Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Fölső ábra,az oroszul nem tudóknak: "направление полета" = repülési irány.arra megy a repülőgép.
5-ös: a fix sötét színű rész amikor a "pukliban" helyet foglaló rakétát tartó vezetősín behúzott, nyugalmi helyzetben van. A szaggatott vonalas rész, amikor a pukliból kinti helyzetbe kerül a rakéta és a vezetősín az indítást közvetlenül megeleőzően.

A második ábrán az 5-ös és a 8-as számú rész a leglényegesebb. Sötéttel látjuk, ahogy ott van a puklin belül a rakéta az 5-ösnél. A szaggatott vonalas rész mutatja a kinti helyzetet. A 8-as szám a pukliban lévő fegyvertartó bekötési pontjának képzelet beli meghosszabbítása. A 8-as és 9-es szaggatott vonalak közti alfa szög jelzi, hogy milyen szögben lett beépítve a pukliba a fegyvertartó/kilökő szerkezet.
A 13-as az micsoda?
 
7 kabintető 11 gépre?Igaz, legyen csak 10,mert a legelső prototípus kabintetején középen végigfut egy vastag fém merevítő. Viszont így is kevesebb a kabintető, mint a gépek száma. Vagy cserélgetik őket? Mivan, ha meglepetésszerűen Aktyubinszkba látogat az Elnök, és meg akarna tekinteni egy 10 gép részvételével zajló gyakorlatot. Akkor azt mondják neki, hogy ne haragudjon Elnök Úr, várni kéne júniusig, mert Kolja, Szása, és Gena fáznak kabintető nélkül?! Szerintem inkább védőfólia lesz az.
Úgy tudtam, csak hét PAK -FA van. Lassan bele kell törődnötök, hogy az egy oroszos selejt kabintető. Ugyanott, ahol a tömérdek buborék látszik, látszik az is, hogy annyira torzít, hogy ha egy autón lenne, elzavarnának a műszaki vizsgáról.
65pcs-OD12x1000mm-Acrylic-Bubbles-Rod-Extruded-Clear-Stick-Have-Bubble-inside-PMMA-Plastic-Bar-LED-Light.jpg

https://ae01.alicdn.com/kf/Hebdcd14...-Bubble-inside-PMMA-Plastic-Bar-LED-Light.jpg
 
Úgy tudtam, csak hét PAK -FA van. Lassan bele kell törődnötök, hogy az egy oroszos selejt kabintető. Ugyanott, ahol a tömérdek buborék látszik, látszik az is, hogy annyira torzít, hogy ha egy autón lenne, elzavarnának a műszaki vizsgáról.
65pcs-OD12x1000mm-Acrylic-Bubbles-Rod-Extruded-Clear-Stick-Have-Bubble-inside-PMMA-Plastic-Bar-LED-Light.jpg

https://ae01.alicdn.com/kf/Hebdcd14...-Bubble-inside-PMMA-Plastic-Bar-LED-Light.jpg

Tehát nem tudod, hogy mennyi gép van, de abban tuti biztos vagy, hogy ez egy "oroszos selejt" kabintető. OK. Nyilván nem tesztelték le, ahol,ha tényleg selejt lett volna, tönkremegy. Ez a gép nagy eséllyel sokat töltött már jóval 10 000 méter felett is. Miért nem csattant szét a tető,ha tényleg selejt?
 
gacsat
Rengetegszer le volt írva, képekkel illusztrálva, hogy 10 repülési protó van:
51,52,53,54,55,-első szakasz gépei
56, 58,509,510,511-második szakasz gépei
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Bizonyos részeit láttam itt egy március végi videóban, aztán lehet nektek ez már nem mond újat.
 
  • Tetszik
Reactions: ghostface
Akkor a abban a rajzban nem egy Su-57 van
Akkor azt a rajzot te nem tudod olvasni. Jobban konkretizálom: a repülőgép jobb hajtóművének a szívócsatornája van az egyes rajzon 13-assal jelölve. Pont olyan helyzetben, ahogy a ghostface által belinkelt fotó mutatja a gépet.
A második rajzon az egészet térben elforgatva látjuk szemből. Ott viszont a bal hajtómű szívócsatornáját láthatjuk "ha szemben ülünk a tv-nek, már pedig gondolom,hogy szemben ülünk" (Palik László).A 14-es a második képen, pedig az elkülönítési távolságot jelzi,ami létrejön a a lelökést és az indítást megelőző kibocsátáskor az indítandó rakéta, és a hajtómű szívócsatorna között.
 
Akkor azt a rajzot te nem tudod olvasni. Jobban konkretizálom: a repülőgép jobb hajtóművének a szívócsatornája van az egyes rajzon 13-assal jelölve. Pont olyan helyzetben, ahogy a ghostface által belinkelt fotó mutatja a gépet.
A második rajzon az egészet térben elforgatva látjuk szemből. Ott viszont a bal hajtómű szívócsatornáját láthatjuk "ha szemben ülünk a tv-nek, már pedig gondolom,hogy szemben ülünk" (Palik László).A 14-es a második képen, pedig az elkülönítési távolságot jelzi,ami létrejön a a lelökést és az indítást megelőző kibocsátáskor az indítandó rakéta, és a hajtómű szívócsatorna között.
Úgy nézett ki, mint egy Jaguár oldalról.
 
Tehát nem tudod, hogy mennyi gép van, de abban tuti biztos vagy, hogy ez egy "oroszos selejt" kabintető. OK. Nyilván nem tesztelték le, ahol,ha tényleg selejt lett volna, tönkremegy. Ez a gép nagy eséllyel sokat töltött már jóval 10 000 méter felett is. Miért nem csattant szét a tető,ha tényleg selejt?
Amit látok, azt tudom. Ennyi. Látnád te is, ha nem akarnád nem látni.
 
gacsat
Rengetegszer le volt írva, képekkel illusztrálva, hogy 10 repülési protó van:
51,52,53,54,55,-első szakasz gépei
56, 58,509,510,511-második szakasz gépei
OK, legyen. Én hétnél lemaradtam. Meg az elégettnél. meg a lezuhantnál.
 
Amit látok, azt tudom. Ennyi. Látnád te is, ha nem akarnád nem látni.
Látod. A 10 db repülési tesztekre épített PAK-FA állományt mégsem láttad teljes egészében. Nem azt mondom, 100% az,hogy nincs igazad, hanem azt nem értem,ha az a fent nevezett kabintető tényleg selejt, akkor hogy a bánatban nem robbant fel, egy olyan igénybevétel után, amit egy szuperszonikus vadászbombázón történő repkedés jelent?! Pont az épsége az, ami miatt inkább a védőfólia felviteli hibára gondolok én is, ahogy itt sokan mások, köztük valódi szakemberek.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Látod. A 10 db repülési tesztekre épített PAK-FA állományt mégsem láttad teljes egészében. Nem azt mondom, 100% az,hogy nincs igazad, hanem azt nem értem,ha az a fent nevezett kabintető tényleg selejt, akkor hogy a bánatban nem robbant fel, egy olyan igénybevétel után, amit egy szuperszonikus vadászbombázón történő repkedés jelent?! Pont az épsége az, ami miatt inkább a védőfólia felviteli hibára gondolok én is, ahogy itt sokan mások, köztük valódi szakemberek.

Hitéleti vitába kezdtél...
 
Bocsi, de ez nem "legyen" kérdés... 10-et gyártottak le, 1 égett, de helyrehozták, szóval maradt a 10 proto. Ami lezuhant, az nem proto volt, hanem az első széria példány. Bocsi, Molnit idézem, tényekkel vitázol.
Mint láthatod, nem vitázom. felőlem aztán lehet tíz. az meg, hogy a lezuhantat minek nevezik, az se izgat fel.
 
Látod. A 10 db repülési tesztekre épített PAK-FA állományt mégsem láttad teljes egészében. Nem azt mondom, 100% az,hogy nincs igazad, hanem azt nem értem,ha az a fent nevezett kabintető tényleg selejt, akkor hogy a bánatban nem robbant fel, egy olyan igénybevétel után, amit egy szuperszonikus vadászbombázón történő repkedés jelent?! Pont az épsége az, ami miatt inkább a védőfólia felviteli hibára gondolok én is, ahogy itt sokan mások, köztük valódi szakemberek.
Neked sem kell mindent értened. Főleg úgy, hogy alig tudsz az egész programról valamit. Elég ha mérnökök tudják, a pilóta meg bevállalja, mint Komarov.
Biztos az se baj, hogy úgy torzít, hogy ha borotválkozó tükör lenne, már kidobtam volna.
Persze hitéleti érveléssel nem tudok mit kezdeni. Én látom, hogy selejt, te meg hiszed, hogy nem. Ennyi. Engem csak akkor győzhetnél meg, ha a többi kilenc is pont ugyanilyen lenne. Én meg nem is akarlak semmiről meggyőzni.