Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
49 713
89 813
113
xVyG5BVtsW0.jpg
 

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
2 012
12 157
113
Ez a kabrió változat?

Lehet,hogy csak forgatják a Mirror Wars második részét :D Az elsőt még a régi kacsavezérsíkos Szu-35-ösökkel és Szu-35UB-kkel forgatták és abban volt olyan jelenet, hogy kabintető nélkül repültek az egyik géppel. Az nem CGI volt,hanem Jevgenyij Frolov vállalta,hogy repüli a gépet a forgatáson kabintető nélkül. Természetesen a névtáblát a hajózó ruháján kicserálték Frolovról "Kedrov"-ra. Hiszen a film arról szólt, ha jól emlékszem, hogy nyugati fegyverkereskedők(Malcolm Mcdowell és Rutger Hauer) egy beépített Szuhoj tesztpilóta segítségével ellopják a filmben csak Szu-XX néven emlegetett új orosz harci repülőgépet a MAKSZ-ról,a bemutatórepülés után,és terroristáknak adják el. Kedrov a filmben a jó gyerek volt, egy fiatal tesztpilóta, aki ráadásul a gép főtervezőjének fia is volt a történet szerint. Ez utóbbi miatt a beépített, terroristáknak dolgozó tesztpilóta folyamatosan cseszegette is, ott próbált neki keresztbe tenni,ahol csak tudott. A beépített tesztpilóta nevére már nem emlékszem,mert régen láttam a filmet, annyit tudok, hogy orosz színész volt, mint ahogy "Kedrov" is, és Mcdowell és Hauer kivételével mindenki.Mert a film orosz-amerikai koprodukció volt.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
14 286
70 749
113
A jóég tudja. Annyiban nem tartom objektívnek az ilyen teszteket, hogy a pilóták minden esetben a normálistól merőben eltérő, lényegesen komolyabb huzat- és fagyásvédő öltözetben repülnek.
 
  • Tetszik
Reactions: endre

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 550
59 436
113
A jóég tudja. Annyiban nem tartom objektívnek az ilyen teszteket, hogy a pilóták minden esetben a normálistól merőben eltérő, lényegesen komolyabb huzat- és fagyásvédő öltözetben repülnek.



Lehet a kabin berendezéseket tesztelik, hogy mukodnek extrém korulmények között, fagy, szél, eso, nyomáscsokkenés, miazmást.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
14 286
70 749
113
Folyamatban a gyártósor fejlesztése a Szu-57 és az új megrendelésű Szu-35 gyártásához.

Russian manufacturers supply the latest equipment to Komsomolsk-on-Amur
Az új vákuum kemence, illtev hegesztőkamra érinteni fogja a Szu-35Sz gépek titán vízszintes vezérsíkjainak gyártástechnológiáját is.
Elképzelhető, hogy változást látunk majd az újabb szériák minőségében, kialakításában.
Az is kiderül, hogy a Szu-57-esen viszont az egész centroplán titánból van, csakúgy mint az F-35-ösöknál, vagy akár az F-14-esnél is volt.
Ez orosz viszonylatban előrelépés, mert ez kedvezőleg hat nem csak a szilárdságra, de a szerkezeti tömegre is.
Arról nincs infóm, hogy az idáig elkészült Szu-57-es példányok milyen technológiával készültek. Gyanítom hasonlóval, csak jóval körülményesebben és lassabban.
Arról viszont már korábban is volt szó, hogy a gyártás beindultával, illetve felfutásával sorra cserélik majd ki a hagyományos szerkezeti elemeket, borító paneleket kompozitokra.
Ez amúgy egyátalán ne ismeretlen nyugaton sem, lásd az F-15E export változatainak evolúcióját, vagy akár a Super Hornet különféle alszériáinak menet közbeni módosulatait. A 2001-ben átadott Super Hornet-ek és a 2008-2010 körül leszállítottak között van eltérés a borító panelek anyagában és kialakításában is.
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 031
113
És mi ennek az oka?
Lehet hogy azt ellenőrzik, hiányzó kabintetőnél (pl. műszaki hiba miatt leszakadt, a kondirendszerből a kabinba jutó füst vagy plexi-sérülés, repedések miatt átláthatatlanná válik és le kell dobni) mennyire marad repülőképes a gép, és mennyire változik meg a stabilitása, vezethetősége. Ezt persze profi tesztpilóták végzik, de ha ez alakulatnál fordulna elő sokkal kisebb tapasztalatú pilótákkal, azoknak ne akkor kelljen kitalálni mi a teendő, előre ki legyenek rá oktatva hogyan és mennyire, milyen korlátozásokkal vezethető a gép ilyen szituban.
 

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
2 012
12 157
113
Ez katapult teszt.

Plusz filmforgatás,mert nagyrészt a 801-essel vették fel a filmet. A gépben Jevgenyij Frolov ül, és a sisak elejére hatalmas betűkkel van odaírva, hogy КЕДРОВ.Jobb minőségű fotón rendesen lehetne olvasni a feliratot,ezen csak látni,hogy valami fel van írva a sisak elejére. Ami egyébként az oroszoknál nem szokás. A sisak hátuljára írják a nevet, és kis betűkkel.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and KoviUbi

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 550
59 436
113
csak mert olyan szép ez a madár.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
17 018
20 400
113
Gondolom meg 3 év teszt jön a r-77m rakétával es majd10 ev lesz a pl-15 es az r-77m között