Főnixmadár!Szép gép, szép felvétel! Az 1990-ben gyártott piros 10-es élete első negyed évszázadát Leningrádtól északra, különböző alakulatoknál töltötte, mint elfogó vadász. Az orosz légierő akkori állapotáról sokat elmond, hogy élete első 14 éve alatt (1990-2006), mindössze 581 órát sikerült vele repülni úgy, hogy az 1993-as, egy éves javításon töltött időt nem számítottam bele.
Majd a kétezres évek végétől újra felpörgött a kiképzés légierőbben, 2006 és 2015 között, kilenc év alatt már további 417 órát tudtak belerepülni. Aztán megérkeztek előbb a Szu-27SM-ek, majd a Szu-35S-ek a térségbe, így a piros 10-esre nem volt szükség. Sajnos 2015-ben már így nézett ki:
![]()
Viszont volt remény. Mivel az akkor 25 éves Szu-27P repülőgépsárkánya remek állapotban volt és csak 998 óra volt benne, ezért kiválasztásra került SM3 átalakításra. Ugyan több gép főbb alkatrészeiből összelegózva, de újra repül délen, a Kaukázustól északra, mint korszerűsített Szu-27SM3.
Pontosan ennyit repültek átlagosan a MiG-29-esek itthon szolgálatuk alatt.Szép gép, szép felvétel! Az 1990-ben gyártott piros 10-es élete első negyed évszázadát Leningrádtól északra, különböző alakulatoknál töltötte, mint elfogó vadász. Az orosz légierő akkori állapotáról sokat elmond, hogy élete első 14 éve alatt (1990-2006), mindössze 581 órát sikerült vele repülni úgy, hogy az 1993-as, egy éves javításon töltött időt nem számítottam bele. (Évi 41 óra!)
Nem.Igen. Annyi, hogy míg a magyar gépek átlagosan (beleszámítva a sok leállított gépet), itt ennek a gépnek ez a saját repült ideje (nem beleszámítva a sok leállított társát). Utóbbi esetben töredéke se lenne.
Aha, értem. Akkor ezek szerint egyezik, ez a hihetetlen alacsony óraszám. Egy elvesztett Hidegháború... (meg sok minden más)
Mindig egész évvel számol, fél vagy negyed évekkel nem. De ezek sem okoznak néhány óránál több eltérést az átlagban.Nem értem. Ezek az adatok az egyes gépek teljes repült óráiból lettek származtatva?
Vagy mit kellett megbecsülni?
Mert minden egyes példánynak megvan az össz repült ideje és a leállításának dátuma is.
Nem értem. Ezek az adatok az egyes gépek teljes repült óráiból lettek származtatva?
Vagy mit kellett megbecsülni?
Mert minden egyes példánynak megvan az össz repült ideje és a leállításának dátuma is.
Nem mondod, hogy te még nem találkoztál a Simon Robi gyüjtésével???
Nem mondod, hogy te még nem találkoztál a Simon Robi gyüjtésével???
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..