Egész jól ismerem azMiért, te igen?
Igen.Miért, te igen?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Egész jól ismerem azMiért, te igen?
Igen.Miért, te igen?
Szu-35 az biztosan nem, mert az nem hordozó kompatibilis. Szu-33 lehetett legfeljebb.Már leírtam. Mig 29, Szu 35 esett a vízbe Szíriai partok mentén, röviddel egymás után. Felborult a mobil dokk, melyben a Kuznyecovot javították volna. Ráborult egy daru, összevissza törve a fedélzet egyes részeit. "Karbantartás" folyamán kigyulladt és kiégett az első fedélzet. Mi a frászt kell még részletezni. Összegányolt eszköz, pénzt nem fordítottak rá, a legénység kiképezettsége kívánni valót hagy maga után. Az pedig nonszensz, hogy a hajó egy része leégjen a karbantartás alatt.
Ezzel mit akartál mondani?
Azt nem értem, hogy mi az amit irkálsz.azt hogy azt az oreg sz@rt ami tele van problemava dobjak a picsaba es a penzt amit ra akarnak kolteni tegyek felre valami ujra...
mit nem ertesz? vagy csak trolkodsz itt osszevissza?
su35?
hat te nem is tudod mirol beszelsz...olyat a kuznya soha nem is latot...
Fogj vissza magadból. Itt nem szoktunk így viselkedni, ha ez nem megy, foglalkozz mással.azt hogy azt az oreg sz@rt ami tele van problemava dobjak a picsaba es a penzt amit ra akarnak kolteni tegyek felre valami ujra...
mit nem ertesz? vagy csak trolkodsz itt osszevissza?
su35?
hat te nem is tudod mirol beszelsz...olyat a kuznya soha nem is latot...
Bocsi Szu-33.Szu-35 az biztosan nem, mert az nem hordozó kompatibilis. Szu-33 lehetett legfeljebb.
Bocsi, Szu-33.Szu-35 az biztosan nem, mert az nem hordozó kompatibilis. Szu-33 lehetett legfeljebb.
Már leírtam. Mig 29, Szu 35 esett a vízbe Szíriai partok mentén, röviddel egymás után. Felborult a mobil dokk, melyben a Kuznyecovot javították volna. Ráborult egy daru, összevissza törve a fedélzet egyes részeit. "Karbantartás" folyamán kigyulladt és kiégett az első fedélzet. Mi a frászt kell még részletezni. Összegányolt eszköz, pénzt nem fordítottak rá, a legénység kiképezettsége kívánni valót hagy maga után. Az pedig nonszensz, hogy a hajó egy része leégjen a karbantartás alatt.
.Anélkül, hogy hirtelen egy konkrét példát is tudnék említeni, a vízi, légi, szárazföldi járművek világa - katonaiaké is - tele van "elátkozott" példányok történeteivel.
A Kuznyecov esete már csak azért is figyelemreméltó, mert egyedi példány; nem a mondjuk 6285.-dik példánya peches.
Így jártak. Szerintem ha valakiket, akkor az oroszokat foglalkoztatja igazán a blamázssorozat.
Mint ez.Anélkül, hogy hirtelen egy konkrét példát is tudnék említeni, a vízi, légi, szárazföldi járművek világa - katonaiaké is - tele van "elátkozott" példányok történeteivel.
A Kuznyecov esete már csak azért is figyelemreméltó, mert egyedi példány; nem a mondjuk 6285.-dik példánya peches.
Így jártak. Szerintem ha valakiket, akkor az oroszokat foglalkoztatja igazán a blamázssorozat.
A US Navy teljes vezetése és összes tengeralattjárósa drukkol az orosz admiralitásnak, hogy a Kuznyecovot válasszák! A brit királyi haditengerészet igen nagy mennyiségű rumot is kész felkínálni az orosz admirálisoknak és politikusoknak ugyanezért.Orosz VM vezetésének február végi üléséről kiszivárgott hír szerint a Kuznyecov Admirális javítási-modernizációs munkálatainak összege felkúszott 100 milliárd Rubelre(kb 1,5 milliárd USD) Két atomtengeralattjáró ára.
Mond, hogy lesz elég eszük, hogy elengedjék.Orosz VM vezetésének február végi üléséről kiszivárgott hír szerint a Kuznyecov Admirális javítási-modernizációs munkálatainak összege felkúszott 100 milliárd Rubelre(kb 1,5 milliárd USD) Két atomtengeralattjáró ára.
Mond, hogy lesz elég eszük, hogy elengedjék.
Meglátjuk. Szerintem el fog húzódni a folyamat(javítás), de kérdéses, hogy leállítják-e, mivel számukra presztízskérdés a hordozó léte. Admiral Csabanyenko javítását is 3 évre tervezték 5 milliárd Rubelért. Már 8,5 éve folyik és már 15 milliárd Rubelnél tart. A befejezése még messze van.
40 éves hajótest!. Oroszban ez matuzsálem.Mire befejezik, kezdhetik újra.
Meglátjuk. Szerintem el fog húzódni a folyamat(javítás), de kérdéses, hogy leállítják-e, mivel számukra presztízskérdés a hordozó léte. Admiral Csabanyenko javítását is 3 évre tervezték 5 milliárd Rubelért. Már 8,5 éve folyik és már 15 milliárd Rubelnél tart. A befejezése még messze van.
Mennyire tervezték eredetileg?Orosz VM vezetésének február végi üléséről kiszivárgott hír szerint a Kuznyecov Admirális javítási-modernizációs munkálatainak összege felkúszott 100 milliárd Rubelre(kb 1,5 milliárd USD) Két atomtengeralattjáró ára.
Meglátjuk. Szerintem el fog húzódni a folyamat(javítás), de kérdéses, hogy leállítják-e, mivel számukra presztízskérdés a hordozó léte. Admiral Csabanyenko javítását is 3 évre tervezték 5 milliárd Rubelért. Már 8,5 éve folyik és már 15 milliárd Rubelnél tart. A befejezése még messze van.