M
molnibalage
Guest
Mondom, nem ez a kérdés. Nem arról beszélt, hogy tudsz-e venni. Képességekről. Pont.Tud bárki új C-17-est venni?
Mondom, nem ez a kérdés. Nem arról beszélt, hogy tudsz-e venni. Képességekről. Pont.Tud bárki új C-17-est venni?
Mondom, nem ez a kérdés. Nem arról beszélt, hogy tudsz-e venni. Képességekről. Pont.
Figyu, a marketing maszlaggal mást kéretik fárasztani.
Figyukám, ezt vot az eredeti komment.Ha valami nem vilagos, inkabb kerdezz. Az okoskodasoddal eddig rendszeresen beegtel, lassan at kellene terni az ertelmezo olvasasra...
Gy.k.: a franciak szimplan annyit mondtak, hogy ezzel egy ujabb operational funkciot allitottak rendbe, direkt dobalhatnak Toulousebol akarhova. A 20 tonna eppen a mostani meret volt, ez lehet 35 is, mint tudjuk, a C-17-et meg nem gyartjak, no meg 2x annyiba kerul egy kanyar vele, tehat ritka ostoba valasz volt (arrol mar nem is beszelve, hogy szazszor vegigmentunk azon, hogy az Atlas kismillio helyen le- es felszall, ahol a C-17 sosem fog. A kulcs ehhez a gephez a kepessegek *osszessege*, egy gepben, nem masik kettot-harmat uzemeltetni kulonbozo scenariokra, pazarlo amerikai modra.)
Ez simán nem igaz.Kicsit fényezik a gépet, hogy teherbírásban, gyorsaságban és a megtett távolságban a világon a lehető legjobb.
Figyukám, ezt vot az eredeti komment.
Ez simán nem igaz.
Lassacskán olyan multifunkciós okosrepülő lesz,mint egy Il-76-os a kezdetektől fogva.Más:
Elkészült és el is kezdték leszállítani 7 egységgel az A400-hoz tervezett önálló daru rendszert. Ez lehetővé teszi, hogy a földön a gépet úgy is kirakodják a betonra, hogy nem áll rendelkezésre munkagép, targonca, miegymás. A teherbírása 5t.
Összesen az eddig megrendelt 174 gépből 121-re felkerül ez a daru. A már leszállított gépek is meg fogják kapni.
![]()
Ez ám a "stratégiai" szállítógép. Ennyire kis teherrel két leszállás kell 10 ezer km-hez? Meg 33 óra? Ezt egy C-17-es kb. fele annyi idő és talán leszállás nélkül is hozza, mert annak a 14 tonna az terhelésének a 20%-a sincs...2020.03.28-án a Spanyol Légierő egyik A400M repülőgépét elküldte Kínába, hogy Sanghajból 14 tonna védőeszközt szállítson Spanyolországba. A küldetést 8 fő, 3 leszállással, 33 óra repüléssel teljesítette. Oda egy, vissza kettő (Novoszibirszk, Riga) megálló volt.
https://www.infodefensa.com/es/2020...nol-transporte-desde-china-millon-rapido.html
https://www.infodefensa.com/es/2020...nol-transporte-desde-china-millon-rapido.html
https://www.outono.net/elentir/2020...la-31-con-14-toneladas-de-material-sanitario/
Ez ám a "stratégiai" szállítógép. Ennyire kis teherrel két leszállás kell 10 ezer km-hez? Meg 33 óra? Ezt egy C-17-es kb. fele annyi idő és talán leszállás nélkül is hozza, mert annak a 14 tonna az terhelésének a 20%-a sincs...
Látom Molnika belikolta...A pápai C-17-esek a Bukarest - Thaiföld - Dél-Korea és ugyanígy vissza útvonalat 45 tonnával kb. ugyanennyi idő alatt teljesítették.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..