A pénz világa

Az Amazon 14 évig nem hozott profitot, mert minden bevételét a növekedésbe, fejlesztésbe forgatta vissza. Ott viszont egyértelmű volt, hogy jó pályán van a cég, akár nyereséges is lehetne, ha nem lenne fontosabb a stratégia. A Tesla esetében nem vagyok meggyőződve a szilárd alapokról.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
TESLA-rfolyam-20200701-1.jpg

Ez volt tegnap este.
 
TESLA-rfolyam-20200702-1.jpg

Ez a mai helyzet ami érdekessé teszi hogy közölték a Q2 eredményeit csak az autók kiszállítási számait 90650 leszállított autó (tesla értelmezésében amit az ügyfélnek át is tudtak adni) ebben a gyorsjelentésben a pillanatnyilag raktárra termelt és még át nem adott autók nem szerepelnek,( a tesla még mindig kevesebbet tud gyártani mint amennyi megrendelés állománya van ill lenne a rövidebb átadási határidővel) a számok alapján az éves tervezett termelés fele teljesült (Q3, Q4-t, már most előzetesen pozitív mérlegre jegyzik) és az előzetesen várt eredményeket meghaladja Q2 eredmény, pénzügyi talán holnap délután jó szokás szerint.
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
TESLA-rfolyam-20200702-1.jpg

Ez a mai helyzet ami érdekessé teszi hogy közölték a Q2 eredményeit csak az autók kiszállítási számait 90650 leszállított autó (tesla értelmezésében amit az ügyfélnek át is tudtak adni) ebben a gyorsjelentésben a pillanatnyilag raktárra termelt és még át nem adott autók nem szerepelnek,( a tesla még mindig kevesebbet tud gyártani mint amennyi megrendelés állománya van ill lenne a rövidebb átadási határidővel) a számok alapján az éves tervezett termelés fele teljesült (Q3, Q4-t, már most előzetesen pozitív mérlegre jegyzik) és az előzetesen várt eredményeket meghaladja Q2 eredmény, pénzügyi talán holnap délután jó szokás szerint.
Anno nem hittem benne, mikor 25 ön nyitottak a piacon. 40 puttonyos!
Ha akkor nem vagyok annyira ellene.... Nem baj, mindig van lehetőség.
 
https://m.origo.hu/gazdasag/20200709-mnb-alapitvany-vagyonnovekedes.html
"Biztonságos és felelősségteljes gazdálkodásának köszönhetően eredményesen zárta 2020. második negyedévét az MNB Alapítvány. Az Optima Befektetési Zrt., mint az alapítványi vagyon kezelője, 1006 millió forinttal gyarapította az alapítványi összvagyont, így az a második negyedév végén összesen 276,8 milliárd forintot tett ki. A vagyonnövekedés mellett az alapítvány 10,1 milliárd forint értékben 1530 oktatási, tudományos pályázatot támogatott."
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
  • Tetszik
Reactions: Loken
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Az elemzők is elkezdtek másként nézni a Teslára a statisztika könyörtelen és akik nem látták meg a zsenialitást a rendszerben azok most drágán pozicionálják át erre magukat. A világot megrázó pendémia helyzet mellet a tesla gyártása jelentősen nem csökkent.
És egy kis jövőkép:
Szóval ha van pénzed ami nem a mindennapi megélhetéshez kell, és tudsz 5-10 év távlatában befektetni, és nem akarsz a mindennapokban a profit vadászattal bajlódni idegeskedni. itt az egyik lehetőség még most is. Csak hogy értsd, Berlinben épül az új gyár, EU-n belül Német állami támogatással, vám nélküli nagy piaci lehetőség, Texasban versenyeznek a gyár hellyel a lehetséges helyszínek. és a Tesla EU-s CO Kvótájából épülnek és fognak épülni a következő gyárak + állami dotációk.
Kiépített töltő hálózat és az elérhető legolcsóbb üzemeltetési költséggel KW/ € áron. És még mindig kisebb a gyártási volumen mint a megrendelési állomány a meglévő és gyártott modellek viszonylatában.
CYBERTUCK 500 000 AZAZ ÖTSZÁZEZER DB előrendelés egy nem gyártott prototípus állapotban lévő autóra.
azaz 500 000 000 USD foglalót fizettek be eddig.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A lényeg ami miatt az autóipari szeplők és vezetők fejfájást kaptak/nak, hasonló komplexitású működő rendszer sehol a láthatáron. / el kéne kezdeni dörgölőzni Elon-hoz hogy mennyiért adná el akár butított verzióban /.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A lényeg ami miatt az autóipari szeplők és vezetők fejfájást kaptak/nak, hasonló komplexitású működő rendszer sehol a láthatáron. / el kéne kezdeni dörgölőzni Elon-hoz hogy mennyiért adná el akár butított verzióban /.
"A kínai feliratozás a perverzió"
 
Ez a lényeg, többi csak maszlag.

Ha jól értem, pillanatnyilag az európai adófizetôk pénzébôl finanszírozzuk egy olyan amerikai autógyártó kiépülését (és profitját), ami
1. veszélyezteti az itteni gyártók piacát és portfólióját
2. a paradigmaváltással zárójelbe teszi azok ipari know-how-ját és beszállítói láncait
3. a teljes gyártás automatizálásával (robotizációval) csökkenti a szükséges munkaerô nagyságát (és erre kényszeríti a helyi versenytársakat is)
4. az önvezetô autókkal zárojelbe teszi a sofôrök szükségességét valamint a közúti személy- és áruszállítás feletti totális kontrollra törekszik

Okosan támogatjuk saját iparunk és munkaerôpiacunk leépítését, és a szabad mozgásunk feletti kontroll kiépítését. Nájsz.

(Emellett surranópályán globális mûholdas megfigyelôhálózatot épít, ami mellesleg a fentieket teszi a telekommunikációs szolgáltatóink relációjában is.)

Ha valami veszélyes, akkor ennek az üzleti modellnek (üzletembernek) nemhogy a támogatása, de még a megtûrése is.
 
Ha jól értem, pillanatnyilag az európai adófizetôk pénzébôl finanszírozzuk egy olyan amerikai autógyártó kiépülését (és profitját), ami
1. veszélyezteti az itteni gyártók piacát és portfólióját
2. a paradigmaváltással zárójelbe teszi azok ipari know-how-ját és beszállítói láncait
3. a teljes gyártás automatizálásával (robotizációval) csökkenti a szükséges munkaerô nagyságát (és erre kényszeríti a helyi versenytársakat is)
4. az önvezetô autókkal zárojelbe teszi a sofôrök szükségességét valamint a közúti személy- és áruszállítás feletti totális kontrollra törekszik

Okosan támogatjuk saját iparunk és munkaerôpiacunk leépítését, és a szabad mozgásunk feletti kontroll kiépítését. Nájsz.

(Emellett surranópályán globális mûholdas megfigyelôhálózatot épít, ami mellesleg a fentieket teszi a telekommunikációs szolgáltatóink relációjában is.)

Ha valami veszélyes, akkor ennek az üzleti modellnek (üzletembernek) nemhogy a támogatása, de még a megtûrése is.
Elbukik a technologia hatalma. Tul gyorsan fejlodott...
Elqurtak nekem mondjuk nem problema ez.
Bat m3 hoz hasonlo rendszeru arokasogepekkel minel tobb csatornat ki kellene melyitenunk foleg a beszantottakat. Hogy arvizek alkalmaval minel tobb vizet legyunk kepesek megtartani.
Specifikusan fel kell deriteni adott orszagokba mi jelenti a joletet /ezaltal mire van igeny mondenek felett./ Magyarorszagon a vagyon elsosorban a sajat haz. Majd jon az auto majd a nyaralo hetvegi haz. /vagyon kozpontuak vagyunk./

A nemetek mar kevesbe ott jo az alberlet is csak legyen boven finom etel ital es minel tobb alkalom ezeknek a fogyasztasara maganyosan es tarsasagba. Izraelieknek a minel tobb penz. A kozelkeletieknek az elitizmusra vagyas. A mediterranoknal a minel kevesebb munkavegzes. A skandinavoknal a minel tobb utazas tavolkeleten a modernseg Stb... Adott orszagokba adott dolgokra mimdig lessz penz es torekves... Ezt kell kihasznalni ezt kell kielemeuni es betorni elsonek oda ahova betudunk jol iranyzott termekekkel...a magysr nem nagy kereskedo nep de akr mas arujat is viszonteladhatjuk...eladhatnanak.