C-130 Hercules / C-130J Super Hercules (Lockheed, USA)

Az elmúlt évek Herkules eladásai:
  • Franciaország: 4 db (2 C-130J + 2 KC-130J) - $ 650 millió = $ 112.5 millió / db
  • Németország: 6 db (3 C-130J + 3 KC-130J) - $ 1.400 millió = $ 233.3 millió / db
  • India: 6 db (C-130J) - $ 1.200 millió = $ 200 millió / db
Mindegyik más annak függvényében hogy ki, mit kért hozzá.

A franciáknál már rendszeresítve volt a típus korábban (14 db C-130H).
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag
Atyaég,iszonyatos árak! Csak úgy megkérdezem, hogy nem lenne nekünk elég 3 db C27-es? Jó, tudom, hogy annak idején szó volt arról, olyan gépeket szerzünk be, amelyek például egyhuzamban elrepülnek Afganisztánig, meg a légi utántöltés. Ha jól tudom, egy pöpecül felszerelt C27-es 80 millából kijönne. Szó volt róla, hogy a németekkel az A400-asok flottájába beszállnánk a közös üzemeltetésbe. Esetleg majd később vehetnénk valami nagyobb gépet, amikor már kiforrott. ( KC 390-es vagy A400, tudom az utóbbi túl nagy. Vagy esetleg 1 vagy 2 C27-es addig.

Az a később, az most van.
 
Eltünt egy csillei C-130as útban az Antarktisz felé.
5df0ed1c203027529958a06a.jpg

https://www.rt.com/news/475465-chil...edium=aplication_firefox&utm_campaign=firefox
 
A Lockheed Martin cég megrendelést kapott további 50db C-130J szállítására az USAF-nak az USMC-nek és a US Cost Guard-nak
Az üzlet értéke $3 milliárd ( $60 millió/db - US government bulk discount ár)
Az összetétel:
- 24 HC-130J és MC-130J Commando II megy az USAF-nak,
- 20 KC-130-as a USMC-nak
- 6 HC-130J megy a US Coast Guard-nak. Ezek a gépek növelt hatótávolságú (3,478nm = 6,440km) tengeri járőr változatú gépek lesznek.
 
A románok C-130-assal mentek Frankfurtba...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A Francia megrendelés az egyetlen ahol tudjuk hogy mennyibe kerültek a gépek (Main Defense Elements - MDE) és mennyi az egyéb
"..The estimated MDE value is $355 million. The total overall estimated value is $650 million.."
Magyarán a négy csupasz gép és a tartalék hajtóművek $355 milló
= $88.75 millió / db

Hat ha max setarepulest terveznek Parizs felett a turistaknak, akkor igen, lehet, hogy annyibol megallna.
Vagy nem ertesz angolul, vagy direkt kodositesz, komolyan - ezekbol melyiket erzed ugy, hogy felesleges egy katonai szallitgepen?

Non-Major Defense Equipment (Non-MDE):
Six (6) AN/ALE 47 Electronic Countermeasure Dispensers (1 per aircraft, plus 2 spares)
Six (6) AN/AAR-47A(V)2 Missile Warning Systems (1 per aircraft, plus 2 spares)
Six (6) AN/ALR-56M Radar Warning Receivers (1 per aircraft, plus 2 spares)
Ten (10) Embedded Global Positioning/Inertial Navigation Systems (2 per aircraft, plus 2 spares)
Ten (10) AN/ARC-210 Radios (2 per aircraft, plus 2 spares)
Ten (10) AN/ARC-164 UHF/VF Radios (2 per aircraft, plus 2 spares)
Two (2) HF Voice Radios
Ten (10) KY-100 Secure Voice Terminals (2 per aircraft, plus 2 spares)
Ten (10) KYV-5 Secure Voice Equipment Units (2 per aircraft, plus 2 spares)

Mert ezzel egyutt bizony $650M a negy gep - konkretan $162,500,000 azaz szazhatvanketmillio-otszazezer amerikai dollar egyetlen francia C-130J ara.
 
Hat ha max setarepulest terveznek Parizs felett a turistaknak, akkor igen, lehet, hogy annyibol megallna.
Vagy nem ertesz angolul, vagy direkt kodositesz, komolyan - ezekbol melyiket erzed ugy, hogy felesleges egy katonai szallitgepen?

Non-Major Defense Equipment (Non-MDE):
Six (6) AN/ALE 47 Electronic Countermeasure Dispensers (1 per aircraft, plus 2 spares)
Six (6) AN/AAR-47A(V)2 Missile Warning Systems (1 per aircraft, plus 2 spares)
Six (6) AN/ALR-56M Radar Warning Receivers (1 per aircraft, plus 2 spares)
Ten (10) Embedded Global Positioning/Inertial Navigation Systems (2 per aircraft, plus 2 spares)
Ten (10) AN/ARC-210 Radios (2 per aircraft, plus 2 spares)
Ten (10) AN/ARC-164 UHF/VF Radios (2 per aircraft, plus 2 spares)
Two (2) HF Voice Radios
Ten (10) KY-100 Secure Voice Terminals (2 per aircraft, plus 2 spares)
Ten (10) KYV-5 Secure Voice Equipment Units (2 per aircraft, plus 2 spares)

Mert ezzel egyutt bizony $650M a negy gep - konkretan $162,500,000 azaz szazhatvanketmillio-otszazezer amerikai dollar egyetlen francia C-130J ara.
Valamiért a franciák így kérték, a használhatatlannak bizonyult Atlas mellé...! :)
 
"Update navigation systems Austrian Hercules transport aircraft

The Austrian government awarded Marshall Aerospace and Defence Group a multi-million euro contract to update the navigation systems on its fleet of three Österreichische Luftstreitkräfte (OL, Austrian Air Force) C-130K Hercules transporters.

The three former Royal Air Force aircraft already received a Night Vision System upgrade modification of the Flight Management System back in 2017, but will now receive an extensive update to the Electronic Flight Instrument System displays, Standby Instruments and Flight Management Systems. The trio was acquired from the UK MoD in 2003 and since then, Marshall has been supporting these Hercules' with maintenance, engineering and logistics support.

The aircraft involved are 8T-CA (construction number 4198 and ex RAF XV181), 8T-CB (c/n 4256 ex XV291) and 8T-CC (c/n 4257, ex XV292) are operated by the Lufttransportstaffel (LuTSta) at Linz/Hörsching. A fourth Hercules, 8X-CZ (4261, ex XV295) was bought for spares only and is stored at Linz/Hörsching inside a hangar. The first Austrian C-130K that will get the new update will arrive mid-2020 at Marshall’s Cambridge facility."
 
Hat ha max setarepulest terveznek Parizs felett a turistaknak, akkor igen, lehet, hogy annyibol megallna.
Vagy nem ertesz angolul, vagy direkt kodositesz, komolyan - ezekbol melyiket erzed ugy, hogy felesleges egy katonai szallitgepen?

Non-Major Defense Equipment (Non-MDE):
Six (6) AN/ALE 47 Electronic Countermeasure Dispensers (1 per aircraft, plus 2 spares)
Six (6) AN/AAR-47A(V)2 Missile Warning Systems (1 per aircraft, plus 2 spares)
Six (6) AN/ALR-56M Radar Warning Receivers (1 per aircraft, plus 2 spares)
Ten (10) Embedded Global Positioning/Inertial Navigation Systems (2 per aircraft, plus 2 spares)
Ten (10) AN/ARC-210 Radios (2 per aircraft, plus 2 spares)
Ten (10) AN/ARC-164 UHF/VF Radios (2 per aircraft, plus 2 spares)
Two (2) HF Voice Radios
Ten (10) KY-100 Secure Voice Terminals (2 per aircraft, plus 2 spares)
Ten (10) KYV-5 Secure Voice Equipment Units (2 per aircraft, plus 2 spares)

Mert ezzel egyutt bizony $650M a negy gep - konkretan $162,500,000 azaz szazhatvanketmillio-otszazezer amerikai dollar egyetlen francia C-130J ara.

Es akkor a franciak mar akkor hajmereszto $162.5M/gep ara melle meg egy hir:
Al Jazeera English: New Zealand military buys five Lockheed Hercules planes for $1bn
https://www.aljazeera.com/news/2020...heed-hercules-planes-1bn-200605021856359.html

Igen, jol olvasod, szegeny New Zealand nem mert mast venni a kivenhedt regi C-130 helyett es 5 uj verzios C-130-at EGYMILLIARD (!) dollárért nyomta rajuk Amerika... egeszen hajmereszto, remelem, legalább full support van benne vagy 20-30 evre.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Es akkor a franciak mar akkor hajmereszto $162.5M/gep ara melle meg egy hir:
Al Jazeera English: New Zealand military buys five Lockheed Hercules planes for $1bn
https://www.aljazeera.com/news/2020...heed-hercules-planes-1bn-200605021856359.html

Igen, jol olvasod, szegeny New Zealand nem mert mast venni a kivenhedt regi C-130 helyett es 5 uj verzios C-130-at EGYMILLIARD (!) dollárért nyomta rajuk Amerika... egeszen hajmereszto, remelem, legalább full support van benne vagy 20-30 evre.

Az ár azért is meglepő egy kissé,mivel,hogy a kiwik már Hercules üzemeltetők.Számomra is az lehet a lehetséges magyarázat,hogy vettek még hozzájuk egy izmos supportot.
 
  • Tetszik
Reactions: Terminator