját, és üzemeltetés/karbantartás közben nekitoltak/koccantottak "néhányszor" állványokat, emelőket, létrákat. Ja, aztán a maradványokat annyira összedobták, hogy rá ne dőljön a múzeumi közönségre. Ezért is van hogy veri ez eső, jég, nyáron folyik belőle az olaj, zsír, és tapad rá a kosz.Bakker, ezt a borító lemezeket a kulákok hajlították ebédidoben a munkatáborokban, kézzel?
Botrány!
Tesókám, ez egy múzeumban kiállított gép, miután néhány évtized alatt lerepülte a maga sokezer óráját, és üzemeltetés/karbantartás közben nekitoltak/koccantottak "néhányszor" állványokat, emelőket, létrákat. Ja, aztán a maradványokat annyira összedobták, hogy rá ne dőljön a múzeumi közönségre. Ezért is van hogy veri ez eső, jég, nyáron folyik belőle az olaj, zsír, és tapad rá a kosz.

A légcsavarszabályzásra gondolsz?
Вот так:
![]()
Ez épp An-26-osé...
A 17-es sorszám alatt attól hátrafelé kezdődik a zölddel színezett rész (A-val jelölt tér) és tart addig a válaszfalig, amitől kezdve sárgára van színezve (V-vel jelölt tér)Kinézem a szemem,de nem tudom megfejteni,talán egy menetes orsó van a hajtó tengelyen,és azzal forgatja excenterrel a tollakat?

) az orra felé (a 13-as és a 18-as alkatrészek alkotják). Ezeknek a berendezéseknek az a dolga, hogy ha egy adott beállítási szögön dolgozik a légcsavar, akkor semmilyen ráhatásra ne engedjék elmászkálni a dugattyút. Az csak akkor mehet arrébb, ha a szabályzórendszer parancsot ad neki a mozgásra.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..