Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Talán egy átfogó F-15 modernizációhoz, plusz az új F-3-as?Vajon milyen gépükbe szánják? A belépő keresztmetszet eléggé az F110GE129-esre hajaz.
Az F-15j számára a ge f110 is félig overkill. A japan eagle flotta jövőjéről nem nagyon olvastam semmit.Talán egy átfogó F-15 modernizációhoz, plusz az új F-3-as?
40-50 darabbal hosszabban számolnak, de hogy az F-35 beszerzés és az ATD-X mellett lesz-e pénz további modernizációra, arról fogalmam sincs.Az F-15j számára a ge f110 is félig overkill. A japan eagle flotta jövőjéről nem nagyon olvastam semmit.
Ezt tök jól hangzik, de:A japánok csodahajtóműve. Kontrarotáló forgórészek, 1800 fokos turbina előtti hőmérséklet, ötödik generációs amerikai hajtóművekre jellemző kialakítás és méretre simán befér a Mitsubishi F2-es F110GE129-ese helyére is.
Csak azzal ellentétben nem 80/130, hanem 110/150 kN-ra képes.
Hogy értsük jól, ez még az F-15SA/K/SG/QA/EX és a block 50-es F-16C-be is simán beférne.
Fegyver exporttal csak pár éve szemezgetnek...Vagy miért nincsenek jelen komolyabban a piacon
A japán ipar a nemzetközi haditechnika sötét lova.Ennyire penge lett a japán hajtóműgyártás? Akkor miért kellett anno licenszelni még az F100-at is az F-15-höz?
Ha már eddig eljutottak, akkor valószínűleg szeretnék sorozatgyártásba is vinni (ha alapvetően és javíthatatlanul el nem rontják), de akkor valószínűleg gyártanak hozzá gépet is. Nagyon nem tetszett nekik, hogy nem kapták meg a Raptort, lehet hogy ezért vágtak bele a fejlesztésbe.Ezt tök jól hangzik, de:
Az utóbbi 20+ év tapasztalata, hogy mintha többséget nem nagyon érdekelné a repteljesítmény fokozása.
- ez sorozatgyártásra érett már?
- ki hajtóművezné újra a gépeket?
Ennyire penge lett a japán hajtóműgyártás? Akkor miért kellett anno licenszelni még az F100-at is az F-15-höz?
Vagy miért nincsenek jelen komolyabban a piacon, amikor te magad írod, hogy 30+ éves hajtóművekkel repülnek a jenki gépek.
Egy hajtómű még fegyvernek sem minősül talán. Persze ez már jogászkodás, de akkor is...Fegyver exporttal csak pár éve szemezgetnek...
Egy hajtómű még fegyvernek sem minősül talán. Persze ez már jogászkodás, de akkor is...