Konkretan A400M meg C-390M maradt, mint eddig is.
Az utobbi viszont igy talan mar vallalhatobb, ha peldaul a deal reszekent a brazilok belemennek, hogy alkatreszt ill javitast reszben vagy egeszben ott csináljak a cseheknel, felteve, hogy kepesekke tehetok ra...
Bolsonaro megítélése és az Embraer helyzete is sokat változott az elmúlt néhány hónapban... az Airbus helyzete valószínűleg meg csak erősödött a döntéshozóknál, ahogy te is írtad korábban. Ha nem kell C-130-ast venni, akkor most épp valószínűbbnek tűnik valamilyen Airbus gép mint a C-27. Bár a közelmúltban az olaszokat is stratégiai szempontból fontos partnernek nevezte a kormánystratégia és nem értettük hogy miért... Az Aero megvétele szerintem inkább az Airbus kapcsolatot erősíti. De ha várnak még fél évet a döntéssel, akkor lehet minden más lesz... Trump nem nyer, az Embraert megveszik a kínaiak, az Airbus meg... még jobb helyzetbe kerül. Kíváncsian várom az An-26 kivonást, hogy lesz-e valami bejelentve.