Admiral Kuznyecov / Kuznetsov / Project 11435 (Szovjetunió)

Már leírtam. Mig 29, Szu 35 esett a vízbe Szíriai partok mentén, röviddel egymás után. Felborult a mobil dokk, melyben a Kuznyecovot javították volna. Ráborult egy daru, összevissza törve a fedélzet egyes részeit. "Karbantartás" folyamán kigyulladt és kiégett az első fedélzet. Mi a frászt kell még részletezni. Összegányolt eszköz, pénzt nem fordítottak rá, a legénység kiképezettsége kívánni valót hagy maga után. Az pedig nonszensz, hogy a hajó egy része leégjen a karbantartás alatt.
Szu-35 az biztosan nem, mert az nem hordozó kompatibilis. Szu-33 lehetett legfeljebb.
 
Ezzel mit akartál mondani?

azt hogy azt az oreg sz@rt ami tele van problemava dobjak a picsaba es a penzt amit ra akarnak kolteni tegyek felre valami ujra...

mit nem ertesz? vagy csak trolkodsz itt osszevissza?

su35?

hat te nem is tudod mirol beszelsz...olyat a kuznya soha nem is latot...
 
azt hogy azt az oreg sz@rt ami tele van problemava dobjak a picsaba es a penzt amit ra akarnak kolteni tegyek felre valami ujra...

mit nem ertesz? vagy csak trolkodsz itt osszevissza?

su35?

hat te nem is tudod mirol beszelsz...olyat a kuznya soha nem is latot...
Azt nem értem, hogy mi az amit irkálsz.
 
azt hogy azt az oreg sz@rt ami tele van problemava dobjak a picsaba es a penzt amit ra akarnak kolteni tegyek felre valami ujra...

mit nem ertesz? vagy csak trolkodsz itt osszevissza?

su35?

hat te nem is tudod mirol beszelsz...olyat a kuznya soha nem is latot...
Fogj vissza magadból. Itt nem szoktunk így viselkedni, ha ez nem megy, foglalkozz mással.
 
Már leírtam. Mig 29, Szu 35 esett a vízbe Szíriai partok mentén, röviddel egymás után. Felborult a mobil dokk, melyben a Kuznyecovot javították volna. Ráborult egy daru, összevissza törve a fedélzet egyes részeit. "Karbantartás" folyamán kigyulladt és kiégett az első fedélzet. Mi a frászt kell még részletezni. Összegányolt eszköz, pénzt nem fordítottak rá, a legénység kiképezettsége kívánni valót hagy maga után. Az pedig nonszensz, hogy a hajó egy része leégjen a karbantartás alatt.

Anélkül, hogy hirtelen egy konkrét példát is tudnék említeni, a vízi, légi, szárazföldi járművek világa - katonaiaké is - tele van "elátkozott" példányok történeteivel.
A Kuznyecov esete már csak azért is figyelemreméltó, mert egyedi példány; nem a mondjuk 6285.-dik példánya peches.
Így jártak. Szerintem ha valakiket, akkor az oroszokat foglalkoztatja igazán a blamázssorozat.
 
  • Tetszik
Reactions: Rotten878
Anélkül, hogy hirtelen egy konkrét példát is tudnék említeni, a vízi, légi, szárazföldi járművek világa - katonaiaké is - tele van "elátkozott" példányok történeteivel.
A Kuznyecov esete már csak azért is figyelemreméltó, mert egyedi példány; nem a mondjuk 6285.-dik példánya peches.
Így jártak. Szerintem ha valakiket, akkor az oroszokat foglalkoztatja igazán a blamázssorozat.
.
.
Lehet, hogy mar a legelejen is peches volt, es nem tört el az avatasakor a pezsgös (vagy vodkas :) ) uveg az oldalan.
 
  • Tetszik
Reactions: misinator
Anélkül, hogy hirtelen egy konkrét példát is tudnék említeni, a vízi, légi, szárazföldi járművek világa - katonaiaké is - tele van "elátkozott" példányok történeteivel.
A Kuznyecov esete már csak azért is figyelemreméltó, mert egyedi példány; nem a mondjuk 6285.-dik példánya peches.
Így jártak. Szerintem ha valakiket, akkor az oroszokat foglalkoztatja igazán a blamázssorozat.
Mint ez.
https://airbase.blog.hu/2014/07/24/kenyszerfurdo

"Miután a 325-ös és a 326-os oldalszámú gépekből katapultáltam, a századparancsnokom kijelentette, hogy a 327-essel soha az életben nem repülhetek…"
 
Orosz VM vezetésének február végi üléséről kiszivárgott hír szerint a Kuznyecov Admirális javítási-modernizációs munkálatainak összege felkúszott 100 milliárd Rubelre(kb 1,5 milliárd USD) Két atomtengeralattjáró ára.
 
Orosz VM vezetésének február végi üléséről kiszivárgott hír szerint a Kuznyecov Admirális javítási-modernizációs munkálatainak összege felkúszott 100 milliárd Rubelre(kb 1,5 milliárd USD) Két atomtengeralattjáró ára.
A US Navy teljes vezetése és összes tengeralattjárósa drukkol az orosz admiralitásnak, hogy a Kuznyecovot válasszák! A brit királyi haditengerészet igen nagy mennyiségű rumot is kész felkínálni az orosz admirálisoknak és politikusoknak ugyanezért.
 
Boki gondolom azért írta oda a párhuzamot. Amekkora harcértéke van további két atomtengeralattjárónak a kétes hasznosságú Kuznyecovhoz képest, ha ezt már így számszerűsítik az orosz VM-ben is, akkor hamarosan le fogják állítani a munkálatokat.
 
  • Tetszik
Reactions: endre and fishbed
Mond, hogy lesz elég eszük, hogy elengedjék.

Meglátjuk. Szerintem el fog húzódni a folyamat(javítás), de kérdéses, hogy leállítják-e, mivel számukra presztízskérdés a hordozó léte. Admiral Csabanyenko javítását is 3 évre tervezték 5 milliárd Rubelért. Már 8,5 éve folyik és már 15 milliárd Rubelnél tart. A befejezése még messze van.
 
Meglátjuk. Szerintem el fog húzódni a folyamat(javítás), de kérdéses, hogy leállítják-e, mivel számukra presztízskérdés a hordozó léte. Admiral Csabanyenko javítását is 3 évre tervezték 5 milliárd Rubelért. Már 8,5 éve folyik és már 15 milliárd Rubelnél tart. A befejezése még messze van.

Mire befejezik, kezdhetik újra. :(
 
Meglátjuk. Szerintem el fog húzódni a folyamat(javítás), de kérdéses, hogy leállítják-e, mivel számukra presztízskérdés a hordozó léte. Admiral Csabanyenko javítását is 3 évre tervezték 5 milliárd Rubelért. Már 8,5 éve folyik és már 15 milliárd Rubelnél tart. A befejezése még messze van.



Tényleg kapitalisták lettek,pont úgy szállnak el a költségek már náluk is,mint a fényes nyugaton.:D
 
  • Tetszik
Reactions: zeal
Orosz VM vezetésének február végi üléséről kiszivárgott hír szerint a Kuznyecov Admirális javítási-modernizációs munkálatainak összege felkúszott 100 milliárd Rubelre(kb 1,5 milliárd USD) Két atomtengeralattjáró ára.
Mennyire tervezték eredetileg?
 
Meglátjuk. Szerintem el fog húzódni a folyamat(javítás), de kérdéses, hogy leállítják-e, mivel számukra presztízskérdés a hordozó léte. Admiral Csabanyenko javítását is 3 évre tervezték 5 milliárd Rubelért. Már 8,5 éve folyik és már 15 milliárd Rubelnél tart. A befejezése még messze van.



Ezt magyarázom a fönökömnek is,hogy nem a 180 000€-s új gép a drága,hanem a 30 000€-s 28 éves gép,amire 8 évenként belejavítunk 30-at,meg még 30-al többet beletankolunk mint egy újba,és mégis újabb 8 év után kevesebbet ér,amíg az újjal spórolunk 8 év alatt 60-at,és 8 évesen is ér 100 000-et.