ezt hívjuk lényeglátásnak!Alapvetően sztem jó a saját gép, mert válsághelyzetben, gyorsan átírják a játékszabályokat. Nem kell hosszú emlékezetnek lenni.
ezt hívjuk lényeglátásnak!Alapvetően sztem jó a saját gép, mert válsághelyzetben, gyorsan átírják a játékszabályokat. Nem kell hosszú emlékezetnek lenni.
Hát akkor az AMRAAM ugrana...




Az újpesti vagy az óbudai volt hajógyárak területén összeraknánk őket, ez ugye jót tenne a gazdaságnak is
,már csak a Dunát kellene hajózhatóvá tenni a számukra,de ez sem jelent gondot mivel az EU-l lehet erre pénzt szerezni, ebben nyugodtan kooperálhatunk a szerbekkel,ezt követően nem lenne más dolgunk mint hátradőlve nézni a romulánok arcát ahogy a Kolozsvár a Brassó és a Marosvásárhely méltóságteljesen előtűnik a reggeli párából Mordor szívében 2038 december.01-n.




Azért egy pár db teherszállítóvá átalakított A330 as is elférne. Vegyes alkalmazásban. Civil/Katonai. Hogy kifizetődjön a fenntartás. Most úgy is fillérekért jutnánk hozzá. Persze a tanker melléAlapvetően sztem jó a saját gép, mert válsághelyzetben, gyorsan átírják a játékszabályokat. Nem kell hosszú emlékezetnek lenni.

Hát akkor az AMRAAM ugrana...
Ezen csodálkoznék, mert az majd csak valamikor 2028 környékén fog felállni.
Az utolsó német gépek lesznek szerintem odairányítva. A Lechfeldi repteret át kell durván építeni (ez részben rá is fér állítólag)
Többször tájékoztattalak benneteket, hogy a balcsira legalább két nukis anyahajóra lenne szükség, hogy az ilyen ötleteket lefojtsuk.Szó szerint
Bár ha bevállalják a kínai szállítórepcsiket én a kormány helyében (mivel most jók vagyunk a kínaiaknál) még leboltolnék Kínával 3 db Type-52D-t isAz újpesti vagy az óbudai volt hajógyárak területén összeraknánk őket, ez ugye jót tenne a gazdaságnak is
,már csak a Dunát kellene hajózhatóvá tenni a számukra,de ez sem jelent gondot mivel az EU-l lehet erre pénzt szerezni, ebben nyugodtan kooperálhatunk a szerbekkel,ezt követően nem lenne más dolgunk mint hátradőlve nézni a romulánok arcát ahogy a Kolozsvár a Brassó és a Marosvásárhely méltóságteljesen előtűnik a reggeli párából Mordor szívében 2038 december.01-n.
![]()
Még jobban nézne ki, ha korszerűbb eszközökkel rendelkeznének.Jól néz ki ez a menetoszlop
Az AMRAAM-oktat meg fogjuk rendelni.Hát akkor az AMRAAM ugrana...
A Griffek konténereit a továbbiakban is lábon kívánod szállítani?Körülöttünk mindenki beéri a CASA/Spatran/C-130 gépekkel az Antonovok kiváltására, nekünk nem lenne elég? Az A400 topicban már lassan ölre mennek a KC-390 hívőkkel
Pénzügyileg biztos COVID-kompatibilisebb a C-27J "a C-27Jmegnövelt hatótávolságával és kapacitásával a C-130-as feladatának 70%-át képes teljesíteni" https://www.jetfly.hu/katonai-tipusok/20-a-lockheed-martin-alenia-c-27j
Ezt az összefoglalót a végén le tudnád fordítani? ...
- 60 önjáró habarcs - akár 8,5 milliárd forint
A svédek és a csehek mivel szállítják?A Griffek konténereit a továbbiakban is lábon kívánod szállítani?
C-130-al. Abba már belefér.A svédek és a csehek mivel szállítják?
A kérdésemben az is szerepelt, igaz, a következő mondatban kiemelten a Spartant...C-130-al. Abba már belefér.
Majd az új yalcinokkal milyen jól fog kinézni.Jól néz ki ez a menetoszlop
A C-130-al igazából már nem panaszkodnék.A kérdésemben az is szerepelt, igaz, a következő mondatban kiemelten a Spartant...
A 76-os ott áll mögötte a vonaton, szóval azt biztosan nem.A képen H15-75 van amit felpakoltak az szerintem H15-78 vagy H15-76
Többször tájékoztattalak benneteket, hogy a balcsira legalább két nukis anyahajóra lenne szükség, hogy az ilyen ötleteket lefojtsuk.





.A C-130-al igazából már nem panaszkodnék.
Ennyi. A KC390-nél kisebb gépek kapacitása egyszerűen rettentő kevés és nem tudnak olyan dolgokat, mint a brazil csoda (civil rezsim az üzemeltetésben, légi utántöltés, sebesség, gazdaságosság, stb.). Van más megoldás, csak az elégtelen lesz és sokkal drágább. Ezzel mindent megkapunk egyszerre, nincs értelme spekulálni semmit, mert csak rosszabb lesz!
Körülöttünk mindenki beéri a CASA/Spatran/C-130 gépekkel az Antonovok kiváltására, nekünk nem lenne elég? Az A400 topicban már lassan ölre mennek a KC-390 hívőkkel
Pénzügyileg biztos COVID-kompatibilisebb a C-27J "a C-27Jmegnövelt hatótávolságával és kapacitásával a C-130-as feladatának 70%-át képes teljesíteni" https://www.jetfly.hu/katonai-tipusok/20-a-lockheed-martin-alenia-c-27j

Egyetértek. De legalább valamire használható amire szüksége van a MH-nak (a kisebbek kevésbé) . Szóval ha esetleg politikai nyomásra ez a döntés születne azzal együtt tudok élni.En igen. Ugyanannyi vagy meg dragabb, meg a brazil C-390, viszont legalabb sokkal elavultabb (60-70 eves design), kevesebbet visz rovidebb tavra (konkretan semmilyen neheztechnikat nem gyomoszolsz bele), igaz, viszont azt legalabb lassabban es tobbet fogyasztva.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..