Azért a Northrop távolról sem járt rosszul.
Látszólag elbukott mindent, hiszen bukta az YF-23-ast, míg a McDonnell-el közös másik projektjüket, mint harmadik opciót a Lockheed X-35 és a Boeing X-32 után már eleve be se választották a JSF tenderbe.
Ekkor esett meg az, hogy a McDonnell csődöt jelenett és beolvadt a Boeing-be, aki a Lockheed legnagyobb alvállalkozója volt az F-22-es Raptorok gyártásában. De elbukta az X-32-essel a JSF-et. Vagyis a McDonnell egy olyan Boeing-be olvadt bele, amelyiknek előbb csúnyán megvágták a Raptor-bizniszét (ekkor redukálta le a Pentagon kb felére a Raptor flottát), majd elvesztette a következő évszázad első évtizedeinek legnagyobb ügyletét.
És a Northrop? Azon túl, hogy a hetvenes évek közepén elbukta az YA-9-est, a végén az YF-17 Cobra-t, a fővállalkozó McDD ronda módon (elég szemét pereskedés zajlott ez ügyben) elorozta a szárazföldi bázisú ügyfelek piacát a hajófedélzeti F/A-18-asokkal (a Northrop saját F-18L projektjével szemben), elvesztette az F-20-as Tigershark potenciális piacait a General Dynamics F-16A és későbbi C gépeivel szemben, bukta az ATF tendert, minimálisra redukálták a B-2-esek számát (de a gyártósort és a beszállítókat 100 gépre kellett felkészíteni), a JSF-ig el se jutott...
...ma a Lockheed Martin legnagyobb alvállalkozója az F-35-ös programban!