Legjobb tudomásom szerint a hajózók F-18-ast nevezték meg az ideális típusnak. Az F-16 látszott külsős szemmel a befutónak,...majd sokaknak hidegzuhanyként jött a Gripen.mindenki F-16-ot akart szakmai szempontokból
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Legjobb tudomásom szerint a hajózók F-18-ast nevezték meg az ideális típusnak. Az F-16 látszott külsős szemmel a befutónak,...majd sokaknak hidegzuhanyként jött a Gripen.mindenki F-16-ot akart szakmai szempontokból
Annak az ára lett volna borsos.Legjobb tudomásom szerint a hajózók F-18-ast nevezték meg az ideális típusnak. Az F-16 látszott külsős szemmel a befutónak,...majd sokaknak hidegzuhanyként jött a Gripen.
Kétszer volt katona hadügyminiszterünk. Mindkétszer szakmai munkát kellett elvégezni nagy politikai szükségből. Keletinek a tömeghadseregből kellett a NATO felé orientálnia azt, amihez ameglévő állapot finanszírozhatatlansága is kényszerként társult, míg Benkőnek a semmiből kell visszahoznia, megint csak a NATO -immár- számon kért elvárásai és a védtelen ország ország politikai súlytalansága miatt. Majdnem ugyanaz a forgatókönyv, az évi egy százalékos emeléstől (akkor 2001-re kellett 1,81%-ot) a technikai modernizációig, csak más léptékben és most sokkal drágább és lassabb a meglévő alapok hiánya miatt.Már nem a 94-98-as Keleti féle garnitúra van, ők kikoptak és nem lett minőségi csere...
És gazdasági ellentételezest a svédek nyujtottak.Hát nem kellett volna utólag költeni egy raklap elektronika cseréjére és integrálására. A szakma összes érve az F-16-ok mellett szólt.
Viszont mivel az nem lízing lett volna, tuti nem úgy lett volna üzemeltetve mint a Gripen.
Eladnák 1 lejért a romulánoknak az A7-es tankokat.
A két hajtómű nagy fétis volt akkor, de nem volt igazuk, az egyhajtóműves F-16 nem produkál rosszabb megbízhatósági mutatókat!Legjobb tudomásom szerint a hajózók F-18-ast nevezték meg az ideális típusnak. Az F-16 látszott külsős szemmel a befutónak,...majd sokaknak hidegzuhanyként jött a Gripen.
csak azért jártunk jobban mert a lízing miatt nem rohadtak el, amúgy a szakma túlnyomó része az F16-ot támogatta, nem véletlenPersze, hogy jobban jartunk. Használt 16-osok nem lettek volna jobbak, sőt.
Az LM durván megkent politikusokat a főnök háta mögött és úgy akarta befolyásolni a folyamatokat. Nem tudta, hogy a "közvetlen kommunikáció" a helyes.csak azért jártunk jobban mert a lízing miatt nem rohadtak el, amúgy a szakma túlnyomó része az F16-ot támogatta, nem véletlen
A használt f-16-os drágán, ellentetelezes nélkül nem érte meg.csak azért jártunk jobban mert a lízing miatt nem rohadtak el, amúgy a szakma túlnyomó része az F16-ot támogatta, nem véletlen
Hát olcsóbb volt mint a gripen, több képességgel azért volt akkora a szájtátás amikor nem az lett. mondjuk az tuti, hogy a válság alatt kannibalizálva lettek volna.A használt f-16-os drágán, ellentetelezes nélkül nem érte meg.
Az megvan, hogy s svéd gép kb 50%-ban amerikai alkatrészekből áll, az elektronikai meg vilagszinvonalu volt akkor (Ericcson)?
Úgy járt volna, mint a 29-es flotta.Hát olcsóbb volt mint a gripen, több képességgel azért volt akkora a szájtátás amikor nem az lett. mondjuk az tuti, hogy a válság alatt kannibalizálva lettek volna.
pontosan, ennyi történtAz LM durván megkent politikusokat a főnök háta mögött és úgy akarta befolyásolni a folyamatokat. Nem tudta, hogy a "közvetlen kommunikáció" a helyes.
Így elvérzett az ajánlatuk és a politikai támogató csapatuk is partvonalon kívülre került.
A Saab a direkt utat járta és nyert is.
Az érdekes az, hogy 20 év múlva újra ez a 2 cég versenyez és ugyanazzal a személlyel vagy a kijelölt emberével kell tárgyalniuk
honnan veszed hogy azok lettek volna? vagy hogy nem lett volna ellentételezés? sőt honnan veszed hogy drágább lett volna mint a grif (segítek nem lett volna drágább)A használt f-16-os drágán, ellentetelezes nélkül nem érte meg.
igen megvan köszi, de szerintem te nem érted hogy mennyire is drasztikusan és kétségbeesetten kerestük a 29-esek lecserélésének módját, ezt tudták a svédek is, ki is használták, így 28 darab 29-est lecseréltünk 14 lízingelt vassal amihez kb semmi sem volt 28 darab saját akkor sokkal több képességgel rendelkező modern új/használt F16 helyett, mondom az egyetlen pozitívuma a lízingnek hogy garantálták hogy repülni tudnak és nem lettek kannibalizálva 2008-2010 környékénAz megvan, hogy s svéd gép kb 50%-ban amerikai alkatrészekből áll, az elektronikai meg vilagszinvonalu volt akkor (Ericcson)?
A svéd offsettel foglalkoztam. Pontosan tudom, hogy mit ajánlott a jenki (vegyetek meg, oszt kesz), illetve a svédek. Jo sok befektetés jött ide.pontosan, ennyi történt
honnan veszed hogy azok lettek volna? vagy hogy nem lett volna ellentételezés? sőt honnan veszed hogy drágább lett volna mint a grif (segítek nem lett volna drágább)
igen megvan köszi, de szerintem te nem érted hogy mennyire is drasztikusan és kétségbeesetten kerestük a 29-esek lecserélésének módját, ezt tudták a svédek is, ki is használták, így 28 darab 29-est lecseréltünk 14 lízingelt vassal amihez kb semmi sem volt 28 darab saját akkor sokkal több képességgel rendelkező modern új/használt F16 helyett, mondom az egyetlen pozitívuma a lízingnek hogy garantálták hogy repülni tudnak és nem lettek kannibalizálva 2008-2010 környékén
én meg mással foglalkoztam nem értelek őszintén szólva, nem lett volna drágább az F16, saját lett volna, több képességgel (akkor) és nem véletlen hogy a szakma az F16-ot támogatta, én ennyit mondtamA svéd offsettel foglalkoztam. Pontosan tudom, hogy mit ajánlott a jenki (vegyetek meg, oszt kesz), illetve a svédek. Jo sok befektetés jött ide.
Koszi.
Alapjában véve összességében jobban jártunk, csak a kezdeti felszereltség nem jó megválasztása adott egy pofont a szarnak, hiba volt nem NATO kompatibilis elektronikával megvenni őket. Szakmai szempontokból jobb lett volna akkor F-16-ot venni, összességében a lízing szerintem jobb választás volt az ellentételezés és a biztosított rendelkezésre állás miatt.A svéd offsettel foglalkoztam. Pontosan tudom, hogy mit ajánlott a jenki (vegyetek meg, oszt kesz), illetve a svédek. Jo sok befektetés jött ide.
Koszi.
Hozzateszem: lengyel pilóta ismerős mesélte, új 16-osokat vettek. Annyit szívtak a kezdetekor a drága amerikai gyártóval stb., mint az állat.Alapjában véve összességében jobban jártunk, csak a kezdeti felszereltség nem jó megválasztása adott egy pofont a szarnak, hiba volt nem NATO kompatibilis elektronikával megvenni őket. Szakmai szempontokból jobb lett volna akkor F-16-ot venni, összességében a lízing szerintem jobb választás volt az ellentételezés és a biztosított rendelkezésre állás miatt.
mert szerinted mi a svéddel nem? ugyanaz volt mint most az átállás a nyugati harckocsikkal , új technika, más üzemeltetési rutin és kultúra, más karbantartás más minden kb, nekem lengyel harckocsizó mesélte hogy mennyire sokáig tartott amíg anno hozzászoktak a leokhoz meg amíg egy normális közeget ki lehetett alakítani a németekkelHozzateszem: lengyel pilóta ismerős mesélte, új 16-osokat vettek. Annyit szívtak a kezdetekor a drága amerikai gyártóval stb., mint az állat.
Hát látták mi mit csináltunk benne rosszul.Hozzateszem: lengyel pilóta ismerős mesélte, új 16-osokat vettek. Annyit szívtak a kezdetekor a drága amerikai gyártóval stb., mint az állat.
Illetve szerintem a Gripen-beszerzest a csehek nalunk jobban csináltak.