Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Főnixmadár!Szép gép, szép felvétel! Az 1990-ben gyártott piros 10-es élete első negyed évszázadát Leningrádtól északra, különböző alakulatoknál töltötte, mint elfogó vadász. Az orosz légierő akkori állapotáról sokat elmond, hogy élete első 14 éve alatt (1990-2006), mindössze 581 órát sikerült vele repülni úgy, hogy az 1993-as, egy éves javításon töltött időt nem számítottam bele.
Majd a kétezres évek végétől újra felpörgött a kiképzés légierőbben, 2006 és 2015 között, kilenc év alatt már további 417 órát tudtak belerepülni. Aztán megérkeztek előbb a Szu-27SM-ek, majd a Szu-35S-ek a térségbe, így a piros 10-esre nem volt szükség. Sajnos 2015-ben már így nézett ki:
Viszont volt remény. Mivel az akkor 25 éves Szu-27P repülőgépsárkánya remek állapotban volt és csak 998 óra volt benne, ezért kiválasztásra került SM3 átalakításra. Ugyan több gép főbb alkatrészeiből összelegózva, de újra repül délen, a Kaukázustól északra, mint korszerűsített Szu-27SM3.
Pontosan ennyit repültek átlagosan a MiG-29-esek itthon szolgálatuk alatt.Szép gép, szép felvétel! Az 1990-ben gyártott piros 10-es élete első negyed évszázadát Leningrádtól északra, különböző alakulatoknál töltötte, mint elfogó vadász. Az orosz légierő akkori állapotáról sokat elmond, hogy élete első 14 éve alatt (1990-2006), mindössze 581 órát sikerült vele repülni úgy, hogy az 1993-as, egy éves javításon töltött időt nem számítottam bele. (Évi 41 óra!)
Nem.Igen. Annyi, hogy míg a magyar gépek átlagosan (beleszámítva a sok leállított gépet), itt ennek a gépnek ez a saját repült ideje (nem beleszámítva a sok leállított társát). Utóbbi esetben töredéke se lenne.
Aha, értem. Akkor ezek szerint egyezik, ez a hihetetlen alacsony óraszám. Egy elvesztett Hidegháború... (meg sok minden más)
Mindig egész évvel számol, fél vagy negyed évekkel nem. De ezek sem okoznak néhány óránál több eltérést az átlagban.Nem értem. Ezek az adatok az egyes gépek teljes repült óráiból lettek származtatva?
Vagy mit kellett megbecsülni?
Mert minden egyes példánynak megvan az össz repült ideje és a leállításának dátuma is.
Nem értem. Ezek az adatok az egyes gépek teljes repült óráiból lettek származtatva?
Vagy mit kellett megbecsülni?
Mert minden egyes példánynak megvan az össz repült ideje és a leállításának dátuma is.
Nem mondod, hogy te még nem találkoztál a Simon Robi gyüjtésével???
Nem mondod, hogy te még nem találkoztál a Simon Robi gyüjtésével???