Áthaladó An-22-est már hallottam, de a valamivel kisebb, ám annál gyorsabban forgó légcsavarú Tu-95-ös, pláne géppár nagy magassságból jövő hangja mindent felülmúl:
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Tu-95-ös farokgépágyúzik:
23mm-es.30-milliméteres?
Van hozzá valami célzó automatika, vagy szemre lőnek vele,manuálisan?
radar vezérlésű automata30-milliméteres?
Van hozzá valami célzó automatika, vagy szemre lőnek vele,manuálisan?
A fokozhatatlan okozása, avagy a világ egyik leghangosabb gépének, a Tu-95-ösnek a legerősebb példánya tesztrepülés közben, alacsonyan, Zsukovszkij felett:
A Tu-95MSzM program tesztgépe nem csak a nagy dupla pilonjairól ismert, de ez a példány teszteli az NK-12-es hajtóművek legerősebb, 15 ezer helyett már 18 ezer lóerősre fejlesztett változatait.
De ez mitől lenne önmagában hangosabb is? Nos önmagában nem lenne zajosabb a gép, de ezekhez a hajtóművekhez új, szélesebb profilú, nagyobb húrhosszú kísérleti lapátokat is adtak, melyek persze nem olyan szép ívesek, mint a modern légcsavaros gázturbináké, de brutális vonóerőre képesek.
A légcsavarok átmérője maradt 5.5 méteres, ez ugye elmarad a Tu-95-ösnél mélyebben brummogó An-22-esek lassab fordulatú, de nagyobb átmérőjű 6.5 méteres légcsavarjaitól, de ebben a gépben - mivel a fordulatszám a korábbihoz képest azonos maradt - ötvöződik a Tu-95-ösök mindenen átható hangereje az An-22-esek földdöngető mély frekvenciájával.
A Tu-95MSzM program - mint minden más - félbe maradt és a csapatokhoz csak a szokásos hajtóművekkel és légcsavarokkal kerültek leszállításra a modernizált példányok, már amit sikerült átadni. Ez a növelt teljesítményű NK-12-es variáns és az ő spec légcsavarjai meg megmaradtak Zsukovszkij lakótelepének "szórakoztatására"...
Ugyan minek menne Kerszonba? Eddig is használták H-55ös és ilyesmik indítására, de 100 kmnél jobban nem közelítette meg az ukrán határt.Nem tudom, hogy ez mennyire hiteles, Tu-95 Ukrajnában:
Az hagyján, de ezt a videot posztolta Allesmor Obranna június 8-án, csak akkor még nem volt rajta filter, most öregítve van, akkor még kék volt.Ugyan minek menne Kerszonba? Eddig is használták H-55ös és ilyesmik indítására, de 100 kmnél jobban nem közelítette meg az ukrán határt.
TU-95 inside / 4K
Szinte semennyit. Ez a poltavai ukrán repülőmúzeum, az a fejtámla hosszú évek óta mindenféle ápolás nélkül foszlik a nyári tűző napon, illetve a téli fagyban.Kirepülték a szrt is belőle, mennyi órát kell a pilótának a fejtámlán tartani a fejét,hogy úgy szétmenjen a fejtámla,hogy kint a szivacs belőle?