Van ez olyan minőségben is,hogy el lehessen olvasni a fegyverek típusát?
A kb 1 órás 100 éves a GLIC filmből van...
Van ez olyan minőségben is,hogy el lehessen olvasni a fegyverek típusát?
Ez a kabrió változat?
Ez a kabrió változat?
Az elsőt még a régi kacsavezérsíkos Szu-35-ösökkel és Szu-35UB-kkel forgatták és abban volt olyan jelenet, hogy kabintető nélkül repültek az egyik géppel. Az nem CGI volt,hanem Jevgenyij Frolov vállalta,hogy repüli a gépet a forgatáson kabintető nélkül. Természetesen a névtáblát a hajózó ruháján kicserálték Frolovról "Kedrov"-ra. Hiszen a film arról szólt, ha jól emlékszem, hogy nyugati fegyverkereskedők(Malcolm Mcdowell és Rutger Hauer) egy beépített Szuhoj tesztpilóta segítségével ellopják a filmben csak Szu-XX néven emlegetett új orosz harci repülőgépet a MAKSZ-ról,a bemutatórepülés után,és terroristáknak adják el. Kedrov a filmben a jó gyerek volt, egy fiatal tesztpilóta, aki ráadásul a gép főtervezőjének fia is volt a történet szerint. Ez utóbbi miatt a beépített, terroristáknak dolgozó tesztpilóta folyamatosan cseszegette is, ott próbált neki keresztbe tenni,ahol csak tudott. A beépített tesztpilóta nevére már nem emlékszem,mert régen láttam a filmet, annyit tudok, hogy orosz színész volt, mint ahogy "Kedrov" is, és Mcdowell és Hauer kivételével mindenki.Mert a film orosz-amerikai koprodukció volt.És mi ennek az oka?Amúgy a pontosság kedvéért, az oroszok összes géppel elvégzik a kabintető nélküli teszteket. Van fotó/videó a Szu-27-esről, a 708-as régi Szu-35-ösről és igen, a 801-es Szu-35UB-val és a Szu-57-essel is elvégezték ezt.
A jóég tudja. Annyiban nem tartom objektívnek az ilyen teszteket, hogy a pilóták minden esetben a normálistól merőben eltérő, lényegesen komolyabb huzat- és fagyásvédő öltözetben repülnek.
Az új vákuum kemence, illtev hegesztőkamra érinteni fogja a Szu-35Sz gépek titán vízszintes vezérsíkjainak gyártástechnológiáját is.Folyamatban a gyártósor fejlesztése a Szu-57 és az új megrendelésű Szu-35 gyártásához.
Russian manufacturers supply the latest equipment to Komsomolsk-on-Amur
Lehet hogy azt ellenőrzik, hiányzó kabintetőnél (pl. műszaki hiba miatt leszakadt, a kondirendszerből a kabinba jutó füst vagy plexi-sérülés, repedések miatt átláthatatlanná válik és le kell dobni) mennyire marad repülőképes a gép, és mennyire változik meg a stabilitása, vezethetősége. Ezt persze profi tesztpilóták végzik, de ha ez alakulatnál fordulna elő sokkal kisebb tapasztalatú pilótákkal, azoknak ne akkor kelljen kitalálni mi a teendő, előre ki legyenek rá oktatva hogyan és mennyire, milyen korlátozásokkal vezethető a gép ilyen szituban.És mi ennek az oka?
Ez katapult teszt.
Nem túl beszédesek, szóval passz. Lehet még 3 év teszt, lehet, hogy kész széria példányt láttunk.Gondolom meg 3 év teszt jön a r-77m rakétával es majd10 ev lesz a pl-15 es az r-77m között
Akkor ebbol rendeltek volna pár száz darabot. Kínálba mar akkor megjelent a pl15 amikor a j20 szolgalatba sem voltLehet még 3 év teszt, lehet, hogy kész széria példányt láttunk.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..