Dehogy valik, ez mar nem a 80-90-es evek hoskorszaka.
Nekem szamtalan olyan kollegam volt, aki nem is foglalkozott szamitogepekkel kozepiskolas koraig.
Ma mar 1-2 ev alatt barmibol felzarkozol egy jo szintre, utana meg ugyis tapasztalatrol szol az egesz.
Nem ugy ertettem. Vegyunk mondjuk egy algoritmust ami megtalalja neked A-bol B-be a legrovidebb utat.
Mondjuk ezt:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dijkstra's_algorithm#:~:text=Dijkstra's algorithm (or Dijkstra's Shortest,and published three years later.
Ezzel a random Johnny a foiskola ugy 4. , 5. eveben fog talalkozni ugy hogy lesz egy 30 oldalas prezentacio ahol villogni fognak az algoritmus egyes lepesei es lehet a vegen lesz valami pszeudokod. Ezzel szemben van az aki a kozepiskola 1. , 2. eveben talalkozik vele ugy hogy fog kelleni tudnia implementalni is(nem lesz ra 2 oraja gondolkodni). Erzed a kulonbseget hogy hol lesz o a random Johnny-val szemben mikorra o is otodikes lesz? Iskola utan meg hacsak nem veszel reszt valami kutatasban(es ki fog reszt venni kutatasban, nem a random Johnny) akkor nem fejlodsz tovabb(megtanulni uj frameworkokat, meg nyelveket hogy az adott eveben divatosan tudj legozni azt nem tartom fejlodesnek - legalabb is katonai szempontbol ez teljesen irrelevans, erre mindenki kepes ha van eleg ideje ra).
Beszeltek itt az IFV szoftvererol ami kikeresni a celpontokat, es prioritizalja oket. Tudod ki nem fogja azt a szoftvert irni? A random Johnny, random Johnny valoszinuleg egy bankban fog ulni es weboldalat legozni - ami teljesen rendben van.